Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam

 

W lutym kupiłem E91 325xi z 2008 r. Teraz samochód ma przebieg 99.000 km (potwierdzone przez ASO) i zgodnie z zaleceniami jakie znalazłem na forum chciałbym usunąć nagar karbonowy z dolotu.

 

Gdzie w Warszawie lub okolicach można to dobrze zrobić?

 

ASO raczej odpada - podobno życzą sobie 3.000 PLN za taką usługę. :shock:

Mautoczęści w Legionowie też niestety odpada. :( Wiosną próbowałem się do nich umówić z tygodniowym wyprzedzeniem, ale okazało się że wolne terminy mają dopiero za miesiąc, a ja musiałem już jechać do domu (mieszkam 500 km od Warszawy i bywam tam przez kilka dni 2 razy w roku). Teraz próbowałem się umówić na prawie 6 tygodni przed przyjazdem, to okazało się że pierwsze wolne terminy mają na 17 grudnia. :shock: A wtedy to ja już muszę być w domu.

 

Niby nie mam (albo nie wiem, że mam) żadnych niepokojących objawów w silniku, ale skoro raz na jakiś czas wypada ten nagar usunąć to chciałbym to profilaktycznie zrobić.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dzięki za podpowiedź. Już napisałem na PW.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
Swojego czasu w Raszynie zostałem odesłany do Legionowa w tej sprawie, więc nie wiem czy Ci pomogą. Na tamten czas nie mieli możliwości. W Legionowie mają sprzęt do tego, w N54 bardzo ładnie to zostało zrobione i byłem mega zadowolony. Spróbuj umówić się na termin kiedy akurat będziesz w Warszawie lub ewentualnie poszukaj w innym mieście. Nie wiem skąd jesteś, ale ja zanim się dowiedziałem o tym, że jestem w stanie zrobić to w Legionowie kontaktowałem się z serwisem z Tarnobrzega, który też takie rzeczy ogarnia. Jak coś to napisz na PW dam Ci namiar.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Spróbuj umówić się na termin kiedy akurat będziesz w Warszawie

No właśnie próbowałem umówić się w Legionowie. Będę w Warszawie w pierwszym tygodniu grudnia, a oni mają pierwszy wolny termin na 17 grudnia. Niestety nie mogę zostać tak długo w W-wie. :cry:

 

lub ewentualnie poszukaj w innym mieście. Nie wiem skąd jesteś, ale ja zanim się dowiedziałem o tym, że jestem w stanie zrobić to w Legionowie kontaktowałem się z serwisem z Tarnobrzega, który też takie rzeczy ogarnia. Jak coś to napisz na PW dam Ci namiar.

Mieszkam w Bieszczadach, więc do Tarnobrzega mam trochę bliżej. Ale i tak prawie 4 godziny jazdy... :roll:

 

Znalazłem w Warszawie jeszcze coś takiego: www.autonagar.pl albo ciut więcej informacji tutaj: http://slawomirwlazlo.wixsite.com/autonagar

Słyszał ktoś z Was coś o tym? Warto? Piszą tam, że czyszczenie trwa 1-2 godziny, a w Legionowie mi powiedzieli że około 6 godzin. Więc albo to są dwie kompletnie inne usługi (choć niby obie usuwają nagar), albo ten autonagar.pl to jakaś lipa... :roll:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
Fakt, że w Legionowie trwało to około 5h, co jakiś czas podglądałem postęp i szczerze to te 2h trudno mi sobie wyobrazić :roll: Na Twoim miejscu szukałbym kogoś ogarniętego kto ma doświadczenie w BMW bo jednak trochę rozbierania i składania jest.
Opublikowano
W Legionowie mechanicznie czyszczą , jest trochę rozbierania i zależy od stopnia zabrudzenia . Byłem u nich , straciłem cały dzień ale warto było . Profesjonalna robota , znają sie na , auto żwawiej wkręca sie na obroty .
  • 1 rok później...
Opublikowano
Jak już ma być dla potomnych to napisz gdzie znajduje się warsztat i ile zapłaciłes za usługę?
MADE IN PRL
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zawory zaklejone szlamem, przypadłość samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Pogorszenie osiągów, niska kultura pracy, błędy wypadających zapłonów, kiepska reakcja na gaz - to wszystko może być skutkiem.
Opublikowano

Warsztat jest na Alei Piłsudskiego w Markach. Co do kasy trzeba indywidualnie się ugadywać. Za n55 zapłaciłem 800zł.

Fotki przed i po zabiegu:

ad114d5e238e.jpg

a958bc3f4d85.jpg

Opublikowano

Kiedyś gdzieś słyszałem ze francuzy 1.6htp robi ten facet w markach po 550zl.

Ale to było chyba ze 3 lata temu więc może drożej dziś bierze.

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.