Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowym posiadaczem BMW seri 1 jezdze niecale 3 miesiace tym samochodem i od niedawna zaczal sie dziwnie zachowywac, mianowicie na biegu jalowym autem trzesie wrecz jakby uderzal w niego boczny wiatr aczkolwiek nie jest to regularne, dodatko na luzie kiedy mu przygazuje zachowuje sie tak samo za kazdym razem,oraz obroty silnika spadaja nawet do 500 i wacha sie pomiedzy 800.Od niedawna tez zaczol sie dusic przy zmianie biegu,zjawisko to przypomina do zludzenia zapchane egr w dislu,czyli jakies 2-3 sekundy nie ma mocy obojetnie z jaka sila naciskam gaz , po czym dostaje obrotow i gwaltownie przyspiesza wrecz zrywa sie

Auto od poczatku chodzi glosno jakby mial sportowy tlumik opistze to jako przytlumiony warkot.

Pozdrawiam

Opublikowano

Podlaczylem pod komputer, wykazal takie bledy:

-12522 / 0x30EA

-12049 / 0x2F11

No i mam jedna swiece sasniedzana tylko nie moglem jej wymienic bo nie mialem klucza, a tak naprawde to odppowiedniej nasadki.

 

pozdro

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
pierwsze to zasiarczony NOx. Mozna to próbować programowo odsiarczyć przy użyciu płatnej aplikacji Carly dla Androida. Drugie to błąd żaluzji które są zaraz za grillem/nerkami. 'U mnie ten drugi błąd pojawia się co chwile jak go skasuje a żaluzje i tak się otwierają programowo przy użyciu inpa i przy danej temperaturze silnika wiec można olać. Co do pierwszego błędu to może on być przyczyna dziwnego zachowania twojego auta. Najlepiej spróbuj auto porządnie przegazowac tzn pozarzynaj go trochę na autostradzie (jak masz taka możliwość) lub wysokie obroty na niskim biegu jak chcesz walczyć na polnych drogach lub mieście) a wcześniej zalać do pełna porządną wysoko oktanowa benzynę, jakiś preparat do benzyny tez by mógł nie zaszkodzić.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

w temacie NOX-a - też miałem z nim problem,

objawy: przy aktualnie nocnych niskich temperaturach przy manewrach parkowania zaczął zapalać się na żółto "silnik pracuje z niepełną mocną" (wygląda ta kontrolka jak tłumik do połowy zapchany) - po diagnostyce wyszło, że winą jest właśnie nox.

tak jak kolega pisał - podobno najlepiej jest ustawić czyszczenie i pojechać w trasę by aut przegonić. czekam aż będzie co najmniej +10 stopni aby to zrobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.