Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prosze o pomoc czy w celu odpięcia EGR wystarczy zaślepić tylko wężyka czarno niebieski czy coś jeszcze?

 

po co filmik 0-170, skoro czujesz że autko od 3tys ciągnie coś jest nie halo,

napraw a potem zapodaj filmik,

odpinając i zaślepiając weżyk podciśnienia od egr wyłączasz jego działanie, nic więcej nie trzeba.

 

po chipie czas 6,9s spadnie pewnie w okolice 5,5-6s

 

sprawdź czy sztanga na turbinie działa, będziesz miał informacje czy trzeba brać się za wężyki podciśnieniowe czy nie, weź latarkę i patrz na sztangę przy gruszce, druga osoba nich odpali silnik, po odpaleniu powinno ją podciągnąć do gruszki, jak nie ma tego ruchu jest nieszczelność na wężykach.

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam!!!

Mam pytanie dotyczące zaślepienia zaworu EGR. Czy warto to wykonać??? Auto jeździ normalnie nie kopci ani nie jest słabe,

czy po takim zabiegu odczuje różnicę w mocy??? czy po zaślepieniu nie będzie wyświetlał się błąd na komputerze???

Na allegro znalazłem taki sprzęt: http://allegro.pl/93-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-bmw-kpl-i3528364091.html

Czy warto kupić taki zamiennik???

Opublikowano
EGR to tylko ekologia, normalnie nie powinno być żadnego błędu na kompie, a nawet jeśli wyskoczy to wiesz od czego. Ten zestaw jest strasznie drogi, najprościej zaślepić egr jak spaliny do niego dochodzą między chłodniczką a samym zaworem. Często samo odłączenie nie daje stu procentowego efektu. Najpewniej zaślepić go na sztywno.
Opublikowano

A co nam da zaślepienia EGR-u? Czy to jest jakaś poprawa osiągów? Niższego spalania? hmmm? Po co tak wiele ludzi to robi? Może i ja to zrobie:)

 

Dzięki za podpodziedzi z góry;]

Opublikowano

w m57 śmiało możesz sobie odpiąć (i zaślepić) przewód podciśnieniowy od EGR

 

nic się nie wyświetli, sam tak kiedyś egr testowałem

 

ps. np. w m57n już nie jest tak bezproblemowo

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano

M57 czyli DDE4.0, będzie błąd w pamięci ale nie powinien wywalać check -a

W M57N czyli DDE5.0 Jest błąd w kompie i wywala check na zegarach.

 

Ale jeśli masz wszystko w porządku z samochodem to odłączenie EGR nic Ci nie da oprócz czystszego kolektora. Może trochę głośniej pracować na jałowych tzn bardziej klekotać sobie :) moim zdaniem nie warto zaślepiać. Jeśli koniecznie chcesz to tak jak wyżej pisali spróbuj ograniczyć programowo, ewentualnie na próbę możesz zdjąć wężyk od podciśnienia z EGR, i zaślepić go jakąś śrubką a po tym się przejechać.

Opublikowano

Trochę jeździłem bez EGRa (odłączony "mechanicznie), bo padł mi elektrozawór i się dłuuugo zbierałem do wymiany, więc napiszę co zauważyłem.

Z odłączonym EGRem auto szybciej się zbiera z niższych obrotów, ale za to z EGRem płynniej rozwija moc w całym zakresie, jest bardziej czuły na pedał gazu w moim odczuciu.

Ponadto, po podłączeniu EGRa przestało mi szarpać auto podczas zmiany biegów. Z odłączonym trzeba się było postarać, żeby zmiana biegu odbyła się płynnie.

 

Bez EGRa auto podobno dłużej się nagrzewa.

 

Wkurza mnie trochę ta niemoc na niskich obrotach, ale ja zostawiam podpięty EGR.

  • 3 lata później...
Opublikowano

WItam , chciabym porady jak zaslepic egr? Na forum sa tematy natomiast stare gdzie brak zdjec oraz linki juz sie nie otwieraja.

 

Nie jesem mechganikiem wiec chcialbym jakiegos prostego wytlumaczenia , ewentualnie zdjec. Bardzo prosze o pomoc ,

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Mozna zostawic zawor odpiac podcisnienie i wkrecic w ten wezyk srubke. Badz zrobic to bardziej porzadnie tzn. kupic badz zrobic rure przelotowa z kolektora zamiast zaworu egr i zaslepic kolektor wydechowy. Mozna tez ograniczyc prace elektrozaworu DISem. Ogolnie wszystkie metody gdzies juz na forum sa i nie jest to cos skomplikowanego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.