Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przy okazji zdjęcia boczka bo glosniki z lewej przestały grac przez zasmiedziały kabel od glosnika do zwrotnicy zrobilem zdjecie wygłuszenia i dystansu. pisałem o audio i wygluszaniu drzwi ale zdjec nie miałem.

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170522_185549_zpsmtgdwjs3.jpg

 

tutaj teraz zamiast silikonu oraz maty dla uszczelnienia wpadła uszczelka taka w taśmie

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170522_185556_zpskezexwtm.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170522_185621_zpsggztzbeh.jpg

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciąłeś blachę na jakiś większy głośnik, bo się nie mogę dopatrzeć? Mierzyłeś może, jak głęboki głośnik może tam wleźć bez cięcia?
Opublikowano

ale tam nie było dziury do srodka drzwi jak jest teraz. wiec zaden glosnik nie wchodził, ori jest krecony do tapicerki dlatego ori tak ciulowo grają.

musi byc wycięta dziura i dany mały jak w moim przypadku dystans, zeby miec do czego przykrecic głosnik. i z tego co przy tym zauwazyłem ze mog glosnik na tym dystansie po przykreceniu, to szyba po spuszczeniu chowa sie zaraz za magnesem :D

mam morel maximo 6,2:

· Srednica cewki:

· Woofer: 25mm (1")

· Tweeter: 25mm (1")

· Głebokośc montażowa: 63mm(2.5")

 

mozna wkładać głębszy dystans, nawet przy tym trzebabyło uciąć jeden "słupek" z okolicy glosnika na którym jest kołek i wchodzi do blachy

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano (edytowane)

lecim dalej, moze komus sie przyda mam nadzieje !!

praca zaległa, juz kiedys turbo uszczelniałem, po zrobieniu zaczelo gwizdac. myslalem ze przejdzie ale nie przeszło. okazało sie ze jedna uszczelka zle siadła, do tego zaspawałem dziurke za turbem na wydechu, ktora tez mogla wydawac taki dzwięk.

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_150915_zpshww7t4d7.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_150948_zpsnhbq7pd3.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_151022_zpsy9zdhtio.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_151155_zpsjdahlfoo.jpg

 

jako ze ta uszczelka jest prawie nowa, nie kupowalem nowej drugiej, naprostowałem te.

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_151202_zpslqgl5aa6.jpg

 

cały widz polegał zeby odkręcic łape i dostac sie rowniez do sruby dolotu oleju do turbiny z której tez kapało, juz to dawno wyczaiłem, po wymianie turba... wiem ze skladalem z kolegą bez zdejmowania łapy, wiec dostep był zaden prawie, a jeszcze trzebabyło podkladke podlozyc

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_151505_zpsx9ouqs3n.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_151522_zpsro75gnty.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_154156_zpscpuogy9d.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_154205_zpsyvbpcb7b.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_154215_zpsioryi0lo.jpg

 

teraz jak na teleżu :)

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_154234_zpskg04vohf.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_154242_zpsjqxqpgxz.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_154301_zpsjkf4wbcr.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_162117_zpsanutdzk2.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_162317_zpsbola8nax.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_162325_zpsk3smmpk1.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_170600_zpsltpt6y7f.jpg

 

wymyte, odtłuszczone, mozna zakladac

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170329_170531_zpsieybescc.jpg

 

przy okazji podkleiłem to

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170330_133541_zpsnkdaxuul.jpg

 

i juz wiem dlaczego kiedys popełniłem błąd:

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170330_134712_zps1jdhzmx8.jpg

 

za pierwszym razem przy nakladaniu nowych uszczelek, te uszczelke wlozylem do rury a pozniej nakladałem na turbo, błąd :wstyd:

