Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam problem z moja bawarka ...

miałam wczoraj wymieniana chłodnice na nowa bo wcześniejsza sie rozszczelniła i już nie spełniała swojej funkcji ...

Otorz po wymianie dzisiaj zauważyłam, ze jak mocniej przypiluje auto tak do 4/5 tys obrotów to paruje mi z silnika (płyn chłodniczy?)... a w kabinie unosi sie swąd spalonego płynu chłodniczego... Nie wiem co o tym myśleć ... myślicie, ze swąd może być z tego powodu, ze przy wymianie mógł sie gdzieś rozlać płyn i teraz poprostu gdzieś sie "przypala"? :roll:

Opublikowano
Tak podnosiLAM i zaglądałam pod domem ale wtedy już nie leciała para ... dodam ze jak jechałam to zapaliła mi sie kontrolka chłodnicy w trakcie jazdy a pod gore jak jechałam to zgasła ... nie wiem co jest grane ... temperatura silnika cały czas jest prawidłowa ...
Opublikowano
Po wymianie układ został odpowietrzony?Może przy wymianie naleciało płynu gdzieś na silnik i jak się rozgrzał to płyn parował i opary wciągnęło do środka przez nawiewy i stąd ten zapach. Płynu nie ubywa?
Opublikowano

Nie ubywa... ale jeszcze kontrolka mi sie kilka razy zapaliła i zgasła ...

może za mało płynu jest? A układ jest odpowietrzony, auto szybko ładnie sie nagrzewa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to ze paruje obstawiam ze sie rozlał płyn podczas wymiany chłodnicy. Druga sprawa skoro zapala se kontrolka to oznacza ze płynu jest za mało. Kontrolka se zapala na kilka sekund gaśnie, nie bedzie świeciła cały czas

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Niech koleżanka sprawdzi stan płynu na zimnym i nagrzanym silniku. Tylko ostrożnie aby się nie poparzyć. Kontrolka o czymś świadczy. Podejrzewam, że jednak mogą być problemy z odpowietrzeniem. A co do smrodu to zgadzam się z kolegami. Prawdopodobnie się coś rozlało i teraz czuć ten zapach.
Opublikowano

Nasze pisanie tu nie wiele pomoże bo widać że autorka nie wie o czym piszecie,

po prostu trzeba wrócić do tych co wymieniali chłodnicę.

Jak niema takiej możliwości to mieć pod ręką płyn i na większym parkingu ktoś rozgarnięty się znajdzie , albo na postoju taxi dla rozrywki taksiarze pomogą.

Przy okazji można się czegoś nauczyć.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Kolega wyżej myśli chyba , ze nie wiem jak i czy w ogóle sie odpowietrza chłodnice... otorz panowie odpowietrzalam i dolałam płynu ok. 1 litra i jak narazie spokoj ale dzisiaj zarejestrowałam to co sie dzieje pod maska ...

Mam video jak wyraźnie koło kolektora syczy powietrze i unosi sie para (dym?)... stawiam, ze musiała mi sie gdzieś mała dziurka zrobic i stad te uciekające ciśnienie plus swąd spalonego płynu ...

Opublikowano

Ja nie twierdziłam, ze z kolektora ale nie powiem ... wystraszyłam sie...

Jutro jadę na warsztat i bede miała wszystko sprawdzane wiec jak czegoś sie dowiem to dam wam wszystkim odrazu znac !

:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.