Skocz do zawartości

F30 LCI 330i M-Sport Individual, wydech, hamulce Performance


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem bardzo zaskoczony wyborem koloru wnetrza, spodziewalem sie czegos bardziej... czarnego albo szarego. Na pierwszy rzut oka wyglada to znakomicie... powiem naprawde individualnie bo mi sie kojarza z individualami z z E38 750iL, z tym bialym "okraglym" paskiem tak jak by nie na miejscu ale doskonale sie prezentuje. ciekawy jestem wrazenia na zywo.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na szczęście pozostała furtka umożliwiająca całkowite wyłączenie systemu Start&Stop dla wszystkich trybów z wyłączeniem ECO PRO.

 

Gratuluję pięknego wnętrza! Felgi jak u Randalla, pierwsza klasa.

Ciekawy jestem jak ten kolor skóry będzie się sprawował w praktyce. Osobiście nie zdecydowałem się na jasną tapicerkę, bo zawsze pozostaje obawa o utrzymanie czystości, farbowanie, np. jeansami.

 

Jeżeli chodzi o system start-stop to jestem niemile zaskoczony. Powinni to zostawić, chyba że ukryli to gdzieś w menu. Wyłączałeś ten system w ASO? Jakie koszty?

 

Pozdrawiam!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Piękne autko, tylko czy dobrze widzę, że w momencie odbioru miałeś już 111 km na liczniku ?
Opublikowano
Auto ładne, ale z tym SS to pomyślałem w pierwszej kolejności, że ktoś sobie żart w photoshopie zrobił :duh: dobrze, że parcha da się wykodować :mrgreen: .
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawe jak to jest bo ja u siebie mam wyłącznik start/stop więc nie wiem jakim cudem tego nie masz...

A auto produkcja 2017.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
  • 4 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

W końcu udało mi się namierzyć Cię dziś w naszej okolicy :)

Lakier niespotykany, w słońcu bardzo fajnie się mienił i wpadał w brąz.

Auto rzuca się w oczy :cool2:

Opublikowano
Wielkie dzięki za pozytywne komentarze :cool2:

 

Z ciekawostek dodam, ze wszystkie F3x wyprodukowane od 40 tygodnia nie posiadają już wyłącznika systemu Start&Stop.

 

Więcej informacji i zdjęć niebawem...

 

Czy ktoś z Was odbierał ostatnio F30 i też nie ma tego wyłącznika? To wygląda na jakiś żart.... tymbardziej że brakuje słowa Engine.. Guzik kolegi wygląda jak jakaś tania podróbka ;-)

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Pierwsze wiosenne modyfikacje rozpoczęte czyli:

 

- czarne nerki Performance

- przednie tarcze 370 mm Performance oraz klocki

- tłumik końcowy Performance dedykowany do silnika B58

 

Poniżej kilka zdjęć :)

 

http://i66.tinypic.com/2d1pzja.jpg

http://i63.tinypic.com/2d1tr0k.jpg

http://i65.tinypic.com/30bzshw.jpg

http://i65.tinypic.com/2m7td13.jpg

http://i65.tinypic.com/29wu840.jpg

http://i67.tinypic.com/2i6jmz8.jpg

http://i64.tinypic.com/i4fogo.jpg

http://i63.tinypic.com/2e4cm12.jpg

http://i66.tinypic.com/14bhite.jpg

http://i68.tinypic.com/hvyuz7.jpg

 

Tarcze oraz klocki wymieniłem, ponieważ nie mogłem usunąć pisku hamulców przednich podczas końcowej fazy hamowania poniżej 10 km/h.

 

Fazowanie krawędzi klocków hamulcowych oraz konserwacja pomagały z reguły na 2 dni.

 

Próbowałem użyć innych klocków m.in. EBC Yellow Stuff w połączeniu z podkładkami ASK-1 ale hałas zawsze powracał.

 

W chwili obecnej przejechałam 3 tyś. km na OEM zestawie Performance i jest cisza :)

 

Wydech w przypadku B48 pasuje w zasadzie plug&play. Obyło się bez spawania :)

 

Co do dźwięku... na zewnątrz brzmi super. Strzela i burczy i jest efekt "popcornu" ale... wewnątrz pojazdu jest zbyt głośno :mad2:

 

Tłumik niestety nie posiada klapy tak jak zwykłe tłumiki z B48 i B58 i dlatego jest wg. mojej oceny mało komfortowy akustycznie podczas codziennej eksploatacji.

 

Za 2 tygodnie jestem umówiony na montaż klapy w celu możliwości wyboru trybu pracy tłumika.

 

Film z dźwiękiem wydechu umieszczę po montażu klapy, tak aby przedstawić porównanie trybów COMFORT i SPORT.

 

Poniżej mała zajawka :-)

 

https://pl-pl.facebook.com/HypertechRacing/videos/1645110185506033/

Opublikowano
Tak jak "narzekałem" w temacie Panie E na jej Performance, tutaj w ogóle nie brzmi jak 4 cylindry, bliżej mu do 5 cylindrów z RS3. :cool2:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
podlacze sie do zdania ogiera i bardzo fajnie brzmi na zewnatrz. Jak chodzi o srodek to juz wrazliwosc kazdego co jest wstanie wytrzymac ale dziwi mnie ze nie ma jak w audi S i RS klapek ktore sie odchylaja i daja na zyczenie co pozwala w srodku albo miec cisze albo tlumik :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Tak jak "narzekałem" w temacie Panie E na jej Performance, tutaj w ogóle nie brzmi jak 4 cylindry, bliżej mu do 5 cylindrów z RS3. :cool2:

 

Zależy od nagrania, poza tym przepięcia podczas zmiany biegów brzmią lepiej niż samo dodawanie gazu w miejscu ;)

 

dziwi mnie ze nie ma jak w audi S i RS klapek ktore sie odchylaja i daja na zyczenie co pozwala w srodku albo miec cisze albo tlumik :)

 

hmmm... wydaje mi się, że te klapki są. Włączając tryb comfort klapki się zamykają i jest ciszej. Tylko przy trybie sport buczy i strzela. Czy na comforcie też jest za głośno dla Ciebie?

