Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam pojawiły się następujące kontrolki na desce rozdzielczej klocki abs kontrola trakcji

wymieniłem tarcze klocki i czujniki przód i tył po podłączeniu do kompa wyskoczyły błędy

5df0 pump motor or pump relay faulty

5df1 pump motor or pump relay faulty

teraz czy to oznacza pompę abs do wymiany czy może coś innego

a i jeśli to pompa czy można ją regenerować z góry dzięki

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

czy nikt na forum niemiał problemów z abs w swoich e9x ?

ponoć to częsty problem w bmw a tak ciężko coś znaleźć lub uzyskać jakąś odpowiedź

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
okazało się że jest to pompa abs nowa 1850 funtów, na szczęście znalazłem firmę specjalizująca się w regeneracji 250 funtów tydzień czekania i po problemie nawet nie musiałem jechać do salonu na kodowanie więc jak by ktoś miał podobne objawy bardzo polecam firmę http://www.ecutesting.com/ specjalizują się w naprawach wszelkich ecu i dają dożywotnią gwarancje
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witajcie,

 

dziś odebrałem po równym miesiącu auto z ASO po nieudanej kradzieży, wszystko pięknie wyczyszczone, zderzak nowy, wydech naprawiony, nowe zamki i klucze ale.....

ku mojemu zdziwieniu po chwili zaczęło mocno ciągnąć na lewo, pomyślałem że trzyma hamulec, więc przyśpieszyłem i kilka razy mocno przyhamowałem, niestety nie pomogło, a wręcz przyniosło dyskotekę na desce rozdzielczej, pomarańczowe komunikaty "kontrola trakcji"; "ABS" i pomarańczowa ikona ciśnienia w oponach. Trakcja nie działa, ABS nie miałem odwagi sprawdzać. Czy ktoś z was miał jakieś takie objawy co to może być? dodam że jak stoje na wzniesieniu, to auto się toczy więc hamulce raczej nie trzymają :/

 

ps. przy okazji jako że mam nowe klucze odkryłem że każdy z nich zapamiętuje ustawienia klimy radia i języka, to taki mały pozytyw

Opublikowano
Witajcie,

 

dziś odebrałem po równym miesiącu auto z ASO po nieudanej kradzieży, wszystko pięknie wyczyszczone, zderzak nowy, wydech naprawiony, nowe zamki i klucze ale.....

ku mojemu zdziwieniu po chwili zaczęło mocno ciągnąć na lewo, pomyślałem że trzyma hamulec, więc przyśpieszyłem i kilka razy mocno przyhamowałem, niestety nie pomogło, a wręcz przyniosło dyskotekę na desce rozdzielczej, pomarańczowe komunikaty "kontrola trakcji"; "ABS" i pomarańczowa ikona ciśnienia w oponach. Trakcja nie działa, ABS nie miałem odwagi sprawdzać. Czy ktoś z was miał jakieś takie objawy co to może być? dodam że jak stoje na wzniesieniu, to auto się toczy więc hamulce raczej nie trzymają :/

 

ps. przy okazji jako że mam nowe klucze odkryłem że każdy z nich zapamiętuje ustawienia klimy radia i języka, to taki mały pozytyw

Ja miałem choinke na desce jak mi czujnik abs-u poległ

BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano
Nic z tych rzeczy. Zacznij od sprawdzenia ciśnienia w kołach i jak jest ok to podjedz na zbieżność
BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano

Sprawa rozwiązana,

 

byłem na stacji zbadać zbieżność hamulce itp wszystko wzorowo jak pan mi powiedział, ciśnienie w kołach to była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem. Okazało się natomiast, że podczas programowania nowych kluczy i kasowania błędów była lekko skręcona kierownica i komputer przyjął ją w pozycji "0" i na siłę podczas jazdy chciał ją doprowadzić do pozycji "0" czyli lekko skręconej w lewo :)) nie chciałbym tu robić antyreklamy serwisantom no ale wydaje mi się, że to szkolny błąd :D z drugiej strony każdemu się przytrafia :P

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mam problem z kontrola trakcji.A mianowicie system wlacza sie(widze zapalajaca sie kontrolke) gdy spokojnie chce skrecic w lewo(nie zawsze ale ostatnio coraz czesciej) i dlawi mi silnik a co za tym idzie szarpie tarpie a wiem ze zadne z kol nie mialo poslizgu.Gdy skrecam w prawo nic sie nie dzieje.Jesli pokonuje skret szybciej nic sie nie dzieje.Czyzby jakis czyjnik od DTC czy co.Nie mam pojecia

P.s.Sorry za brak Pl znakow

Opublikowano
Sprawdż ciśnienie w oponach ( też tak miałem i w jednym kole było tylko 1.5 B)- to taka najprostsza przyczyna jeśli nie to czujnik lub problem z elektroniką i bez inspekcji komputerowej się nie obędzie .
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Odpowiedzialny za to jest czujnik ABS przy każdym kole.

Własnie z nich ECU zczytuje predkosc i wie czy kolo wpada w poslizg.

