Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1250um - także wiaderko szpachli poszło

 

Dla ścisłości minus dwa lakiery to poniżej 1000um a więc poniżej 1 milimetra szpachli.

 

Miałem lakierowane powtórnie całe auto. Rysy po myjniach automatycznych, oryginalny lakier + druga warstwa na dachu było max do 360um.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Opublikowano
1250um - także wiaderko szpachli poszło

 

Dla ścisłości minus dwa lakiery to poniżej 1000um a więc poniżej 1 milimetra szpachli.

 

Miałem lakierowane powtórnie całe auto. Rysy po myjniach automatycznych, oryginalny lakier + druga warstwa na dachu było max do 360um.

 

Masz rację :wink:

Opublikowano
A mnie nie dziwi. Faceci tego nie używają.
Noża i widelca tez kiedyś nie używali.

 

Tyle, że wtedy koń decydował.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
180-200 to druga warstwa, powyżej to już szpachla.

 

:duh: Miałem w ASO lakierowaną tylną klapę i ... 350 um, zero szpachli. Pod listwą drzwi przednich 3 x lakierowane, bo raz trafiłem na partacza, drugi poprawił po pierwszym, bo wyszły małe defekty lakieru, aż trzeci zrobił porządnie ... odczyt 600 um zero szpachli. Ludzie patrzcie na mierniki, ale niebezrefleksyjnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak mówi Zent, ja miałem 3 razy poprawianą maskę w ASO bo słabo polakierowali (bez grama szpachli) i dziś mam 350um.

Także nie dajmy się zwariować miernikom.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dodam swoje 3 grosze.

Zawodowcy dawno wiedzą, że teraz dominują specjaliści ery internetowo / twarzoksiążkowo / forumowej.

I napraw dokonują pod ich sposób "weryfikacji". Dodam - weryfikacji czujnikowej.

Szkoda gadać.

Uwierzcie mi - przygotowanie grubości lakieru to tylko kwestia opłacalności inwestycji.

W przypadku średniej opłacalności często grubsze warstwy lakieru mają auta mniej rozbite.

Bo naprawy blacharskie cięte na używanych elementach są zawsze cieńsze na grubości lakieru niż naprawy blacharskie klepane.

Że nie wspomnę o naprawie ciętej na nowych elementach...

Ale to trzeba znać temat.

Dlatego nadal takie zwłoki do PL przyjeżdżają.

A łoFcy pereł PL ze swoimi czujnikami najczęściej łykają je jak świeże bułki - pardon - bezwypadki...

Tyle ode mnie.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Sugerowałem się zdjęciem bo wyczytałem że pokazuje rzeczywisty wygląd samochodu jak i jego wnętrza (co do tej pory się sprawdzało). Czy ten model posiada zaślepki do założenia bagażnika albo więcej czy można w nim dołożyć relingi dachowe? Wożę czasami dużo sprzętu na dachu i muszę mieć pewne mocowanie.

No tutaj to mnie zaskoczyliście. A czy zdarzają się beemki bez możliwości założenia relingów? (Pomijając wynalazki rodzaju i8?)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.