Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak u Was z awaryjnością F15?

 

U mnie nie wygląda to najlepiej...

Auto odebrałem na koniec września 2015. Mam przejechane 38tys.

 

Do tej pory robione miałem:

Wymiana według akcji serwisowej EGR

Po tej wymianie okazało się, że wycieka płyn chłodniczy więc była kolejna zmiana EGR wraz z chłodnicą.

- Wycieki ze skrzynki VTG

- Wycieki z tylnego mostu.

 

Teraz znowu mam wyciek na tylnym moście i spoconą skrzynkę VTG...

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie pierwsza usterka przy 8.500km. Zapalił się Check Engine. Okazało się, że jakaś opaska na dolocie była niedokręcona i pojawiła się nieszczelność ("lewe powietrze"). I oby to był koniec usterek :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ja mam 26000 wymiana EGR samochód stracił moc i w tym samym czasie kolumna kierownicza do wymiany nie działało ustawienie elektryczne a tak to ok
BALCAMP.PL
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy ale BMW jeżdżę już długo. Na 30-tkę kupiłem sobie F15 3.0D. Mam w tej chwili 73tys km - 3 lata i zero problemów. Przedłużyłem gwarancję na kolejne dwa lata. Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Miał ktoś z was taką sytuacje, jeżdzę 50/50 autostrada miasto, ale pare dni temu zrobiłem trasę na Słowację 700 km i było wszystko ok na drugi dzień pojechałem do sklepu ok 15 km w dwie strony, parkując auto poczułem straszny smród spalonej gumy pomyślałem że to nie ode mnie, ale zrobiłem taką samą trasę do sklepu i z powrotem i znów taki sam smród dodam że po takiej trasie wentylator chodził jak oszalały przy -10'C i takiej małej odległości zrobione autem gdzie się nawet nie nagrzał. Zadzwoniłem do pomocy BMW z auta czy jak to się tam nazywa ale pan powiedział że może wysłać lawetę i dostane auto zastępcze, dojechałem już do domu smrodu niema jestem umówiony w serwisie na akcje serwisową to od razu to zaznaczę. Macie może na to wytłumaczenie?
BALCAMP.PL
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolejna rzecz:

Dzisiaj wyświetlił się komunikat: Funkcjonowanie podwozia ograniczone.

 

W ciągu połtora roku to będzie 4 naprawa gwarancyjna.

Zaczynam strasznie nie lubić BMW.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Miałem taką sytuację, podczas miarowej spokojnej jazdy (110 km/h) na trasie szybkiego ruchu, wyświetlił się komunikat "brak napędu", samochód zwolnił do 3km/h i po kilkunastu metrach się zatrzymał. Po kilku minutach ruszył, ale po 300 m to samo. Nie świeciła się żadna czerwona kontrolka, więc chciałem się dotoczyć w bezpieczne miejsce. Po takich kilku próbach udało się. Szybka akcja bmw i w ciągu godziny była laweta i auto zastępcze. Diagnoza w serwisie: turbina do wymiany, którą dzisiaj wymieniono, a usterka pozostała nieugięta.

Przebieg samochodu 56000km. silnik 25D. Auto stoi w serwisie 6 dzień i końca nie widać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg zasłyszanych opinii silniki N47S1 niestety były awaryjne. Podobno B47 są znacznie poprawione (mam taką nadzieję chociaż dla pewności wydłużyłem gwarancję na 4 rok).
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam !

Co się działo,że wahacze były do wymiany ???

U mnie przy 50.000 - dach panoramiczny się rozprogramował,

a przy 52000 wymiana kolumny kierowniczej.

Pozdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam !

Co się działo,że wahacze były do wymiany ???

Z mojego punktu widzenia nic się nie działo. Nic nie stukało (jeszcze?), nie było żadnych objawów w czasie jazdy. To ASO samo stwierdziło konieczność wymiany. Byli tylko zdziwieni, że przy tak małym przebiegu. Podobno te wahacze to standard ale przy przebiegu >80kkm.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wątpię.

 

Serwis musi zwrócić części do producenta celem weryfikacji wady. W moim przypadku mój stały "opiekun" był nieobecny podczas stwierdzenia usterki i powiedział, że nie zgłosi tego osobiście tylko mam tą konkretną usterkę naprawiać we współpracy z osobą, która to stwierdziła bo odpowiada za to personalnie. On się pod tym nie podpisze bo "nie widział i nie potwierdza" a na nim by ciążyła odpowiedzialność.

Opublikowano
Może się mylę, ale trudno stwierdzić uszkodzenie wachacza mając tylko zdemontowaną część z samochodu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem na czym polega usterka tych wahaczy ale jeżeli np. chodzi o luz na sworzniu (co jest najbardziej prawdopodobne) to do potwierdzenie tego problemu na wymontowanym wahaczu niezbędny jest bardzo specjalistyczny sprzęt! Po polsku na nazywany dłonią ;)
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.