Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z parownikiem, który w większości przypadków jest zimny. Wąż wchodzący do parownika jest ciepły(chociaż wydaje mi się, że nie aż tak ciepły jak pozostałe), ten wychodzący zimniejszy. Prosiłbym o sprawdzenie, czy podłączenie u mnie jest prawidłowe. Raz na milion zdarzyło się, że Parownik był gorący jak nalezy. Instalacja PRINS, reduktor VSI, Załączam zdjęcia.

Pozdrawiam, serdecznie.

 

https://zapodaj.net/3801526bce379.jpg.html

https://zapodaj.net/38ea4a77e3238.jpg.html

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie. Rozkminiłem, że parownik mam podpięty szeregowo na weżu dochodzącym do chłodnicy oleju skrzyni biegów. Z tego co sie dowiedziałem, to jest na tej chłodnicy zamontowany jakiś termostat.

Teraz pytanie za milion, ktoś wie jak działa ten termostat? Bo wg mnie jesli obiego w termostatcie jest zamknięty (np rano po odpaleniu), to przez parownik nie płynie ciecz, ponieważ termostat blokuje.

 

Wychodzi na to, że mam źle podpięty reduktor.

 

Niech mnie ktoś poprawi. Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witaj

Wąż powinieneś mieć podłączony na wyjściu z nagrzewnicy z tyłu silnika, bardzo trudne dojście i gazownicy idą na łatwiznę.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.