Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja e36 320iA pali trochę za dużo benzyny. Przy dojazdach do pracy 8km w jedną stronę wyszło teraz 15.5L. Wiem, że automat i krótkie odcinki ale jest coraz gorzej. Jeśli chodzi o ostatni zrzut, czyli korekcja na konkretnych cylindrach, to jeszcze miesiąc temu na 2 i 3 były podwyższone, a na reszcie po 0. Teraz 2,3,4 są podwyższone i na 5 co jakiś czas skoczy do 100, więc też słabo. Dolot szczelny, świece nowe, fajki nowe. Więc zostają cewki lub wtryski? Adaptację też kasowałem wczoraj, po czym przejechałem 50km obwodnicą.

 

http://i.imgur.com/mMM3iPr.png

 

http://i.imgur.com/r6HiRwe.png

 

http://i.imgur.com/eNY2iQs.png

 

http://i.imgur.com/T8cLJBf.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz stałe wzbogacanie mieszanki, przy tym DME może wystawiać negatywne korekty – czyli stara się obniżyć wzbogacenie mieszanki. Przyczyn może być wiele: MAF (podaje fałszywe ilości powietrza), wtryskiwaczy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg książki sam naprawiam na cewkach powinno być po 0,8ohm - sprawdzając miernikiem. Z moich pomiarów wyszło conajmniej po 1 ohm.

No i co z tego . Przy odpowiednim oporze może działać nieprawidłowo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty mierzyć pierwotna oporność , tak, w instrukcji opór 0,4-0,8 powinno być. Ale wtórne opór nie sprawdzisz za pomocą multimetru - tam może być błąd. Dlatego ci podałem link do pracy z oscyloskopem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.