Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
0,02 A to 20mA. Zacznij od jeża, sprawdź czy dmuchawa się nie włącza co jakiś czas. Zobacz czy wiatrak w panelu klimatyzacji wyłącza się po 15 minutach. Wygaś panel klimatyzacji (czarny ekran) i sprawdzaj. Wyniki, które podałeś są poprawne, też tak mam. W moim panel klimatyzacji żarł prąd i też miałem takie odczyty jakie podajesz, czyli poprawne. Jeżeli masz jakieś dodatkowe wyposażenie typu wzmacniacz, CB itp. to wszystko trzeba odpiąć. Lekka walka z wiatrakami :8)
  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak tylko jeżeli to są dopuszczalne normy (nie posiadam żadnych tub basowych, cb radia, żadnych dodatkowych urządzeń, które by rozładowywały) to co w takim razie jest grane? jeżeli na noc rozłącze klemy to auto rano odpali jak zostawię podłączone to kicha. I tak samo w dzień jest
Opublikowano
Jakiś moduł się wzbudza i rozładowuje akumulator. Mój potrafił jeździć tydzień, aż tu nagle bach i rozładowany, nieraz po 3-5 godzinach potrafił się rozładować. Nie było reguły, to najgorsza usterka bo ciężko ją wykryć. Wyciągaj bezpieczniki od modułów i sprawdzaj. Innej metody nie ma. Sprawdź patent z klimatyzacją. Kostka jeża jest od strony pasażera, za kanałem powietrza.
Opublikowano

Metoda wyjmowania co dziennie innego bezpiecznika, lub czuwania przy aucie z podpiętym amperomoerzem.

Jednak najczęściej od klimy co się lubi sama w nocy załączyć.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest to bezpiecznik dmuchawy 28 i 50 przynajmniej w 330d

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Wg. WDSa pomiędzy 9/98 do 9/99 bezpiecznik nr 37, 50A (największy jaki jest). Od 9/99 bezpiecznik nr 50, 40A.
Opublikowano
Jesteś na dobrej drodze ,

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Widzę że w końcu dorwałeś tego gada , a taki potulny ;-)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzę że w końcu dorwałeś tego gada , a taki potulny ;-)

Jeże to ssaki :P :wink:

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

Mam problem z rozładowywującym się akumulatorem.Ładowanie sprawdzone 14V akumulator zakupiony kilka miesięcy temu.Dzisiaj mierzyłem pobór prądu i okazało się że coś ewidentnie go kradnie 0,22A.Po kolei odpinałem każdy bezpiecznik aż doszedłem do nr 43 który odpowiada za panel sterowania oraz za gniazdo diagnostyki (OBDII) po wyjęciu pobór prądu spadł do 0,05A i teraz pytanie od czego zacząć? Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.