Skocz do zawartości

BMW E60 525d - Problem z kierownicą i akumulatorem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moje BMW E60 2004 automat

 

Borykam się z problemem rozładowującego się akumulatora po postoju 2-3dni samochód nie chce odpalić. Ukryte menu pokazuje takie wartości napięcia na włączonym silniku około 15.0V na nieodpalonym około 12.0V.

Co to może być ? Akumulator, przekaźnik, klama minusowa czy coś pobiera? Dodam że w tym samym czasie spaliła się jedna żarówka od tych ringów z przodu. Brak jakiś błędów na wyświetlaczu jeśli chodzi o akumulator. Oczywiście po naładowaniu akumulatora samochód odpala bez problemu.

 

Kolejny sprawa to krzywa kierownica to zaznaczy lekko odchylona w prawo nie jest idealnie w pozycji poziomej. Jak ustawić ją w odpowiedniej pozycji ?

 

WAŻNE

 

Problemy zaczęły występować po incydencie na trasie gdy posłuszeństwa odmówił alternator co skończyło się rozładowaniem akumulatora. Od tego czasu mam właśnie powyższe problemy. Alternator zregenerowany.

 

Miał ktoś podobny problem? Proszę o waszą pomoc!

Opublikowano
a jaki jest pobor pradu po uspieniu ? powinno byc do max 0,05, czy jakos tak. Ostatniu u siebie sprawdzalem to bylo 0,01 po 40 minutach. A powiem Ci ze jak mi zaczal prad uciekac nie wiadomo gdzie ( nowy aku i regeneracja alternatora) okazalo sie dopiero jak dojechalem do niemiec ze IBS walniety. I tez najlepsze ze nie pokazywalo bledow , nic. Podlaczyli pod kompa bmw online postawilo diagnoze i tyle w temacie, koszt niewielki 200e.
Opublikowano

Jeśli masz telefon to wymień baterię bądź go wywal bo u mnie to on właśnie ciągnął prąd ;/

Co do kierownicy jeśli masz AS to musisz się wybrać do kogoś z kompem na ponownie ustawienie kąta 0.

Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
Opublikowano

Hm rzeczywiści jest ten telefon ale że niby on :shock: no nic spróbuje go wywalić i zobaczy się.

 

OK to z kierownicą załatwione.

 

Jak z tym telefonem nie pomoże to chyba zaryzykuje i wymienię ten IBS a wartości te co podałem napięcia są prawidłowe ?

 

Pobór prądu z uśpienia nie wiem musiałbym sprawdzić.

 

A powie mi ktoś jeszcze z tym przekaźnikiem jak to jest? Znaczy są jakieś sygnały że się już zużył może w nim tkwi problem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na próbę możesz odłączyć zasilanie od IBS i pojeździć z 2 tyg. dla testów żeby nie kupować na darmo nowej.
Opublikowano
Najlepiej by było sprawdzić prądy na uśpieniu ale na to potrzebujesz cierpliwości sporo :D U mnie bateria w telefonie była zjechana i po prostu cały czas go doładowywał dlatego prąd znikał po wywaleniu telefonu, którego i tak nie używałem wszystko OK.
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
Opublikowano
Ha dzięki :cool2: rzeczywiście problemem był ten telefon po wyrzuceniu go samochód odpala bez problemu po paru dniach. Dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.