Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jesli komp oszukuje to mozna disem zrobić korekcje i tak do skutku, pozniej bedzie pokazywał max 0.1-0.2l/100 a zazwyczaj dobrze

fajna galeria i super dbasz ! pozdrawiam :cool2:

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pablo75 sprawdzałem te korekty i moja juz jest w górnym stanie, tam było 1000 czy ponad 1000. juz wiecej nie mozna podciagnac.

 

ostatnio wymiana oleju, filtry ufi :)

mi weszło 5,2l oleju do lekko ponad połowy stanu. po wlaniu 5l był troche ponad minimum, wiec musiałem dokupic 1l, ale to zostanie na nastepne razy :)

http://i65.tinypic.com/9s7zts.jpg

http://i65.tinypic.com/11lqwkm.jpg

 

niedługo po wymianie oleju w koncu serwis klimatyzacji. powód mało gazu w układzie i bardzo słabe chłodzenie, w dodatku słyszałem sprężarke klimatyzacji w nawiewach, przez to ze bylo malo gazu była słabo smarowana, po serwisie poprawiło sie :)

http://i67.tinypic.com/nyblv7.jpg

http://i66.tinypic.com/2ly52dk.jpg

 

temperatura na nowym gazie 7,2 i spadło ponizej 7 bez problemu. wiec efekt porządany.

 

http://i68.tinypic.com/2ufsfux.jpg

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************

następnie wróciłem zaworek CDV który kiedys usunąłem, wtedy zmiane oceniłem na plus, teraz zmiane powrotną oceniam na plus :D rozmawialismy o tym w temacie o zaworze CDV, po krótce na plus i minus:

- w mojej opinii po usunieciu zaworka sprzęgło zaczeło brać wyrzej

- czuć było ze tarcza sprzęgła bierze bardziej bezpośrednio, co moim zdaniem skraca jej żywotność

-kolega pisał o większym zużyciu skrzyni biegów przez właśnie bardziej bezpośrednie załączenie sprzęgła i biegu

+mniejsze szarpanie-kangurowanie przy zmianie biegów.

 

teraz po wróceniu rzeczywiscie pedał bierze niżej, czuc ze tarcza pracuje sobie lepiej, nie szarpie jakby, do tego nie wiem jak to sie stało, nie z przyzwyczajenia bo różnica zauważalna ale - po wróceniu zaworka kangurowanie sie nie zwiekszyło, bardziej na + nawet. :D

na moje odczucia bardziej przyda sie usuniecie go w mocnych silnikach benzynowych, o ile tam istnieją.

 

z powrotem na swoim miejscu:

http://i64.tinypic.com/ejfrrr.jpg

************************************************************************************************************************************************************************************************************************

raport spalania. (e46 320d chip spalanie, e46 180 koni spalanie)

spalone prawie 63 litry paliwa, przejechane 1029km, tym razem spalanie 6 litrów, w baku zostało cos ponad pol litra paliwa ale wskazówka pokazywała co innego, cały bak określam na 1050 KM :)

komputer pokazał 4,7. wiec zaniżył o 1.3l.

rachunek:

-----------------------------------------------------------------------------

Spalanie wynosi 6,0544 litrów na 100 kilometrów

 

Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,2591 złotych

 

Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 25,91 złotych

 

Koszt przejechania 1029 kilometrów wynosi 266,64 złotych

 

------------------------------------------------------------------------------

 

http://i68.tinypic.com/25qw5y8.jpg

http://i64.tinypic.com/70c2dd.jpg

http://i66.tinypic.com/25ahno3.jpg

http://i67.tinypic.com/14mca6u.jpg

http://i66.tinypic.com/2nl6z4o.jpg

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Fosol owszem robi robotę, ale jak będziesz miał okazję przetestuj sobie r-stopa, ja od tamtej pory fosola praktycznie nie używam :D Z r-stopem jest o tyle dobrze, ze po 20 min bez szlifu można już epoxyd ładować na niego i ma przyczepność.
  • 1 rok później...
Opublikowano


inne mniejsze miejsce, tez wszystko przez te mase która odeszła


http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170509_130042_zpsn7eu8bkk.jpg

To nie jest przez masę uszczelniającą, gdyby jej nie było byłoby gorzej. To jest rdza szczelinowa na zakładkach i jest to proces nieunikniony w każdym samochodzie, choć w Twoim e46 jest wyjątkowo posunięta. Metodami oczszczania, trawienia przedłużysz agonię materiału na 2 lata. Żeby to naprawić w 100% trzeba wyciąć próg i wstawić nowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.