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170330_134959_zps4h6o0ckf.jpg

najpierw uszczelka na turbo a na to rura, do tego druga najwazniejsza rzecz zeby operacja sie udała:

trzeba przy zakladaniu rury zdjąć ten krótki węzyk odpowietrzenia czy czegos tam, dopiero wtedy dół nachodzi prosto bo on strasznie partoli sprawe, i na koncu załozyc ten krotki węzyk, taki jest moj patent na to. moze są lepsze ale moj zadziałał :)

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170330_140604_zpsppnwsxpq.jpg

 

ile te koło pasowe jeszcze pociągnie ?? :D mikro pekniecia w samym rogu. przebieg 200

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170330_144019_zpso1mujam8.jpg

 

wymyłem i przeleciałem silikonem w sprayu który leczy gumy i uszczelki, moze nie zaszkodzi :zabawa:

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170330_144755_zpsmjgaafo5.jpg

 

wszystko sam z lewą ręką w gipsie po operacji, ew cos palcami mogłem podtrzymać

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170330_174938_zpszyiisdf4.jpg

 

złożone, naprawione, nie gwizda :) a roboty troche było, jeszcze kiedys rzuce okiem czy dalej sie tam cos poci.

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170330_175029_zpsaxxgm6rm.jpg

Edytowane przez pepesiu

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobra robota. :cool2: Zdaje się, że ja dokładnie przez tą samą uszczelkę miałem taki problem, że łapało mi lewe powietrze i turbina nie ciągnęła jak trzeba --> Vmax 180km/h, raz złapało check engine i do tego olej znikał.
Opublikowano

U mnie chyba ten sam problem może być bo też z tych okolic coś się poci a turbo miałem zmieniane łapa nie była wyciągana więc może coś zle siadło.

Profeska robota i szacun że robiłeś to jedną ręką prawie.

Ja nie mam kanału więc jestem troszkę ograniczony

Opublikowano
to komplet uszczelek i ogarnie sie na kanel raz dwa, jak miales turbo wymieniane bez scagania łapy to pewnie kapie z dolotu oleju

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano
uszczelki od powietrza sprawdzalem i wymienialem jak mi przykapcal na czarno szukajac dziury lub nieszczelnosci wiec tam musi dobrze siedziec odnosnie oleju to na pewno z tamtad podcieka musze zamowic ori uszczelki pod turbo
Opublikowano
bardziej bedzie cieknąc z dolotu oleju niz samej turbiny, tak mysle bo przeszedłem to własnie, trzeba zdjac łape i widzisz...

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano

Po dodatku millersa :D

paliwo shell. styl kompletnie mieszany, wiecej miasta niz ostatnio co na zbiorniku miałem 1000km, pozniej trasa która łykneła sporo paliwa, w kazdym badz razie do rezerwy 940 km, wiec caly bak conajmniej 1050km :mrgreen:

 

spalanie równe 6 l. po dodatku millersa roznica spora na + !! mocy nie dodaje, reszta nieodczuwalna, spalanie na + i to sporo. od razu po przejechaniu 1/4 baku widac sporą różnice :D

 

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170531_155301_zpsnmoo7zqx.jpg

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170531_155301_zpsnmoo7zqx.jpg

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano (edytowane)

nastepny zbiornik spalony i nowe wyniki. styl jazdy 0SZCZĘDNY !!!!!! w większosci, nie mowie ze sie wlekłem za fiatami punto, gdzie chcialem to wyprzedzałem, lekka trasa drogami wojewodzkimi, troche miasta, troche a4 przy predkosci 120.

po kolei:

stan baku przy 500km

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170606_003942_zpskpwderp1.jpg

 

połowa zbiornika 570km

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170606_012542_zpsi88irvn4.jpg

 

prawie 800km

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170531_140541_zpspsuurua0.jpg

 

po 3/4 baku

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170606_050237_zpsuanbeoqs.jpg

 

zaraz po zaswieceniu rezerwy

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170531_155301_zpsnmoo7zqx.jpg

 

i na stacji przed tankowaniem :)

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170608_175013_zpsd5mapubz.jpg

 

przed tankowaniem do pustego baku wlany dodatek millersa.

i tyle weszło z drugim odbiciem pistoletu

 

http://i1243.photobucket.com/albums/gg544/stk29/20170608_175342_zpswvvpx3al.jpg

 

od razu dodam ze przy wczesniejszym tankowaniu zapomnialem skasowac licznik i skasowałem dopiero po ok 5 kilometrach. mało tego, dodatek wlałem po powrocie do domu czyli po 75 km !!

