Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich forumowiczów,

 

zaczynam poszukiwanie samochodu jak w temacie, nie szukam okazji ale dość pewnego auta które poza standardowymi wydatkami nie będzie generowało kosztów związanych z zatajoną historią wypadkową bądź zaniedbaniami właściciela.

 

chciałbym Was prosić o zapoznanie się z poniższym ogłoszenie i opinie o samochodzie lub sprzedającym jeśli taką macie

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-530i-258km-m-pakiet-individual-komforty-navipro-idealne-gwarancja-ID6yAOIN.html

 

Samochód generalnie trafia w moje potrzeby 100% jeśli chodzi o wersję i wyposażenie (tutaj nawet za dużo), biorę także pod uwagę skrzynie manualną jeśli samochód będzie wart uwagi więc jeśli ktoś z Was ma podobną propozycję bardzo chętnie ją zobaczę

 

z góry dziękuję za poświęcony czas.

 

VIN WBANE71055CM01643

Dostałem jeszcze od sprzedającego datę rejestracji i jest to rzeczywiście Polska wg historia pojazdu gov, chociaż po VIN widać wersję językową fabryczną niemiecką - czy to może być jakiś błąd? Trochę martwi mnie aż 9 właścicieli w ciągu 11 lat, facet twierdzi że jeździły 2 osoby i teraz on ale auto było przerejestrowywane między firmami bo leasing był na poczatku - co o tym sądzicie drodzy forumowicze?

 

Rok produkcji

2005

 

22.06.2005

Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

 

22.06.2005

Dodanie współwłaściciela

Współwłaściciel: firma lub organizacja

 

24.06.2005

Pierwsza rejestracja w Polsce

 

10.06.2006

Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

 

11.06.2007

Zmiana właściciela

Właściciel: firma lub organizacja

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

 

03.10.2007

Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

 

03.10.2007

Dodanie współwłaściciela

Współwłaściciel: osoba fizyczna

 

05.06.2009

Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

 

03.12.2011

Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: wielkopolskie

 

27.12.2011

Badanie techniczne (ważne do 27.12.2012)

 

27.12.2012

Badanie techniczne (ważne do 27.12.2013)

 

04.09.2013

Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: wielkopolskie

 

18.11.2013

Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: wielkopolskie

 

27.12.2013

Badanie techniczne (ważne do 27.12.2014)

 

04.02.2015

Badanie techniczne (ważne do 04.02.2016)

Ostatni zarejestrowany stan licznika: 146 849 km

(Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)

 

04.03.2015

Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: dolnośląskie

 

04.03.2015

Dodanie współwłaściciela

Współwłaściciel: osoba fizyczna

 

02.03.2016

Badanie techniczne (ważne do 02.03.2017)

Ostatni zarejestrowany stan licznika: 165 147 km

(Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)

 

24.10.2016 12:07:59

Wygenerowanie raportu

Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 9

Współwłaściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 3

 

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: dolnośląskie

Polisa OC: aktualna

Badanie techniczne: aktualne

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 1

 

 

Pozdrawiam

Krzysztof

Edytowane przez szakq123
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładany mpakiet

 

Ostatni serwis w ASO w 2013 roku

 

Są też archiwalne zdjęcia.

 

 

Numer podwozia WBANE71055CM01643

Kod typu NE71

Typ 530I (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N52

Pojemność skokowa 3.00

Moc 190

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor TITANGRAU II METALLIC (A36)

Tapicerka LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW)

Data prod. 2005-06-03

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Klimatyzowane fotele przednie

S455A AKTIVSITZ FUER FAHRER/BEIFAHRER Aktywny fotel kierowcy/pasażera

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S591A LM RAEDER STERNSP.124 NOTL.MISCHB. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 124

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
ale auto było przerejestrowywane między firmami

 

Skoro auto było przerejestrowywane między firmami ze względu na leasing to dlaczego w historii jest aż 8 osób fizycznych :?:

Auta w leasingu rejestrowane są chyba na firmę a nie na osobę fizyczną. Dopiero wykup z leasingu wiąże się ze zmianą danych właściciela pojazdu.

