Skocz do zawartości

bmw e46 328 jaki byl by koszt zalozenia kompresora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spuść trochę z tonu, bo tylko potwierdzasz jakże modny stereotyp...

Takie teksty są co najwyżej na poziomie remizy. Nie żebym posty nabijał, bo mam to w dupie, ale rzygać się chcę jak się to czyta

Opublikowano

A ja się opowiem za kolegą, który założył post. Ma rzeczowe pytanie, mało się zna i nic nie boli jak ktoś mu faktycznie odpisze.

Pisanie, żeby sobie zrobił swapa na 3.0i albo zmienił samochód jest nabijaniem postów. Z każdego silnika da się wyciągnąć więcej i dołożenie kompresora wyjdzie go taniej niż ten swap. Da też więcej w rezultacie. Jeśli miałby swapować to celowałbym już w 3.0 - 3,2 od M3 albo jakieś V8 z E39.

 

Zresztą, pytanie było proste a odpowiedzi iście filozoficzne i poboczne.

 

BTW Mikan, zdania zaczynamy z duzej litery, konczymy kropka a w miedzy czasie uzywamy przecinkow. Jak juz piszesz, to pisz skladnie, zgodnie z gramatyka jezyka polskiego i tak aby sie Ciebie dalo przeczytac. Poza tym zaczales sam zaczepka pokazujaca gowno wartosc benzyniakow, nazwales maszyne kolegi boilidem etc.

Opublikowano

Pomijając wartość wypowiedzi mikana, którego szanuję, mimo iż zupełnie nie znam. Fakty są takie:

 

Właściciel posta nie szuka tylko powtarza i to zostało mu wytkniętne. Nasępnie obraźliwie się wypowiedział, czego nikt nie skomentował i dalej kontynuował dyskusję, która jest wyjątkowo nie na poziomie. Więc ja również proponuję wrócić do tematu, ale jeśli treść forum ma być przyjemna dla wszystkich, to pewne zasady powinny zostać zachowane i tu mikan zagrał w pewnym sensie admina, co było, moim zdaniem, słuszne.

 

A jak kolega chce robić swap, a jedyne co potrafi w odpowiedzi, to obrażać, to ja osobiście, nawet jakbym był najlepszy w tej dziedzinie, to bym mu nie pomógł, za charakter.

 

Także, cały szacunek dla pomagających, ale trochę szacunku przy pytaniu, bo nikt nikomu nie płaci za pomoc tutaj i wymagałoby to chociać odrobiny szacunku.

 

Pozdro!

Kuba

Opublikowano
Spuść trochę z tonu, bo tylko potwierdzasz jakże modny stereotyp...

Takie teksty są co najwyżej na poziomie remizy. Nie żebym posty nabijał, bo mam to w dupie, ale rzygać się chcę jak się to czyta

 

ja :?: :shock:

 

Naturalnie chodziło o założyciela.

Opublikowano
autor tematu sam nie wie czego chce, albo żyje w swoim świecie. nie chciał 330Ci, a teraz chce więcej mocy, ale swapa też nie. za to chyba interesują go wszystkie szamańskie metody z dolotami i wydechami które dają po 5KM przyrosty mocy przy dobrych wiatrach.
Opublikowano

jceel nie ośmieszałbyś się. Zajrzyj sobie chociażby tutaj, coby się dokształcić trochę z budowy silnika spalinowego:

 

http://www.godula.pl/?page=tuning_m_teoria

 

Dla Ciebie wzrost mocy kończy się na zmianie silnika, samochodu albo chipie i ok, ale nie krytykuj innych.

Tym bardziej, że jak widać twoja wiedza nie jest powalająca, skoro uważasz, że kompleksowe zmiany dolotu i wydechu (z wywaleniem kata) dadzą 5KM. Określenie szamańskie metody jest co najmniej żałosne.

Opublikowano

cześć

 

przede wszystkim załóż kolektor dolotowy od silnika m50b25 - ma o wiele większą średnicę, do tego dodaj dobry dolot (niekoniecznie Simota) ważne żeby był odgrodzony od silnika, taka modyfikacja da ci ok 210-220 koni w zależności od stanu silnika, możesz zainwestować w chip = ale nie śmieć z allegro tylko coś firmowego - podpartego badaniami na hamowni !! Poszukaj na ebay - tam sprzedają chipy znanych firm z certyfikatem TUV.

 

Później jeżeli chcesz bawić się w tuning silnika wolnossącego to:

 

- wydech kompletny, ale nie jakieś gówno z allegro tylko poszukaj używki G-Power, Eisennmann itp, chyba że chcesz zainwestować to zrób kompetny w MG motorsport ale to koszt ok 3tyś.

