Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sterownik silnika nie działa

włóż kluczyk (smartkey) w slot i wciśnij start bez sprzęgła (nie potrzeba zapalać)

i już będziesz miał komunikacje z DDE , DSC i skrzynią (i teraz dopiero masz KL15)

teraz wystarczy zwykły interfejs K-dcan i INPA (masz na allegro aby połączyć ze sterownikiem silnika )

jeśli cokolwiek działa to odczytasz dane identyfikacyjne DDE7 , DSC ) jak dla mnie no terminal KL15 nie działa skoro żaden sterownik nie odpowiada

z tego terminalu ,i co z tego że inne działają one sa na KL30 który zawsze jest jeśli nie odepniesz akumulatora

Tu kolega dobrze Ci podpowiada bez ISTA D (rheingold) nic nie zrobisz , bądź bardziej domyślny )

poczytaj temat viewtopic.php?f=48&t=236657

Nikt ci tu nie da gotowej recepty sam musisz szukać i konsultować się jeśli czegoś nie wiesz

KL15 to stan sterowników nie pojawiające się napięcie na kablach poczytaj o CAN magistralach

Opublikowano
Ludzie ,przecież napisałem że kl15 jest. Taki tępy nie jestem żeby włożyć kluczyk i nacisnąć start.Kl15 zmierzone fizycznie i naocznie !!!12v!!! .Więc proszę was o bardziej racjonalne porady.Albo proszę przeczytajcie wcześniejsze posty i dowiecie się wszystkiego a ja nie będę musiał po dwa razy wypisywać tych samych wniosków.Sory jeśli kogoś uraziłem...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ludzie ,przecież napisałem że kl15 jest. Taki tępy nie jestem żeby włożyć kluczyk i nacisnąć start.Kl15 zmierzone fizycznie i naocznie !!!12v!!! .

Chyba jednak jesteś skoro nie rozumiesz co ci ktoś mówi , ze można mieć komputer diagnostyczny za 100zł i wszystko nim sprawdzić ,

(co jako moderator tego forum nie powinienem pisać )

a Ty chcesz tak nowoczesny i zaawansowany technicznie obudowany elektroniką samochód jak bmw e70 naprawiać multimetrem

Sory mam nadzieje że nikogo nie uraziłem ....

Opublikowano

K. cze następny....

Czy ja muszę się wychwalać że sprawdzałem to kts.

Co za forum.......

Pisałem wcześniej że sprawdzałem tak .Pisałem ,pisałem, pisałem!Ale nie to znowu jest ktoś od pouczeń a nie pomocy współpracy.Najpierw czytać poprzednie posty potem dokładać swoje 5 groszy.

Oczywiście wyznacznikiem musi być ista.Oczywiście jest dobra ,ale jak nie ma dialogu to choćby ją podłączył do dynama rowerowego to i tak z isty będzie wielkie nic.

Dajcie już spokój, nic nie piszcie ,szkoda nafty.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
="adax2"

Czy ja muszę się wychwalać że sprawdzałem to kts.

I co masz w KTS wszystkie schematy elektryczne dla bmw e70 z tego rocznika i do tego kodu samochodu dokładnie (dla vin twojego)

jak ułożone są kable razem ze zdjęciami gdzie się łączą każdy zacisk , diagramy połączeń i zależności od siebie każdy pin opisany sterownika,

napięcia, metody sprawdzania , jak sprawdzić, co sprawdzić itp

też już ostatni raz napisałem

Opublikowano
Od ostatniego postu zdiełem z wieszaka dawno nie używanego kdcan zainstalowałem ,podłączyłem,porównałem schematy z tymi które dostałem od jednego kolegi z forum i nic to nie zmienia że sterownik mam do wymiany .Tyle w temacie ,nic to nie zmieniło.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Komputer naprawiony programowo. Po zamontowaniu komunikacja wróciła.Na koniec okazało się że trzeba zrobić synchro immo z dde.po tym zabiegu auto odpaliło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.