Opublikowano

Hej,

 

odnośnie N52 to to nie było moto 2500cm3 przypadkiem? Tak piszę w tym artykule podlinkowanym. Tutaj jest 3000cm3 ale z kolei znalazłem tez info że 258KM to N52 - jak to jest naprawdę?

Opublikowano

Oczywiście.

Wariantów mocy była cała masa.

 

Dray. Wersja 272KM była w dalszym ciągu wolnossąca? Była montowana tylko w x3?

Opublikowano
ale auto było przerejestrowywane między firmami

 

Skoro auto było przerejestrowywane między firmami ze względu na leasing to dlaczego w historii jest aż 8 osób fizycznych :?:

Auta w leasingu rejestrowane są chyba na firmę a nie na osobę fizyczną. Dopiero wykup z leasingu wiąże się ze zmianą danych właściciela pojazdu.

 

Oczywiście, że jeżeli byłyby leasingi to tylko firmy. Patrząc po historii to tutaj bardziej pasuje kredytowanie, gdzie i osoba fizyczna i bank są współwłaścicielami. Zaskakuje zmiana właściciela po roku i potem znowu po roku na firmę i po 4 mc na osobę fizyczną. Wygląda na sporo kombinacji na początku, ale wydaje mi się, że to może być nadal w ramach jednej osoby użytkującej. Faktyczna zmiana właściciela mogła nastąpić dopiero w 2011 roku, gdzie zmieniło się województwo i potem w 2015 roku.

 

Ale to tylko gdybanie ;-)

Opublikowano
Często się zdarza, że auto będące własnością osoby fizycznej stanowi zabezpieczenie kredytu nie związanego z autem i wtedy też się przerejestrowuje. Mój sąsiad 4 razy rejestrował to samo auto. 1 raz gdy kupił nowe, 2 gdy się przeprowadził, 3 gdy wziął kredyt na firmę i Bank przewłaszczył jako zabezpieczenie i 4 gdy spłacił kredyt.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cena z kosmosu jak kupiłem prawie taką samą tylko 08/2004 200 tysi przejechanie za 39 tysi

Kupiłeś 2004 i M54 czyli "prawie" i tym razem robi różnicę. 8tys więcej za rok młodszą z mocniejszym silnikiem i lepszym wyposażeniem, to nazywasz kosmosem?

Opublikowano
Mocniejszym nie znaczy lepszym. Niezawodność N52 w porównaniu do M54 wypada bardzo blado. Może i jest mocniejszy ale przy jakich obrotach :!: . Moment obrotowy nie różni się.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli pytasz o obroty to N52 258KM uzyskuje swoje 300Nm już od 2500obr/min a M54 przy 3500obr/min 0,5sek do setki szybciej przy N52 czuć w E60 i to wyraźnie a jeszcze wyraźniej przy N53 pod warunkiem że są sprawne wtryski :mrgreen: Ja nie miałem złych doświadczeń z N52 a trochę ich miałem i mam za to M54 raz mnie załatwił na kilka tys zł :( nie ma reguły.
Opublikowano
Jest troszeczkę mocniejsz od m54 ale jest masa postów z problemami na bezpośrednim wtrysku padają cewki wtryski itp więc m54 pod tym względem jest mniej awaryjny
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest troszeczkę mocniejsz od m54 ale jest masa postów z problemami na bezpośrednim wtrysku padają cewki wtryski itp więc m54 pod tym względem jest mniej awaryjny

Mylisz N52 z N53. Nie idź tą drogą :8)

Opublikowano
Nie ma wtrysku bezpośredniego ale za to ma: ma valvetronic, awaryjne głowice, stukające popychacze zaworów, nadmierne zużycie oleju (czasem większe niż M54)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.