Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz z którego roku jest nowa wiązka.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Hip hip? HURA HURA HURA!!!

 

Udało sie :].

 

3 nowe wiazki

2 nowe kompy

2 nowe czujniki połozenia wału

nowa cewka..

 

Auto odpaliło.. i chodzi jak ostatni Mohikanin po łepsadole..

Co było??

 

Podziele sie..nie będe ch*j..

 

gruby czarny przewód to masa na cewke

zielony przewód to plus na cewke

brazowy i brazowo pomaranczowy przykrecamy do nadwozia..

 

W listwie pod kolektorem patrzac od czoła pojazdu(chłodnicy) pierw wpinamy impulsator..a od strony szyby wpisamy czujnik polozenia walu

- kostki sa takie same.

 

I było by tyle..

 

Co się nacierpiałem, co naprzeżywałem..nawkurwiałem to moje.. ale warto było jak zawsze..:).

 

Pozdro i dzieki Piotrze za cierpliwość i chęc pomocy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli w schematach kolory są dobrze opisane :D

Pozdro.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam koledzy podlocze sie do tematu mam ten sam problem z moja e34 brak iskry i brak bezyny . tylko ja robilem wsap z m20b25 na m20b27 eta z e30 . nowa cewka nowy czujnik polożenia walu . koszty rosna a bawarka nie pali pomożecie ? :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.