Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

E39 530i

"Przebieg jest w 100% prawdziwy, nic nie kręcone - w Szwecji to jest kryminał! Na życzenie mogę podać stronę gdzie można sprawdzić historie pojazdu."

 

"Na życzenie możemy jechać na dowolna stacje kontroli pojazdów czy do ASO BMW, nie mam nic do ukrycia."

 

Przebieg w ogłoszeniu: 225 000 km

Ostatni odczyt z kluczyka: 330.790 km

 

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530ia-full-m-pakiet-navi-169-bezwypadkowy-lift-ID6yCSVD.html

 

 

"BMW wolne od rdzy, progi, nadkola, spody drzwi wszystko zdrowe (posada fabryczne zabezpieczenie na "zimny klimat" "

Tymczasem wpisy dotyczące korozji:

12.10.04 - 177 458 km - maska przednia - wymiana z powodu korozji

23.06.05 - 211 288 km - drzwi przednie prawe, uszczelki, wygłuszenie drzwi, spinki, elementy technologiczne, wymiana z powodu korozji

28.08.07 - 286 978 km - klapa tylna bagażnika, wymiana z powodu korozji

 

Numer podwozia WBADT61040CJ50134

Kod typu DT61

Typ 530I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2001-09-14

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S434A INTERIEURLEISTEN Wyp. wn., powierzchnia aluminium

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S632A KOMPLETTVORB. BMW HANDY (MOTOROLA) Instalacja tel. kom. BMW (Motorola)

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S705A M SPORTFAHRWERK II M Podwozie sportowe II

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla zimnych krajów

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, szwedzki

S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Sterowanie św. do jazdy w dzień

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dummy-SALAPA

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S202A STEPTRONIC Steptronic

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Składanie Information

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S464A SKISACK Worek na narty

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S602A BORDMONITOR MIT TV Monitor pokładowy z TV

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Edytowane przez DRAY
Opublikowano

Z podanych przebiegów wynika, że robiła rocznie ok. 40 tys, skoro w 2007 (dziewięć lat temu) miała 290 tys. - zatem 290 + 9 x 40 = .... 650 tys.

 

Śmiało można brać :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ostatnio najwięcej kręconych benzyn, ciekawe :)
Opublikowano

Coraz wiecej, ponieważ te auta w Szwecji są bardzo tanie. Dla przykładu cena 6letniego 500tysięcznego v70 nie przekracza 45-50 tys koron. Takie auto niewielkim kosztem można przystosować do akceptowalnego w Polsce stanu licznika.

Co więcej jak widać dalej panuje opinia o 100% pewnym przebiegach tamtych aut. I jak widać to tylko opinia.

 

Przeliczanie przebiegu przez średnią z pierwszych lat eksploatacji to moim zdaniem błąd. Z moich obserwacji wynika, że najwięcej przejeżdżają przez pierwsze 5-6 lat eksploatacji pierwszych dwóch właścicieli. Z każdym kolejnym średni roczny przebieg spada. Choć będą oczywiście wyjątki.

 

Odnośnie rdzy. To auta ze środkowej Szwecji rdzewieją najbardziej. Tam solili bez opamiętania. Im bardziej na północ tym paradoksalnie mniej zardzewiałe. No i oczywiście wybrzeże.

Opublikowano
Co do korozji w poliftach, to w moim w tym roku robiłem tylną ramkę od szyby w klapie tylnej, bo zardzewiała jak skur... ale reszta w idealnym stanie, aż sam się dziwie, że doły drzwi ruda nie atakuje, ale co do auta z tematu, żeby po 3/4 latach maska do wymiany od rdzy no to coś musi być na rzeczy D;
Opublikowano
...że doły drzwi ruda nie atakuje...

