Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co sądzicie o tym BMW?

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-2-8-193km-benzyna-beemka-na-czarnych-starych-blachach-i-wlasciciel-ID6yzdFx.html#bdd309181e

 

Czy ten przebieg jest duży na ten silnik? Czy cena jak na taki wypas jest ok? Ile taki silnik spala w automacie? Co można wypatrzeć jako laik przy oględzinach?

Edytowane przez majuDJ
Opublikowano

Wpisz VIN w temacie WBADD61010BR03654 bo Ci usuną.

Niby pierwszy właściciel, ale szkoda że auto komisowane.

Widać że środek wymaga zaopiekowania, ważne żeby nie było rozległej

korozji.

Opublikowano

Byliśmy go obejrzeć w nocy. Ten Pan z komisu chyba coś kręci.....

 

1996 Rok produkcji

29.08.1997 Pierwsza rejestracja w Polsce

Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

29.08.1997

05.10.2010 Badanie techniczne(ważne do 05.10.2011)

03.11.2011 Badanie techniczne(ważne do 03.11.2012)

07.01.2013 Badanie techniczne(ważne do 07.01.2014)

Badanie techniczne(ważne do 12.02.2015)

Stan licznika: 352 700

12.02.2014

Badanie techniczne(ważne do 07.09.2016)

Stan licznika: 326 120km

(Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014 r)

07.09.2015

Badanie techniczne(ważne do 14.09.2017)

Stan licznika: 329 338km

(Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014 r)

14.09.2016

17.11.2016 Wygenerowanie raportu

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 1

Podsumowanie zdarzeń:

Współwłaściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 0

22:16:41

Badanie techniczne: aktualne

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

Polisa OC: brak informacji o aktualnej polisie

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli:

 

Okazało się że w 12.02.2014 miał 352700 km przebiegu a 07.09.2015 miał przebieg 326 tys km. To co auto nie jeździ. Ogólnie chyba ma to ponad 400 tys km. Z drugiej strony balach zadbana i cała elektryka działa..... Lekka tylko korozja na tylnych błotnikach to znaczy pojawiają się mało widoczne purchle przy zderzaku.

Opublikowano

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBADD61010BR03654

Type code: DD61

Model: 528I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M52

Displacement: 2.80

Power: 142 (193 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC

Prod.date: 1996-01-30

S288 BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S320 Deleted, model lettering

S339 Shadow-Line

S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S415 Sun-blind, rear

S428 Warning triangle and first aid kit

S456 Comfort seat with memory

S494 Seat heating driver/passenger

S510 Headlight vertical aim control

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S555 On-board computer V with remote control

P628 Communication pack

S629 Car telephone (GSM) w card reader, front

S704 M Sports suspension

L801 National version Germany/Austria

Opublikowano
Normalnie jak lokata kapitału....w 2010 roku sprzedałem identyczną 528iA z 1996 roku za ...12500 ;)
Opublikowano

Też miała taki wypas ta co sprzedałeś w 2010 ? Co sądzicie jak by okazała się mechanicznie ok? Przebieg wiadomo około 400 tys km.

 

Może to za jakiś czas będzie klasyk np Audi 80 B4 to teraz trzymają tą sama cenę co 5 lat temu a nawet drożeją.

Opublikowano
12 tys to nie jest zawrotna kwota, ale to BMW wizualnie prezentuje się dość słabo. Na zdjęciach widać "fale Dunaju" z lewej strony. W rozkodowanym vinie masz sportowe zawieszenie, a uto stoi wysoko jak koza.
Opublikowano
Ja osobiście nawet po zdjęciach bym się nie zainteresował,i nie chodzi o cene ,bo auto wygląda słabo jak dla mnie i nie jest warte tyle co jest wystawione.W podobnej kwocie naprawdę można znaleźć coś ciekawszego :)
Opublikowano
Dość długo jeżdzi na czarnych tablicach....jak mówicie stoi za wysoko jak koza;)

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
Normalnie jak lokata kapitału....w 2010 roku sprzedałem identyczną 528iA z 1996 roku za ...12500 ;)

 

Ja za 12.500 w tym roku w czerwcu sprzedałem swoją e39 520i +LPG z 1998 r. z uszkodzonym w kolizji tylnym lewym błotnikiem (do zrobienia) :wink: tylko przebieg miała mniejszy - niecałe 240 tkm (prawdziwy).

Opublikowano
Normalnie jak lokata kapitału....w 2010 roku sprzedałem identyczną 528iA z 1996 roku za ...12500 ;)

 

Ja za 12.500 w tym roku w czerwcu sprzedałem swoją e39 520i +LPG z 1998 r. z uszkodzonym w kolizji tylnym lewym błotnikiem (do zrobienia) :wink: tylko przebieg miała mniejszy - niecałe 240 tkm (prawdziwy).

 

W polskiej komedii "Zmiennicy" też irracjonalne licytowali żóltego fiata po taxi. Może Twoja też miała ukryte za fotelem pieniądze. Innego wytłumaczenia dla takich zachowań nie ma. Nawet narkotyki.

Opublikowano

Nie miała ukrytych za fotelem pieniędzy :wink: po prostu klienci, którzy ją kupili oglądali wcześniej parę sztuk w przedziale 8-10 tys zł i były to takie trupy, że ręce im opadały. Dlatego doszli do wniosku, że lepiej dołożyć te 2,5 tys i kupić auto, w którym tylko błotnik będzie do zrobienia (koszt 400-500 zł) i cieszyć się autem w super stanie, niż kupić trupa za 8000 i włożyć w niego drugie tyle na starcie. A moje e39 było w takim stanie technicznym, że panowie odjeżdżali z bananami na twarzy, oprócz błotnika nie wymagało złotówki wkładu w cokolwiek :D a przyjechali po nie prawie 300 km :wink:

Fakt, że sprzedawalem ja ponad 3 miesiące, ale wolałem poczekać na klienta, który doceni jej stan techniczny, niż robić komuś prezent.

Opublikowano
Nie miała ukrytych za fotelem pieniędzy :wink: po prostu klienci, którzy ją kupili oglądali wcześniej parę sztuk w przedziale 8-10 tys zł i były to takie trupy, że ręce im opadały. Dlatego doszli do wniosku, że lepiej dołożyć te 2,5 tys i kupić auto, w którym tylko błotnik będzie do zrobienia (koszt 400-500 zł) i cieszyć się autem w super stanie, niż kupić trupa za 8000 i włożyć w niego drugie tyle na starcie. A moje e39 było w takim stanie technicznym, że panowie odjeżdżali z bananami na twarzy, oprócz błotnika nie wymagało złotówki wkładu w cokolwiek :D a przyjechali po nie prawie 300 km :wink:

Fakt, że sprzedawalem ja ponad 3 miesiące, ale wolałem poczekać na klienta, który doceni jej stan techniczny, niż robić komuś prezent.

Dokładnie :-D ,dobre zadbane auto musi swoje kosztować,niektórzy szukający okazji muszą dołożyć po zakupie parę tyś na start ,żeby auto jeździło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.