 

rachunek na 61 litrach

*****************************************************

Spalanie wynosi 5,8216 litrów na 100 kilometrów

 

Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,2503 złotych

 

Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 25,03 złotych

 

Koszt przejechania 1065 kilometrów wynosi 266,6 złotych

*****************************************************

 

plus te 2 litry które zostały w baku, obliczam na ok 35km, wiec na zbiorniku 1100 km :hurra: :hurra: :hurra: :cisza:

 

 

powtarzam, styl jazdy bardziej oszczędny, nie przesadzając ze na trasie jechałem 80 na godzine, normalnie koło 100 na zwyklej drodze gdzie mogłem. ale jechałem bardziej wyrownanie niz wczesniejszy zbiornik co omawialiśmy, teraz wiecej trasy, bez jakichs krotkich odcinkow.

 

teraz nowy zbiornik zrobie jeszcze dokladniej bo wlałem od razu dodatek, i od razu zresetowałem licznik.

stwierdzam ze dodatek millersa poprawia spalanie, dzieki pozdro

Edytowane przez pepesiu

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano

Nigdy nie byłem przekonany do dodatków wlewanych do baku, ale w końcu ktoś robi praktyczny test, więc będę obserwować wyniki, zapowiada się dobrze. Podziwiam pracę włożoną w porządki wewnątrz :cool2:

 

Wracając trochę wstecz, przeczytałem że masz tarcze Textara. Jesteś z nich zadowolony? Nie wyczuwasz żadnego lekkiego bicia?

Opublikowano

tak ale to dodatek millersa wiec nie zaden stp, roznica zauwazalna w spalaniu, a tez na pewno silnik sobie zdrowiej pracuje.

 

textary opisywałem, jest post na ktorejs stronie, textary z przodu sie pokrzywiły ale przez moją wine... auto stało w szwecji miesiąc na parkingu, zabardzo nie pordzewiały ale jednak troche, i w drodze wracając do polski sie pokrzywiły ale nieznacznie, tylko delikatne bicie przy wiekszych predkosciach i zdecydowałem na razie ze nie bede ich toczyć. z przodu mam sportowe klocki textara.

ale mozliwe ze je w koncu prztocze bo w sumie jest co toczyc, tarcza nowa, poza tym hamują bardzo dobrze, mysle ze przez to ze sie skrzywiły przez ten nalot rdzy jak przyhamowałem gdzies pozniej, to nastepny raz poszedłbym w tarcze bosha !!

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano

daje daje, jezdze praktycznie zawsze tak samo. przejdz z orlenu na shell + dodatek to 100km wiecej na baku minimum :)

z reszta nie ma sie co oszukiwac, im gorsze paliwo tym bardziej leci.

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano
1100 km to ja zrobiłem na baku w swoim 3.0d :norty: :norty: :norty: Z tym, że ciągle autostrada i prędkość jaką jechałem to 110 km/h.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

parcha miałem juz ze 2 lata temu, nad progiem plastikowym a pod drzwiami. powiekszał sie, dzisiaj po zdjęciu progu przerazilem sie :D :mad2:

te miejsce co wyszło na zewnatrz, pod drzwiami najgorzej, tam pozniej kołka nie probowałem wtykac bo pasowałoby tam to cale wyciąć, blacha juz nie była gruba, poza tym wczesniej jedno miejsce tez sie robiło ciekawie, i próg na koncu zauwazyłem niewiele. przy konserwacji ze 3 lata temu nie zdejmowałem progów, i juz od dawna myslałem zeby tez progi zdjac i zobaczyc co tam sie dzieje.

