Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dziś rano byłem strasznie zaskoczony gdy podchodzę do auta próbuje otworzyć a tu nic zero reakcji to mowię penie kluczyk sie rozładował. Ale otwieram drzwi z zamka i centralka nie działa zero reakcji w aucie nic sie nie świeci. Dzień wcześniej nie było żadnego problemu z odpaleniem nawet nie wyskakiwało nic ze słabe aku. Podłączyłem kable za wcześnie przekręciłem i wolno kręciło auto i nie odpaliło wiec stwierdziłem ze musi sie trochę poladowalo pod drugim autem z (40min) i próbowałem odpalić auto kręci normalnie ale nie chce zaskoczyć. Kupiłem nowy akumulator i dalej to samo nic nie chce zaskoczyć Chinka błędów i tyle. Co sie wydarzyło dlaczego auto kręci a nie odpala? To powód rozładowania akumulatora do zera ? Tylko co teraz z tym zrobić ? Skrzynia automatyczna M54 3.0i 2004r

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziadowski IBS i słaby akumulator ostatnio też unieruchomił moją lakę. Może ten temat naprowadzi Cię na rozwiązanie:

 

viewtopic.php?f=73&t=307783

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Za chwilę to sprawdzę mechanik do którego dzwoniłem powiedział mi ze Problem jest w immobilizerze i trzeba go na nowo zakodować czy coś w tym stylu mówi ze to przez to że zacząłem kręcić jak akumulator był ledwo co podładowany. Przy okazji chciałbym sie zapytać czy dobrze zrobiłem kupując akumulator marki yuasa 100mah miałem do wyboru jakiś polski ZAP czy tam ZAB oraz Varta. Zachęciła mnie do niego 3 letnia gwarancja w porównaniu do Varty
Opublikowano
Odpisałem IBS i prawdopodobnie to pomogło i odpaliłem auto chyba ze pomoglo to ze postał trochę na nowym aku. W każdym badz razie wszystko śmiga. Teraz tylko podjade i dowiem sie co mi tam pobiera prąd na postoju. Dziękuje za pomoc
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi chodziło o CAS, mechanikowi zapewne też. Imobilaizer to skrót myślowy. Padnięty aku i uszkodzony IBS może go rozkodować. Tak było u mnie tydzień temu.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
W pilocie nie padnie ci bateria tylko mały akumulatorek bateri tam nie ma:-0 pewnie padł ci IBS ale spsikaj go wd40 czasem zasniedziały nie działa jak masz nowe aku to musisz zapisać wymianaę aku na nowe inaczej alternator będzie ci żle ładował
Opublikowano
Obawiam się że mój problem się nie skończył. A wiec nowy akumulator tak jakby zainstalowany w kompie. Napięcie ładowania około 13/14 (zaraz po adaptacji akumulatora) a wczoraj Częściowa powtórka z rozrywki. Czekałem za znajomym w samochodzie zgaszony motor i włączone radio dosłownie po 10 minutach auto nie mogło odpalić , wystarczyły kable od drugiego pojazdu i odpalił (kable podłączone na dosłownie 2 minuty) dzisiaj miałem pracowity dzień musiałem poruszać sie samochodem po mieście raz bez problemu odpalał raz widać ze miał ciężej ale dawał radę odpalić czyli ładowanie musi być bo auto nie odpaliło by po wczorajszym incydencie a nawet wysiadło by wszystko podczas powrotu do domu. Moje pytanie co moze być jeszcze nie tak co wciąga tyle energi
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ładowanie masz za niskie. Alternator, kable przy alternatorze do sprawdzenia i regulator napięcia.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 6 lat później...
Opublikowano
Witam, dziś miałem taką sytuacje. Wszystko chodziło jak należy, przyjechałem do pracy, po 8 godzinach próbuje odpalić a tu lipa, napięcie akumulatora 7V. Kolega miał kable próbowaliśmy ją odpalić samochód kręcił ale nie umiał odpalić, dodam ze kręcił z normalną siłą. E60 3.0d przedlift. Wyglądało to w taki sposób choćby Immobilizer się rozkodował
Opublikowano
Prawdopodobnie znalazłem problem co do poboru i winowajcą może być radio, nie mówię tu o idrive tylko o samym radiu. Od pewnego czasu szwankowało, było martwe po wyłączeniu zapłonu ożywało. Wczoraj zdechło na amen i prawdopodobnie dostało jakiegoś zwarcia i pobierało prąd, dziś ładuje akumulator i będę musiał zawołać kogos kto zaprogramuje mi immo, bo tak jak wcześniej wspomniałem samochód nie chciał odpalić pomimo dobrego napięcia.
Opublikowano
Możesz mieć zwarcie na kablach lub na kostce, może być tak, że radio jeszcze żyje, a bezpiecznik spalony. Rozbierz i zajrzyj do wiązki, żebyś nie pchał się w niepotrzebne koszty. Co do odpalenia to prawdopodobnie rozsynchronizował Ci się immobilizer, jeśli masz inpe to sam to ogarniesz.
Opublikowano
Tak jak przypuszczałem, radio dostało zwarcia i pobierało prąd. Wyjąłem akumulator pojechałem do sklepu który sprzedaje akumulatory strzelił miernikiem, okazało się ze wszystkie cele są Ok, coś go rozładowało. Podłączyłem go pod prostownik, przyjechał majster od kodowania immo, zakodował i auto odpaliło, podłączyłem miernik pod akumulator (na wyłączonym silniku), odczyt 12,6/12.5 i tak skakało na przemian. Po wyjęciu bezpiecznika w schowku (13 od prawej strony), odczyt stałe 12,6. Po kilku godzinach dalej ten sam odczyt, winowajcą okazało się radio. Może ktoś w przyszłości będzie mieć podobny problem to mam nadzieje ze ten post pomoże, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.