Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lampy z tyłu ktoś chyba wymienił/pomalował, maska

ma chyba inny odcień niż błotnik. Atutem jest fakt posiadania tylko

dwóch właścicieli gdzie ostatni miał auto 9 lat, chyba że czekał ze sprzedażą

do momentu aż zacznie się mocno sypać. Środek widać że może wymagać

czyszczenia, ale to detal. Szkoda że nie ma zdjęć fotela kierowcy mimo że ta materiałowa

jest mocno wytrzymała

 

VIN: WBADM1100YGP22336

Type code: DM11

Model: 520I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M52/TU

Displacement: 2.00

Power: 110 (149 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 397 - ANTHRAZIT METALLIC

Upholstery code: F6AT - STOFF FLOCK/ANTH

Prod.date: 2000-04-20

S283 BMW LA wheel, BMW styling II

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

S428 Warning triangle and first aid kit

S438 Fine wood trim

S441 Smoker package

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S665 Radio BMW Business RDS

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S818 Battery master switch

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S993 model year code in VIN

Opublikowano
Jeżeli jeździł nim 9 lat i nie założył gazu, to może być dobra wróżba. Pytanie ile auto będzie wymagało wkładu na początek. Ale auto nie wygląda źle na zdjęciach. Ma rachunki na przeprowadzone wymiany? Na oryginałach/markowych zamiennikach serwisował czy na najtańszych częściach? - to też może wiele powiedzieć.
Opublikowano
Bo jak ktoś przez 9 lat tankuje średnio ekonomiczny pod względem spalania samochód benzyną, to może nie oszczędzać również na serwisie (bo go stać).
Opublikowano

Co do diesla się nie wypowiadam, bo nigdy nie miałem i nigdy miał nie będę (za mało km. rocznie robię, żebym miał rezygnować z wygody i komfortu posiadania benzyny), co do LPG - sam posiadając 520i e39 przez 2,5 roku miałem przy tym aucie LPG i dużo pieniędzy zaoszczędziłem przez ten czas (przykładowo trasę do Zakopanego i z powrotem 1000 km. robiłem za 180 zł. :D ). Ale miałem LPG tylko dlatego, że z LPG kupiłem - sam bym nie zakładał.

Obecnie w posiadanych przeze mnie autach o pojemnościach 3.2 V6 i 3.5 V6 gazu nie ma i nie będzie - jak powyżej, za mało km. robię rocznie (15-16 tkm. obydwoma). Poza tym instalacja LPG, nawet niewiadomo jak porządna zawsze jakiś wpływ na silnik i jego zużycia ma, mniejszy lub większy.

Uważam, że każdy jeździ autami na jakie go stać, albo jakimi uważa za słuszne jeździć.

Chociaż cień prawdy jest w Twojej wypowiedzi, bo nieraz się zdarzyło na tym forum, że ktoś napalony kupił BMW e39 czy e46 (z reguły za śmieszne pieniądze), a później trafiał do działu "Mechanika, elektryka, eksploatacja" i okazywało się, że było go stać na zakup a już nie na utrzymanie, przykładów takich można by mnożyć. Dlatego jak ktoś przez 9 lat tankował pb, to raczej było go stać na utrzymanie e39 - ale tak jak napisałem, to tylko wróżba.

Opublikowano

No i po rozmowie z właścicielem oraz otrzymaniu od niego większej ilości zdjęć wyszło na to że auto jest trochę pordzewiale na progach przy przednich kołach oraz tylnym zderzaku i jeszcze jakimś miejscu

Zastanawia mnie koszt naprawy tego tak na oko oraz czy warto sie w takie coś pakować

Opublikowano

Linki do zdjęć miejsc w ktorych jest rdza i kilka z wnetrza:

 

1.http://www.fotosik.pl/zdjecie/fa628b15de143f1c

 

2.http://www.fotosik.pl/zdjecie/721c003dc9567d15

 

3.http://www.fotosik.pl/zdjecie/76ad71610a3bdc73

 

4.http://www.fotosik.pl/zdjecie/10cb4d07b7197ab9

 

5.http://www.fotosik.pl/zdjecie/83593056eaa31fc9

 

6.http://www.fotosik.pl/zdjecie/58a1233c211ca759

Opublikowano

Zależy skąd jesteś, ale na element musisz liczyć 300-450 za malowanie,

chyba że tam np jeszcze kawałka podłogi nie ma to też trzeba doliczyć.

Jeżeli progi są zgnite a nie tylko skorodowane powierzchniowo,

to nawet drożej bo masz koszt nowego progu + wspawanie.

 

Po tych zdjęciach to progi, klapa tylna, drzwi. Do odratowania, ale na same te detale

trzeba liczyć z 1200-1500 wstępnie.

Opublikowano
te 1200-1500 to za same progi trzeba liczyć w dobrym zakładzie, bo bez spawania się nie obejdzie, za to wszystko chcąc mieć to w miarę dobrze zrobione to ze 2,5-3 tysie bym szykował
Opublikowano
Bo jak ktoś przez 9 lat tankuje średnio ekonomiczny pod względem spalania samochód benzyną, to może nie oszczędzać również na serwisie (bo go stać).
buahahaha dawno nie slyszałem gorszej głupoty :lol: :lol:

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano

Tak? A Twoim zdaniem w lepszym stanie technicznym będzie e39 mające od 9 lat 1 właściciela, który jeździ przez ten okres na benzynie czy e39, która w ciągu ostatnich 9 lat miała 4 właścicieli i przez cały ten okres jeździ na LPG?

Nie wyrywaj więc może 1 zdania z całego kontekstu :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.