Dokladnie tydzien temu ogladalem jedna e39, ktorej wlasciciel zarzekal sie, ze nie ma rudej w tym na drzwiach. Faktycznie drzwi wygladaly OK, ale przy blizszym sprawdzeniu bylo juz widac pekniecia wzdluz masy uszczelniajacej. Wiadomo dlaczego. Auto kupione. e39 po lifcie nie ma dobrych blach, 9/10 ma lub mialo problem z ruda.

Opublikowano
Miałeś poliftową E39? Jeśli nie to zbyt wiele nie wiesz o korozji w tym modelu.

Nie miałem. Mam przed lifta i jest w okolicy nerek pełno odpryskow od kamieni auto ma kupę lat i nie podejrzewałem że polift kilka lat po wyjeździe z salonu rszewial

Opublikowano
Ktoś się musiał mocno obrazić, bo link już nieaktualny :mrgreen: i jakieś głupie uwagi w opisie o podróży na Marsa :lol: :lol:
  • 10 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ponownie sie pojawiła:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530ia-m-pakiet-titansilber-navi-tv-dsp-xenon-steptronic-ID6z2v81.html

 

Już usunięte więc kopia:

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:IXC6k514-5cJ:https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530ia-m-pakiet-titansilber-navi-tv-dsp-xenon-steptronic-ID6z2v81.html+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=opera

Opublikowano

Wspaniale kwiatki;)e39 czy przed czy poliftowe rdzewieje, rdzewieja doly drzwi ramka tylnej szyby okolice blendy nad tablica, przy wysokich przebiegach autostradowych maska tez, potrafia rdzewiec doly(przy progu) blotnikow przednich ruda lubi tez pojawic sie w naroznikach laczenia progu i tylnego blotnika (schowana pod drzwiami tylnymi).

Swoja droga benzyniaki BMW lubia trzaskac kilometry rownie mocno jak diesle, wiec upolowanie e39 w bogatej konfiguracji z 3,0 benzyna z 2001-2003 i przebiegiem 190,00/230,000 to raczej wyjatkowy cud!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
E39 530i

"Przebieg jest w 100% prawdziwy, nic nie kręcone - w Szwecji to jest kryminał! Na życzenie mogę podać stronę gdzie można sprawdzić historie pojazdu."

"Na życzenie możemy jechać na dowolna stacje kontroli pojazdów czy do ASO BMW, nie mam nic do ukrycia."

 

Przebieg w ogłoszeniu: 225 000 km

Ostatni odczyt z kluczyka: 330.790 km

 

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530ia-full-m-pakiet-navi-169-bezwypadkowy-lift-ID6yCSVD.html

 

 

"BMW wolne od rdzy, progi, nadkola, spody drzwi wszystko zdrowe (posada fabryczne zabezpieczenie na "zimny klimat" "

Tymczasem wpisy dotyczące korozji:

12.10.04 - 177 458 km - maska przednia - wymiana z powodu korozji

23.06.05 - 211 288 km - drzwi przednie prawe, uszczelki, wygłuszenie drzwi, spinki, elementy technologiczne, wymiana z powodu korozji

28.08.07 - 286 978 km - klapa tylna bagażnika, wymiana z powodu korozji

 

Numer podwozia WBADT61040CJ50134

 

A dziś na liczniku jest napis pod tytułem "234.ooo km".

Po sześciu latach miała 300 tys przebiegu, a po szesnastu ma na liczniku napis 234 tys...

Jej licznik zamiast przebiegu wyświetla wzbudzający politowanie zbiór cyferek... :mad2:

Bo jakby policzyć średnią to wyszłoby 800 tys...

Do tego na 0to_pl zaznaczone "bezwypadkowy" a nadwozie łaciate, że hej - oby tylko po walce z korozją. :?

 

Naprawdę szkoda gadać.

No nic.

BMW E39 530i 231KM 2001rok VIN: WBADT61040CJ50134

Sprzedający: Pan Marcin Łódź Bałuty, Łódzkie

Zrzut ogłoszenia 0to_pl z dnia 2017-09-14:

3gbhuh9jpbrh2sx3qblr

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.