wykonanie:

-obstukanie grubej rdzy

-wyczyszczenie na zero szczotką na wiertarce

-benzyna ekstrakcyjna

-fosol

-woda

-benzyna ekstrakcyja

-podklad epoksydowy boll

-cynkal 1x

-cynkal 2x

-profile zamkniete progu bollem w sprayu

- próg plastikowy wymyty, polerka poprawiona, powloka w sprayu, wosk teflon

 

http://i67.tinypic.com/2lo4zn7.jpg

 

http://i63.tinypic.com/2jfc0mt.jpg

 

http://i67.tinypic.com/302oosl.jpg

 

http://i68.tinypic.com/2dt2k52.jpg

 

http://i68.tinypic.com/122nv5f.jpg

 

http://i66.tinypic.com/712y5f.jpg

 

http://i64.tinypic.com/25iuhbb.jpg

 

juz sam fosol zrobił mega robote. tutaj po podkladzie

 

http://i64.tinypic.com/bfkrnt.jpg

 

http://i68.tinypic.com/2q8nghg.jpg

 

http://i66.tinypic.com/xkw35u.jpg

 

http://i68.tinypic.com/2mqqixe.jpg

 

http://i67.tinypic.com/25pin42.jpg

 

http://i65.tinypic.com/2rdusd1.jpg

 

http://i65.tinypic.com/2heyjib.jpg

 

jutro próg z prawej strony :)

 

widac te miejsce teraz na czarno pod drzwiami, troche nierówne po farbie, mozliwe ze podrównam i podszpachluje, i niestety jedynie farbą w pędzelku bo mam baze. i na to klar w sprayu, do lakiernika nie ma sensu sie wybierac.

Edytowane przez pepesiu

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano

bolo73 racja, a widzialem cos pod jednym z tylu z prawej ale spieszylo mi sie z robotą i nie mialem czasu opracowac jak go zdjac. zdejme je nastepnym razem :cool2:

 

UPDATE ;]

przesiadłem sie na tinypic

odnoscnie photobucket to odwalili pięknie... jak mowilem jest wielkie oburzenie na całym swiecie, nie da sie nic zrobic, wszyscy mają nadzieje ze odwrócą te głupote platnosci 40 dolców za miesiac. jak nie zrobia tego to kiedys zaczne przerzucac linki na inny serwer proste.

 

próg nr2 :D nie było tak żle jak po lewej stronie

http://i66.tinypic.com/33y1gfc.jpg

 

http://i65.tinypic.com/2412kbd.jpg

 

http://i66.tinypic.com/15wc85g.jpg

 

http://i67.tinypic.com/28lxpo2.jpg

 

http://i65.tinypic.com/2j3l7j7.jpg

 

tutaj juz po fosolu :) jak dla mnie robi robote

 

http://i66.tinypic.com/k4jb74.jpg

 

http://i68.tinypic.com/xqjcc2.jpg

 

http://i66.tinypic.com/11lscup.jpg

 

http://i65.tinypic.com/25jkz7q.jpg

 

http://i67.tinypic.com/1zozsow.jpg

 

http://i66.tinypic.com/2eghdw1.jpg

 

http://i67.tinypic.com/avsmle.jpg

 

http://i64.tinypic.com/do9gch.jpg

 

http://i66.tinypic.com/akg1gy.jpg

 

http://i67.tinypic.com/2n07o75.jpg

 

http://i67.tinypic.com/2usdd9d.jpg

 

http://i67.tinypic.com/2110utv.jpg

 

musze dokupic 5 kołków do progów, i ze 3 te zatrzaski klipsy.

zobaczymy ile pociągnie ten system zabezpieczenia :mrgreen:

jeszcze bede musiał wyrównac te miejsca które widac, i zamalowac w kolor + klar

 

dzieki za uwage, mam nadzieje ze komus sie przyda :)

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

rapoty spalania bmw e46 320d 150 koni chip 180 koni. z dodatkiem MILLERS OILS DIESEL POWER ECOMAX. paliwo shell 95 full save diesel.