 

Tarcze od hamulców MP pasowały bez problemu? Montowałeś tylko przód? Hamulce mamy te same - m-pakietowe.

  • Moderatorzy
Opublikowano
W tłumiku dedykowanym (na jedna stronę) mam klapkę.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

hmmm... wydaje mi się, że te klapki są. Włączając tryb comfort klapki się zamykają i jest ciszej. Tylko przy trybie sport buczy i strzela. Czy na comforcie też jest za głośno dla Ciebie?

Jeśli masz zamontowany tłumik końcowy Performance dla silnika B58 to klapki na pewno nie masz. :) Być może zamiast Performance, masz zwykły seryjny tłumik dla silnika B58. Wtedy klapa jest :D

 

Typ tłumika możesz łatwo sprawdzić. Jeśli posiada napis Performance od spodu oraz przyspawaną po lewej stronie "plakietkę" to jest Performance LCI. Jeśli brakuje tych oznaczeń, to jest to seryjny tłumik z B58 lub Performance z N55.

 

U mnie nie ma różnicy w natężeniu dźwięku pomiędzy COMFORT i SPORT.

 

Tarcze od hamulców MP pasowały bez problemu? Montowałeś tylko przód? Hamulce mamy te same - m-pakietowe.

 

Tak, tarcze pasują plug&play. Fabrycznie miałem tarcze gładkie 370 mm. Performance posiadają tę samą średnicę. Na razie mam je tylko z przodu. Tył będzie niebawem :)

 

W tłumiku dedykowanym (na jedna stronę) mam klapkę.

Tak to prawda. Ale klapa jest montowana tylko w tłumikach końcowych Performance dedykowanych do silników N20, N26 oraz N55 czyli pojazdy F3x pre-LCI.

 

Dla wersji LCI, silniki B48 i B58, klapy już nie ma. W zestawie jest adapter dummy do podłączenia w miejsce wtyczki sterującej klapą w fabrycznym tłumiku.

 

W wersji LCI dodatkowo pojawił się napis Performance na obudowie tłumika.

Opublikowano

Typ tłumika możesz łatwo sprawdzić. Jeśli posiada napis Performance od spodu oraz przyspawaną po lewej stronie "plakietkę" to jest Performance LCI. Jeśli brakuje tych oznaczeń, to jest to seryjny tłumik z B58 lub Performance z N55.

 

U mnie nie ma różnicy w natężeniu dźwięku pomiędzy COMFORT i SPORT.

 

Masz rację. Ja mam wydech od N55. Dziwi mnie, że w Twoim nie ma możliwości regulacji dźwięku. Dużo zachodu z montażem klapek? Będą działać po przełączeniu Comfort/Sport, czy potrzebny jest dodatkowy pilot?

Czy wydech z N55 różni się czymś od Twojego? Poza klapkami oczywiście :)

 

Tak, tarcze pasują plug&play. Fabrycznie miałem tarcze gładkie 370 mm. Performance posiadają tę samą średnicę. Na razie mam je tylko z przodu. Tył będzie niebawem :)

 

Świetnie wyglądają. Chodzą mi po głowie takie tarcze, ale nie byłam pewna, czy tarcze MP mają takie same wymiary i będą pasowały do zacisków Mpakietowych. Rozjaśniłeś mi sprawę  :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Niepojęta jest polityka tej firmy. Ciekawe czy tłumiki staniały przez to, że juz nie mają klapki, znając życie nie.

Tarcze świetne, jak zmieniać to tylko na takie.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Masz rację. Ja mam wydech od N55. Dziwi mnie, że w Twoim nie ma możliwości regulacji dźwięku. Dużo zachodu z montażem klapek? Będą działać po przełączeniu Comfort/Sport, czy potrzebny jest dodatkowy pilot?

Czy wydech z N55 różni się czymś od Twojego? Poza klapkami oczywiście :)

Klapa zostanie wspawana z mojego seryjnego tłumika. Jest identyczna jak w seryjnym tłumiku od B58.

 

Sterowanie pozostanie fabryczne tj. przez przycisk wyboru właściwości jezdnych :D

 

W COMFORT będę miał ciszę a w SPORT i SPORT+ hałas :D

 

Czy wydech z N55 różni się czymś od Twojego? Poza klapkami oczywiście :)

Jest głośniejszy i bardziej basowy. Wykonany jest w "wysokim połysku" niemal jak lustro i ma napis MPerformance.

 

Zaletą jest to, że pasuje plug&play a wadą brak klapki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jak to jest z moim w b48? M performance 2 rurki z jednej strony.

W Comfort jest dużo ciszej i nie strzela w Eco jeszcze ciszej.

Czym to jest spowodowane skoro nie ma klapki..

Pozdrawiam

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.