Skocz do zawartości

[E60] 530d Resetowanie się zegarow podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na poczatku chciałem się przywitac

Witam nigdzie nie znalazłem wątku powitalnego dlatego robie to tutaj .

 

A więc tak mam problem z moim nowym nabytkiem jakim jest e60 z 3 litrowym dizelkiem.

Po rozładowaniu się aku i wsadzeniu nowego aku było wszystko ok. Później zaczęły się problemy pojechałem na stacje wylączylem auto i po powrocie juz nie odpaliło.

Okazało się ze ews .

Obecnie auto śmiga ale co jakiś czas resetujący mi się liczniki , a jak dzisiaj autko postało całą noc na dworze z rana zresetowaly się raz za razem z 10 razy. Ktoś miał taki przypadek ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witamy nowego forumowicza

Nowy akumlator został zakodowany do auta ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powinno się zakodować nowe aku nawet jak zmieniasz na takie same , jesli zmieniasz pojemność akumlatora lub typ to tym bardziej.
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobra ale to nie od tego mu się wszystko resetuje.

 

Napisz jakie masz ładowanie i jakie masz napięcie na baterii po uśpienia samochodu no jedź na zczytanie błędów.

 

Może masz problem z kablami idących od alternatora lub klemy przy baterii są źle dokrecone

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cuda w aucie zaczeły się dziać po wymianie aku więc nich to pierwsze uporządkuje .

Jaki załoźył ,a jaki ma zakodowany ?

AMG ,źelowy czy z elektrolitem ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Powiem tak pod wykladzina od strony pasażera było strasznie mokro , najprawdopodobniej była wybita szyba i zacieklo , bo znalazłem szkło na szynie . Odkrecilem klemy z aku , wyciągnąłem wodę odkurzaczem i ścierkami poskładalem, podłączyłem aku i póki co jest ok, ale już zamówiłem sobie interfejs do impy i będe działał w temacie . Oczywiście nie obejdzie się bez przeróbek auta :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Inpa śmiga :D ale problem nie ustal, zaadoptowalem nowe aku i zegary nadal się resetują dziwne bo jak stoi w garażu jest wszystko ok jak postoi na zimnie to szaleją zegary . Nie wiem czy trafil mi się zwalony egzemplarz ze po po podłączeniu inpy i v-scana wywala mi ews na następny dzień po odstaniu . Naprawdę nikt nie miał takiego problemu z zegarami ?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze raz napisze . Masz spadki napięcia a ews to ich przyczyna. Coś pożera prąd albo masz źle ładowanie

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Jeszcze raz od początku

 

Ews wywala mi jak podłącze komputer do tej pory v-scan 936 i na następny dzień jest naruszenie ews. Jeżeli nie podłączam kompa auto odpala i jeździ , ale resetują się zegary co mnie denerwuje . Wcześniej jeździłem autem 1.5 miesiąca i nic się nie działo . Zaczęło się dziać po tym jak padł mi akumulator i wymieniłem na nowy , może aku to chłam

Opublikowano
Aku był rejestrowany, wymieniany , czyścilem wszystkie styki z tyłu przy aku , wykasowanie wszystkie błędy inpa, ładowanie 14.1 przy rozruchu teraz nie pamiętam ile ale ok było .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to teraz pora na kable masowe przy alternatorze, sprawdzenie regulatora (np. podmiana na inny) odłączenie ibs-a, sprawdzenie szczotek w alternatorze i regeneracja alternatora

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Z aku nie było problemu wszystko było ok, pojechałem na stacje bo komp pokazywał 40 kilometrów zatankowalem i juz nie odpaliłem próbowałem z plaka ale nic , i tak zabiłem aku bo chechlalem . Okazalo sie ze w prawej komorze nie bylo paliwa , zalalem do niej paliwa Wsadziłem nowy aku i było ok a teraz jak jest ciepło to jest ok ale jak postoi na dworze w zimny dzień resetują się
Opublikowano
Jeżeli chodzi o niską temperaturę to i ja mam kłopot z ze swoją bunią. Pada komunikacja can i samochód nie odpala (ma dużo błędów dotyczącej komunikacji skrzynia biegów, abs, esp, aktywna kierownica). Sterownik ECU wysławiam do naprawy. Problemy zaczęły się jak temperatura spadła poniżej +10 stopni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.