Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Panowie noszę się z zakupem tej X5 byłem widziałem, na pierwszy rzut oka wszystko ok czujnik lakieru pokazywał 130-160 więc chyba w normie?

Czy to norma że prawe błotniki w X5 są plastikowe? :shock:

No i to o czym gościu nie powiedział a na jeździe testowej szybko wyskoczyło to KONTROLKA od DPF-a przebieg 211tys czy ktoś z was możę coś powiedzieć o tym aucie dodam że firmowe i na 20tys widziałem rachunki także pompowali w nią już sporo ale to firma więc żeby jeżdziała to musieli dbać.

Prośba o sprawdzenie po vinie czy wszystko z nią ok i nie ma pół bańki na szafie.

 

pozdro

czarny

Opublikowano

No głupa przyciął że niby nie wiedział etc, pewnie jak by powiedział wcześniej to bym nie pojechał wcale.

Furka natomiast fajna pakiecik M, tylko ten DPF :cry: Niby dzisiaj ma jechać i na swój koszt go wypalić gdzieś w warsztacie, ale znając życie jak go wezmę to zaraz się zaświeci. Miałem z tym przeboje w Passacie B6 z 2006, to wiem w czym rzecz , w pasku to wyjąłem to i wysłałem do Vat Consulting pod Poznań i to zrobili włożyłem i latał...

Opublikowano

Jak ci auto odpowiada to zajac sie dpf chyba nie jest problem....przeciez ci nikt salonowego auta nie sprzeda...zawsze sa jakies usterki...kupujesz e70 to dpf jest najmniejszym problemem...

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Skoro miałeś już auto z DPF i miałeś z nim problemy, to może nie właściwie użytkowałeś auto? DPF potrzebuje warunków do wypalania.

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAFF01038L213149

Type code: FF01

Model: X5 3.0SD (EUR)

E-F-R series: E70

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M57Y

Displacement: 3.00

Power: 210 (285 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: LVSW - LEDER NEVADA PER

Prod.date: 2008-09-18

S1CB ACEA / CO2 scope

S2M5 BMW LA wheel, M V spoke 223

S2PA Lockable wheel bolt

S2VA Chassis suspens. setup"Adaptive Drive"

S3AG Reversing camera

S3MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium

S3MC Indiv.roofrailing,mirror-fin.Shadow Line

S4AZ Fine-wood trim bamboo grain dark

S4M5 Individual leather-covered dashboard

S4UP Adaptive securing system

S5DA Passenger airbag deactivation

S7M5 M exterior equipment

S7NH BMW Service inclusive

S8SP Control unit COP

S217 Active steering

S220 Self-levelling suspension

S230 Extra package, EU-speciifc

S233 Increased towing capability

S235 Towing hitch, detachable

S300 Emergency spare wheel

S302 Alarm system

S316 automatic trunk lid mechanism

S322 Comfort access

S323 Soft-Close-Automatic doors

P337 M Sports package

S358 Climate comfort windscreen

S402 Panorama glass roof

S417 Roller sun visor, rear door

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S453 Climatised front seats

S456 Comfort seat with memory

S464 Ski bag

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S620 Voice control

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672 CD changer for 6 CDs

S677 HiFi system Professional DSP

S698 Area-Code 2 for DVD

S710 M leather steering wheel

S761 Individual sunshade glazing

S775 Headlining anthracite

S840 High speed synchronisation

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S879 Operating instructions German

S925 Dispatch protection pack

S993 model year code in VIN

Opublikowano
Skoro miałeś już auto z DPF i miałeś z nim problemy, to może nie właściwie użytkowałeś auto? DPF potrzebuje warunków do wypalania.

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAFF01038L213149

Type code: FF01

Model: X5 3.0SD (EUR)

E-F-R series: E70

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M57Y

Displacement: 3.00

Power: 210 (285 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: LVSW - LEDER NEVADA PER

Prod.date: 2008-09-18

S1CB ACEA / CO2 scope

S2M5 BMW LA wheel, M V spoke 223

S2PA Lockable wheel bolt

S2VA Chassis suspens. setup"Adaptive Drive"

S3AG Reversing camera

S3MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium

S3MC Indiv.roofrailing,mirror-fin.Shadow Line

S4AZ Fine-wood trim bamboo grain dark

S4M5 Individual leather-covered dashboard

S4UP Adaptive securing system

S5DA Passenger airbag deactivation

S7M5 M exterior equipment

S7NH BMW Service inclusive

S8SP Control unit COP

S217 Active steering

S220 Self-levelling suspension

S230 Extra package, EU-speciifc

S233 Increased towing capability

S235 Towing hitch, detachable

S300 Emergency spare wheel

S302 Alarm system

S316 automatic trunk lid mechanism

S322 Comfort access

S323 Soft-Close-Automatic doors

P337 M Sports package

S358 Climate comfort windscreen

S402 Panorama glass roof

S417 Roller sun visor, rear door

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S453 Climatised front seats

S456 Comfort seat with memory

S464 Ski bag

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S620 Voice control

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672 CD changer for 6 CDs

S677 HiFi system Professional DSP

S698 Area-Code 2 for DVD

S710 M leather steering wheel

S761 Individual sunshade glazing

S775 Headlining anthracite

S840 High speed synchronisation

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

S879 Operating instructions German

S925 Dispatch protection pack

S993 model year code in VIN

 

 

DPF jak DPF wiadomo że teraz diesel nie nadaje się do jazdy po mieście a ja głównie jeżdżę po mieście to i się zapychał, trzeba było wyskoczyć od czasu do czasu na S8 i go przeciągnąć. Nie chciałbym zaczynać w X5 od DPF-a :)

Kolego a coś wiecej możesz wygrzebac z jego historii ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy X5 problem typu DPF to raczej problem ze średniej/niższej półki, jeżeli chodzi o finanse :mrgreen:

Jeżeli auto ma faktycznie przebieg 211tyś, to na 99% komputer przekalkulował sobie, że już czas na wymianę filtra - stąd mogą być błędy.

