Skocz do zawartości

523i + LPG, brak mocy, muł, nie jedzie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów,

jestem nowym użytkownikiem forum.

Przeczytałem wiele wątków na ten temat, ale w żadnym nie znalazłem rozwiązania problemu, dlatego postanowiłem rozpocząć nowy temat.

 

Bmw e39 + LPG posiadam od około 4 miesięcy: gazownie zakładałem około 2 miesiące temu firma: LOVATO

 

niestety mam mały problem:

Od pewnego czasu auto traciło moc - na początku niechętnie podjeżdżał pod górki, później ciężko się zrobiło z rozpędzaniem na autostradzie.

Teraz jest jeszcze gorzej.

Na zimnym silniku, jest w miarę OK, przyspiesza tak jak należy, ale jak tylko złapie temperaturę roboczą - koniec jazdy.

 

Gaz mocno wciśnięty, obroty około 1700 i zaczyna się walka do 2500 bardzo powoli przyspiesza (słychać tak jak by buczenie i męki silnika), później zmienia bieg na wyższy i prawie w ogóle nie jedzie.

 

Nie ma różnicy na jakim paliwie.

 

na biegu "P" wkręca się tylko do około 2800-3000

 

Obroty na "P" nie falują, silnik chodzi równo.

 

- odpięcie przepływomierza - BRAK zmian

- INPA/BŁĘDY - BRAK

 

Proszę o pomoc, osób bardziej obeznanych :)

Opublikowano
Witam mam e39 523i z98 r 2.5 l 170 koni ostatnio spadek mocy podczas jazdy przy wcisnieciu pedalu do konca zereo reakcji jak by jechal maluchem. Po wizycie na komp pokazalo blad 67reg walka roz wlot polozenie koncowe nie osiagniete i blad 38rezystor zsr przerywanie rozpoznany a po powrocie od mechanika skrzynia przeszla w tryb awaryjny automat tiptronik...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam

Posiadam również instalacje lpg lovato i u mnie nastąpil taki problem że podczas jazdy i podczas mocniejszego przyspieszenia auto nagle dość mocno szarpnelo i od tego momentu nago się przymulilo. Reakcja na gaz się zmieniła i silnik stracił dynamikę. Jakiś czas temu dosc długo walczyłem z ustawieniem tego gazu bo mulilo go i strasznie mnie to irytowalo. Na szczęście udało mi się to tak ustawić że było przez długi czas spoko i jazda sprawiała przyjemność. Teraz nie wiem co się stało. Na benzynie bez zmian a na gazie gorzej. Inpa pokazuje wszystko ok, w programie gazowym również nie zauważyłem zmian. Zastanawiam się czy może to być problem wtryskiwaczy gazowych bo zauważyłem że jedna listwa(3wtryski) na 1 banku zaczęła ciszej pracować od drugiej. A wtrysk lovato maja to do siebie że klepią i tak było do czasu zanim się zamulil. Czasami na postoju silnik potrafił sobie zafalowac obrotami albo zejść do około 500 obr i po jakimś czasie wracal spowrotem do odpowiednich obrotów. Wtryski próbowałem wyczyścić i nic to w zasadzie nie dało. Nawet na początku było gorzej bo palił na 3 cylindry a listwa wtryskowe o której pisałem wcześniej nie chodziła.

Może ktoś mial podobne doświadczenia ze swoją instalacja gazowa i wie co to może być czy listwa czy parownik czy jeszcze coś innego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.