Pewnie czujnik do wymiany

Opublikowano
Kolego to witaj w klubie :cool2: u mnie jest to samo co u Ciebie viewtopic.php?f=70&t=248727 , tak jak koledzy wyżej pisali są czujniki w kołach i teraz nie wiadomo który pada :cry2: ja jeżdżę teraz na wyłączonej trakcji i wszystko śmiga normalnie.
Opublikowano

"kontrola trakcji sie popsuła".

Kontrola trakcji to nic innego jak odcięcie cylindrów zęby auto straciło moc wtedy rzekomo kolo które wpadło w poślizg przestanie sie szybciej obracać.

Żadnych dodatkowych czujników od kontroli trakcji nie ma ! :nienie:

Obstawiam w ciemno czujnik ABS do wymiany.

Albo sam padł albo pierścień ABSU na półosi go przytarł i jest tez do wymiany .

Podpiąć pod kompa i wszystko jasne w 2 min podczas jazdy prędkości kół będą rozne. :clap:

Opublikowano
Kontrola trakcji to nic innego jak odcięcie cylindrów zęby auto straciło moc wtedy rzekomo kolo które wpadło w poślizg przestanie sie szybciej obracać.

 

:duh:

 

a ja myślałem, że ABS przyhamowuje koła :shock:

Silnik ogranicza moment po to aby pompa hamulcowa się nie "zagotowała" z nadmiaru pracy

 

masz tu przynajmniej trzy systemy, które ściśle ze sobą współpracują- ABS, DTC, ESP czy jak to tam BMW nazwało.

Gdyby był problem z czujnikiem przy kole zaświecał by się ABS, prawdopodobnie czujnik przy kierownicy świruje, stąd błąd DTC podczas manewrowania.

 

Zgodzę się z przedmówcą, podłącz pod kompa i w 5 minut masz wstępną diagnozę

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
"kontrola trakcji sie popsuła".

Kontrola trakcji to nic innego jak odcięcie cylindrów zęby auto straciło moc wtedy rzekomo kolo które wpadło w poślizg przestanie sie szybciej obracać.

Żadnych dodatkowych czujników od kontroli trakcji nie ma ! :nienie:

Obstawiam w ciemno czujnik ABS do wymiany.

Albo sam padł albo pierścień ABSU na półosi go przytarł i jest tez do wymiany .

Podpiąć pod kompa i wszystko jasne w 2 min podczas jazdy prędkości kół będą rozne. :clap:

Problem został rozwiązany : mechanik pojeździł z laptopem podpiętym pod komputer i wyszło mu ,że w tylnym lewym kole coś jest nie tak z czujnikiem od ABS :cool2: czujnik został wymieniony na nowy TRW i wszystko wróciło do normy ;) samochód odżył :mrgreen:

 

Kolego trafiłeś idealnie !!! czujnik ABS --DO WYMIANY !!! :cool2: :modlitwa: ;)

Opublikowano

Witam. Mam nietypowy problem z BMW e90 320D od jakiegoś czas. Podczas jazdy na 3 biegu i 4 ( nieraz na 2 biegu ) i wciśniętym gazie przy przyśpieszaniu zaczyna przez chwile szarpać autem po czym zapala się kontrolka trakcji w zegarach i auto nie przyśpiesza , mimo że asfalt jest suchy

Byłem podpięty u mechanika dzisiaj pod Cardata ale żadnych błedów nie wykrył ani w DSC module ani silniku. Przy wyłączonym DSC nie ma tego objawu szarpanioa

Czy to coś z układem DSC ??? czy coś z wtryskami ???.

Czy znacie kogoś z okolic Piotrkowa co siedzi w takim temacie i ma INPE itp.

Dziękuję za pomoc i Pozdrawiam

Opublikowano
Obstawiam czujnik ABS w ktoryms kole.

Kolego po mojej usterce i usunięciu jej oraz opisaniu co było to Ameryki nie odkryłeś :mrgreen:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Podłaczam się do tematu, mam to samo co kolega wyzej.

Panowie po zakupie BMW E91 325d 145KW wszystko było ok, na chwilę obecną pala sie kontrolki jak w temacie, błedy INPA:

5df1 - pump unit plug faulty

5df0 - pump unit faulty

 

Podejrzewam ze jest to nie stykające do końca gniazdo na pompie ABS lub Sterowniku o czym świadczył by pierwszy błąd 5df1 - pump unit plug faulty, oraz to ze kontrolki zapaliły się od razu po wyjechaniu z myjki gdzie auto porządnie myłem karcherem.

 

Gdzie znajduję sie pompa ABS w tym modelu ?

Gdzie znajduje się sterownik pompy ABS ?

Poza tym mam do wymiany klocki z tyłu, czy to nie może mieć z tym jakiś związek ?

Chcę to wszystko sprawdzić żebym darmo nie wymieniał pompy.

 

A może jest ktoś z Poznania lub okolic kto potrafi to ogarnąć ?

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam. Zapaliły mi się dzisiaj trzy kontrolki. ABS, Kontrola trakcji i hamulce. Kody błędów to CC-ID 24, 354 i 236. Znalazłem na jakimś angielskim forum że może to być czujnik prędkości. W którym jest kole? A może ktoś z was miał taki sam problem? Jestem właścicielem tego auta od tygodnia i już taki problem. Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.