Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBADM51040GS06136

Type code: DM51

Model: 528I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M52/TU

Displacement: 2.80

Power: 142 (193 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: F4AT - STOFF RIPS DIAGO

Prod.date: 2000-02-10

S288 BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S320 Deleted, model lettering

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S473 Armrest front

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S555 On-board computer V with remote control

S629 Car telephone (GSM) w card reader, front

S670 Radio BMW Professional RDS

S672 CD changer for 6 CDs

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

L801 National version Germany/Austria

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

S970 Business Package

Opublikowano
Auto wygląda faktycznie na zachowane w oryginale, jeżeli faktycznie bezwypadek, to musi być rarytas :wink: dopytałbym o rachunki na te naprawy czy wymienione części. Jeżeli serwisowano na oryginalnych częściach, to może być dobry znak, jak na chińczykach, to wręcz przeciwnie.
Opublikowano
Wymienione było sprzęgło i tarcze z przodu.Jak reszta?Amortyzatory,elementy zawieszenia,hamulce tył,tuleje tylnej belki,podpora wału?Przy takim przebiegu zapewne vanosy do zrobienia,rozrusznik,alternator.Na pewno plus,że auto bezwypadkowe.Przebiegu też bym się nie bał o ile olej i filtry wymieniane na czas.W tych pieniądzach wiadomo,że samochód nie będzie idealny i zawsze coś trzeba zrobić.
Opublikowano

Dużo zależy od tego w jakiej kondycji był silnik, przed założeniem instalacji i oczywiście jak i na jakich podzespołach jest ta.

W zasadzie nikt nie zwraca uwagi na te czynniki i później problemy gotowe

Opublikowano
Instalacja założona tragicznie, również mam silnik 2.8 tylko w e46 i u mnie nic nie widac. Tu taka rozpierducha, mysle ze instlacja jest do poprawy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.