Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bo jest "nowa świecka tradycja", że Polacy jako naród łowców okazji szukają w dobrej cenie względnie najniższego potwierdzonego przebiegu.

- wiesz tak źle a tak nie dobrze ; twierdzisz ze potwierdzanie przebiegów i zainteresowanie autami o niższej wartości przejechanych Km to zło ...

 

A jest druga strona medalu - powymieniane zmęczone środki aut, które mają w rzeczywistości po 500 - 700 kkm z cofniętymi drogomierzami do magicznych 300kkm.

 

Czymś podczas zakupu sugerować sie trzeba ....(choć i tak pewności mieć nie będziemy) i cena niewiele tu zmienia - nigdy nie możesz być pewny, ze płacąc za auto relatywnie dużo kupisz nie kombinowaną sztukę ...

Opublikowano

maaasakra - dlaczego ?

 

Bo własnie wrociłem z Ostrowa...

 

1. zderzak przód malowany

2. błotnik TP malowany , dość nisko nawet sporo szpachli.

3. Woda w bagazniku , dość intensywnie leci prawdopodobnie zatkany odpływ od dachu

4. Masło na korku od oleju

5. plastiki wyglądają jak po przebiegu min. 300-400kkm

6. błedy abs/ esp / wspomagania

7. Nie działa centarlny z pilota ( ponoc trzeba zakodować)

8. Akumulator zdechł

9. nie działają czujniki parkowania

10. Brak płynu chłodniczego

11. i to najlepsze ..podczas jazdy na która zdecydowałem sie na namową kolego ( skoro już jestes ... itd :)) padła skrzynia ....początkowo całkiem ok ( choć 192KM jakoś nie czułem)

lecz czym dalej tym zaczęła szarpać , az w końcu wyświetlił sie błąd a skrzynie w tryb serwisowy uciekła... mina Pana bezcenna

Generalnie Ostrów to zagłębie komisów , dokładnie jak Radom i Pleszew - z takimi samymi "uczciwymi" sprzedawcami

 

Słowo klucz to: Ostrów Mazowiecka :mrgreen:

... i tak szczerze to dziwię się że komuś jeszcze chce się tam jeździć i oglądać auta pomimo znanych opinii. Wiem czasami trafi się jakiś rodzyn ale to jest 1/100.

Opublikowano
To co widać pod korkiem to normalna sprawa w samochodzie który nie jeździ lub użytkowany jest tylko na krótkich dystansach. ...

Niekoniecznie.

Pamiętasz jak sprawdzałem u Ciebie historię tej 525i Individual z Kassel ? B045225

http://www.editer.pl/fotka/4ee2e8c4480720676539d1ae329009eb_1.jpg

 

Tam sytuacja wyglądała podobnie.

0 płynu w zbiorniczku wyrównawczym ( odkręconym zresztą, żeby nie robił ciśnienia :mad2: )

Korek wlewu oleju również był zas..ny mazią.

 

Dodatkowo jego historia serwisowa mówiła że były problemy z układem chłodzenia.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem E39 530i M54 które kupiłem w 2006 roku. Samochód stał pod chmurką, taka maź pod korkiem oleju zimą, kiedy samochód był użytkowany na krótkich odcinkach to norma. Po kilku latach sprzedałem samochód znajomej. Tydzień temu zakończył swój żywot podczas wypadku. Samochód przejechał na tym silniku 450.000 km i nigdy nie sprawiał kłopotów, vanosy działały do końca. Odkąd go kupiłem jeździł na Castrol 10W60 zmienianym co 10.000km. Znajoma także jeździła na takim samym oleju.

Z ciekawostek fabrycznie nowy sterownik ABS który kupiłem w 2007 roku padł równo po 8 latach. W silniku wymieniona była tylko pompa wody, czujniki, sondy, termostat, chłodnica. Tylko jedna wymiana sprzęgła na 450.000km

Opublikowano

Też ją pamiętam z innego forum.

Pamiętam, że jako nieliczny dawałeś na nią gwarancję przy sprzedaży :cool2:

 

Ale wracając do mazi pod korkiem.

Fakt jeśli M52, M52TU, M54 jest niedogrzany w okresie jesienno-zimowym powstaje maź pod korkiem wlewu oleju.

Ale jak wytłumaczyć brak płynu chłodzącego w zbiorniczku ?

Brak płynu + maź pod korkiem w jakiś sposób sugeruje uszczelkę pod głowicą.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Mialem volvo v40. W zime pokonywalem odcinki okolo 4km 2 razy dziennie. Mialem tez maz na korku, myslalem, ze poszla uszczelka pod glowica ale po weryfikacji mechanika okazalo sie wszystko ok.

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Handlarz świadomy uszkodzenia uszczelki raczej uzupełnił by płyn (po handlarsku wodą) i wytarł maź z korka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.