Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Mam pytanie w związku z błędami, których nie dało się skasować.

E104 i E444.

Ten drugi jest o tyle dla mnie jasny, że mam problem z pompowaniem fotela kierowcy (lędźwie) i jak rozumiem ma z tym związek. Tu mam dodatkowe pytanie, ponieważ naciskając przyciski, które przesuwają/pompują odcinek lędźwiowy słyszę, czuję, że jakaś pompka/silniczek pracuje natomiast oparcie się nie wypycha. Czy możecie podpowiedzieć jak się do tego zabrać? Od czego zacząć? Jak dalej diagnozować?

 

Natomiast pierwszy błąd jest dla mnie zagadką... Macie pomysł co z nim powiązać?

 

Samochód działa normalnie.

 

Problem okazał się błahy choć zajęło mi trochę czasu żeby go zgłębić...

To zwarcie w przełączniku sterowania pompowaniem lędźwi. Wystarczyło odgiąć trochę styki. Pompowanie zaczęło działać!

Edytowane przez TomaszM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.