 

tym razem troche gorzej, cos było nie tak bo nie meczyłem niepotrzebnie samochodu a pierwsza polowa baku spadła dosc szybko.

tak czy siak na 62 litrach zrobione 976km, trasa dluzsza, krótsza, i troche miasta.

do tego 2.5l tego co zostało w baku czyli licząc 40km, wiec na zbiorniku 1016km :)

*********************************************************************************

Spalanie wynosi 6,3115 litrów na 100 kilometrów

 

Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,2638 złotych

 

Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 26,38 złotych

 

Koszt przejechania 976 kilometrów wynosi 257,49 złotych

*********************************************************************************

 

http://i64.tinypic.com/2mrxttl.jpg

 

http://i68.tinypic.com/2uzeag8.jpg

 

nastepny zbiornik koncze lada chwila i juz widze ze wynik bedzie lepszy ;]

ogolnie styl jazdy mieszany, bez katowania, meczenia i scigania sie - czasami :D

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,2638 złotych

Koszt przejechania 976 kilometrów wynosi 257,49 złotych

Koszt przejechania tych kilometrów jest zdecydowanie inny. Ty podałeś jedynie koszt paliwa potrzebnego do pokonania tych kilometrów.

BTW. 2 tyg. temu wracałem z DE (985 km) i moje 325i z lpg spaliło mniej paliwa niż twój diesel. Średnia wyszła poniżej 10l/100 km (LPG). Jednak miałem trochę inne warunki: jechałem sam, automat i tempomat - jazda po autostradzie i ekspresówce (ostatnie 200 km drogi krajowe). Autostrada ok. 140-150 km/h (strasznie padało do samego Wrocławia), ekspresówka 130-140 km/h. Sam byłem zaskoczony. Jest jednak i "-", którego nie mogę wyeliminować. Po drodze musiałem 2 razy zatrzymywać się na tankowanie.

Opublikowano (edytowane)

Koszt przejechania tych kilometrów jest zdecydowanie inny. Ty podałeś jedynie koszt paliwa potrzebnego do pokonania tych kilometrów.

zgadłes :D

 

kolego wlacz na benzyne i porownamy spalanie :D

Edytowane przez pepesiu

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano

takie prezenty od siostry zza granicy :D to sie chwali :D szmatki pierwsza klasa, do wosku, do tapicerki i do szyb, duze, grube, miekkie, dobre materiały.

http://i67.tinypic.com/2ebwztl.jpg

 

http://i67.tinypic.com/a9s853.jpg

 

http://i63.tinypic.com/33llft1.jpg

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Opublikowano

rapoty spalania bmw e46 320d 150 koni chip 180 koni. z dodatkiem MILLERS OILS DIESEL POWER ECOMAX. paliwo shell 95 full save diesel.

 

nastepny zbiornik troche lepiej ;]

 

991 km do tankowania na 58 litrach wychodzi 5,8l :) w baku zostało 5l na prawie 100km wiec wynik jak za pierwszym razem, prawie 1100 KM :hurra:

********************************************************

Spalanie wynosi 5,8527 litrów na 100 kilometrów

 

Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,2487 złotych

 

Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 24,87 złotych

 

Koszt przejechania 991 kilometrów wynosi 246,5 złotych

********************************************************

srednia predkosc 62km, sporo trasy, autostrada niecale 120 na godzine wiec delikatnie.

komp pokazał 4,6 wiec zanizyl 1,2l.

http://i65.tinypic.com/szze5x.jpg

 

http://i66.tinypic.com/fyixqp.jpg

 

http://i64.tinypic.com/2u8ijys.jpg

 

http://i66.tinypic.com/15dngj9.jpg

 

http://i65.tinypic.com/2ebbijd.jpg

gg 5216510


6981e5d7cb7f0.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.