Solidna diagnostyka komputerowa z kolei da Ci informacje na 99% pewne odnośnie kondycji DPF. Przytkany DPF, można z kolei jeszcze doprowadzić do stanu używalności.

Jeżeli w aucie tylko DPF jest problemem, to ja bym brał w ciemno :cool2:

Opublikowano
Kolego a coś wiecej możesz wygrzebac z jego historii ?

 

Najwięcej odpowie Ci ekipa http://bmw-check.com. Wykup historię, albo oględziny z nimi będzie wszystko wiedział ;-)

 

 

Jeżeli w aucie tylko DPF jest problemem, to ja bym brał w ciemno :cool2:

 

To prawda ;-)

Opublikowano
........................................

Prośba o sprawdzenie po vinie czy wszystko z nią ok i nie ma pół bańki na szafie.

.................

 

A nie upominacie czarnego, że nie podał linka do ogłoszenia ?? :twisted: :wink: :mrgreen:

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-3-0-tdi-286km-m-pakiet-polski-salon-ID6yzSdZ.html

 

podałem w 1 poście, ale go wcięło :roll:

Opublikowano
Przy X5 problem typu DPF to raczej problem ze średniej/niższej półki, jeżeli chodzi o finanse :mrgreen:

Jeżeli auto ma faktycznie przebieg 211tyś, to na 99% komputer przekalkulował sobie, że już czas na wymianę filtra - stąd mogą być błędy.

Solidna diagnostyka komputerowa z kolei da Ci informacje na 99% pewne odnośnie kondycji DPF. Przytkany DPF, można z kolei jeszcze doprowadzić do stanu używalności.

Jeżeli w aucie tylko DPF jest problemem, to ja bym brał w ciemno :cool2:

 

Na dzień dzisiejszy jest problem w sumie z DPF, niby ma to koleś wypalić.

No i zaczyna robić sobie przetarg wczoraj zadzwonił do mnie że ma kogoś kto mu daje 2 tys więcej niż ja...i takie pierd...e nie wiem co o tym sądzić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nic nie sądzić, olać temat ... zadzwonić do człowieka i podziękować grzecznie za auto. Skoro ktoś daje więcej to niech sprzedaje.

Odnośnie DPF, jest to problem oczywiście. Jednak za 1000-1500 wywalisz go z auta i będziesz jeździł, jeżeli oczywiście preferujesz takie podejście.

Są w tym aucie inne "ciekawe" elementy które nie dadzą się tak tanio naprawić :norty:. Nawet jeśli auto jest w przyzwoitym stanie inwestycja 10tyś w pierwszym roku po zakupie jest wysoce prawdopodobna.

Więc jeśli nie jesteś na to przygotowany, przemyśl wybór tego modelu.

Opublikowano

1500zl w x5 to jest nic . Ostatnio tyle zaplacilem za glupie uszczelki pod kolektor ssacy , magistrale wody , weze odmy itp W pierszym roku spokojnie moze peknac 10000zl

Dodatkowo w tych dieslach 3.0 w e70 dosyc powszechne jest pekanie lancucha rozrzadu wiec rozrzad moim zdaniem to podstawa. Niestety w takich przypadkach z tego co widze to pozostaje tylko wymiana silnika. diesle w e53 byly pancerne a tutaj ... :( Poszukaj sobie na zagranicznych forach- jest pelno tematow z ta usterka

 

tu masz temat na forum

 

viewtopic.php?f=84&t=239469

Opublikowano
1500zl w x5 to jest nic . Ostatnio tyle zaplacilem za glupie uszczelki pod kolektor ssacy , magistrale wody , weze odmy itp W pierszym roku spokojnie moze peknac 10000zl

Dodatkowo w tych dieslach 3.0 w e70 dosyc powszechne jest pekanie lancucha rozrzadu wiec rozrzad moim zdaniem to podstawa. Niestety w takich przypadkach z tego co widze to pozostaje tylko wymiana silnika. diesle w e53 byly pancerne a tutaj ... :( Poszukaj sobie na zagranicznych forach- jest pelno tematow z ta usterka

 

tu masz temat na forum

 

viewtopic.php?f=84&t=239469

czytałem to ...

no i strach się bać, to qurwa BMW czy Deawoo...

Koszty kosmiczne nie da się ukryć ale coś za coś.

Ten rozrząd to rzeczywiście jakaś porażka, jak w takim czołgu może łańcuch strzelać...

Vectre ojciec miał miała 500tys na szafie i dalej jeździła klekotała ale nic nigdy nie strzeliło.

Trzeba chyba przemyśleć ten zakup. :|

Opublikowano

Tak...to moze być błąd przebiegowy tylko a nie samego wypalania.Ostatnio borykaliśmy się z tym już kilka razy

I znam to auto i własciciela... :cool2: :cool2:przynajmniej serwisowo :cool2:

 

Edit:auto kupione przez autora .Przy okazji poznaliśmy się ....szerokości :):)

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.