- wałki rozrządu od silnika s50b32 - czyli Mki, zamontowane i zestrojone jakąś świnką dadzą ci 240-250 koni i to już maks dla tego silnika.

 

Wszelkie inne zabawy są bez sensu.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
jceel nie ośmieszałbyś się. Zajrzyj sobie chociażby tutaj, coby się dokształcić trochę z budowy silnika spalinowego:

 

http://www.godula.pl/?page=tuning_m_teoria

 

Dla Ciebie wzrost mocy kończy się na zmianie silnika, samochodu albo chipie i ok, ale nie krytykuj innych.

Tym bardziej, że jak widać twoja wiedza nie jest powalająca, skoro uważasz, że kompleksowe zmiany dolotu i wydechu (z wywaleniem kata) dadzą 5KM. Określenie szamańskie metody jest co najmniej żałosne.

 

niech nawet kompletna zmiana dolotu i wydechu da 20KM (taka wartość padała tutaj w tym wątku wcześniej spod palców zwolenników tego rozwiązania). i tak moja metoda ze zmianą silnika jest lepsza, bo jest tańsza i daje większy przyrost mocy :) ja nie chcę kolegi który założył wątek wsadzić na minę i proponować mu wydanie 3000zł po to by mieć wzrost mocy rzędu 20KM którego nawet nie poczuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie...jecel ma rację, po co wydawać ze 2-3 tyś na mody co dadzą przyrost mocy rzędu 10-15procent, skoro można robić swap na coś co ma power już w serii. JEdyny minus tego rozwiązania to dostać odbre m54b30.

Ale zwróćcie jeszcz raz uwagę na kasę jaką kolega chce przeznaczyć na to. Jest to 1500złotych, co jkest kwotą niewystarczającą na cokolwiek, by sensownie coś zrobić. Lepiej zrobić diagnostykę, wyhamowac silnik, czy aby na pewno ma fabryczną moc, zadbać o dobre świece, olej, filtry. A jak już kolega uzbiera to zrobić coś porządnie.

A Ty kolego DXTR, poczytaj dokądnie to co dałeś w tym linku. Na samym poczatku jest wspomniane o momeńcie obrototym, który we farbycznym 52b28 jest osiągany w bardzo szerokim zakresie, a wycięcia kata i tłumik z 500 złotych możę i doda te 5KM, ale cały moment będzie skopany, osiągany bardzo poźno, przez co nie będzie tak jechał. Poczytaj trochę w dziele e36, co modzi z wydechem i dolotem i w większości przypadków efekt był taki sam, momentr obrotowy spada, i jest dostępny poźno i w wąskim zakresie. No ale możę nalezych do tych dla których liczy się tylko moc i jego wartość i nie ma znaczenia ze i tak fabryczny silnik pewnie pojedzie lepiej niż taki z tłumikiem za 500 złotych i bez katalizatora.

 

No i moze najwyższy czas skończyć z tym tematem, bo założyciel już chyba wie co i jak.

 

PZDR>

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam. Nie wiem czy to dobre miejsce no to jedno pytanko ale proszę obeznanych o szczerą odpowiedź: ile maksymalnie mogę podać bar (kompresorem eaton m62) bez odprężania jednostki m52b28TU.
Opublikowano
Z tego co kiedyś znalazłem na google to bez odprężania wytrzyma 0.3-0.4 bar, ale wtryski od 3.0 muszą być.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
witam. chcial bym zalozyc do swojej e46 kompresor tylko jak wiadomo chodzi o koszty i oplacalnosc tego przedsiewziecia. jak by ktos sie orientowal prosze o pomoc mianowicie ile bedzie mnie to kosztowac, czy kompresor da rade zamontowac w miejsce filtra a filtr by poszedl w zderzak. i czy nie bedzie sie to pozniej psulo poniewaz samochodem jezdze na co dzien. podsumujac co bede musial kupic i ile mnie to wyniesie
Opublikowano

Takie rzeźbiarstwo to dla kogoś co zna dobrze silniki i sam ma czas i gdzie to zrobić.

Koszty to mogą dojść do 10k.

Zastanów się ile takich aut jak twoje są zmodyfikowane ?, 5 ?, czyli eksperymentalnie ?

Kto na to Ci da gwarancję ?

Jak auto potrzebujesz na co dzień to zapomnij o tym.

Inna sprawa kto lubi kupować auto po modyfikacji.

Na te sprawy jest osobny dział.

viewtopic.php?f=117&t=127422

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.