Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dylemat w mojej 3 trafiłem szkode i robię ją na AC

rzeczoznawca z ubezpieczenia dał w ocenie: do naprawy drzwi i błotnik... ok ale mogę się uprzeć w ASO ze chce

wymiany błotnika i drzwi... pytanie czy się opłaca mi wycinać ten błotnik....i wymieniac drzwi.

samochód jest zdrowy bez wcześniejszych napaw B-L, na drzwiach jest małe wgniecienie co też trudno uchwycic

na zdjęciu... (na dole). Jak radzicie ? troche obawiam sie wycinki błotnika ... same drzwi chyba móglbym wymienic ...?

generalnie wiem że mają sposoby na wyprostowanie "w miarę tych wgięć" i szpachli jest bardzo mało. z drzwiami tez się troche obawiam że

element ruchomy i szpachla może "odpaść" :)

 

zdjęcia

http://i.imgur.com/FRlKaCh.jpg

http://i.imgur.com/F5JBumK.jpg

http://i.imgur.com/v0oqP69.jpg

Opublikowano
Kolego sa sposoby tak jak mówisz aby to wyciągnąć i szpachli bedzie bardzo mało natomiast wycięcie poszycia to już większa ingerencja w auto ja takie rzeczy robie bezz zastanowienia tak że dobry lakiernik i po temacie
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cały błotnik jest do zrobienia, czyli bez wstawiania reperaturki, czy całego błotnika. Jest to śmieszna szkoda i drobny blacharz wyciągnie Ci metal i użyje mało szpachli.

Ślad nie będzie widoczny, bynajmniej nie powinien być :)

Opublikowano

Wycięcie poszycia to żadna ingerencja tylko trzeba to z głową zrobić. Ono samo w sobie nic nie trzyma także nie am się co bać, że gdzieś spawane, ale z drugiej strony jak ktoś słabo zrobi to może pordzewieć.

W tym przypadku bez sensu wycinać. Nie wiem jakie masz fundusze, ale ja bym się udał do kogoś kto ogarnia metodę PDR i niech on Ci to wyprostuję. Wtedy nie będziesz miał szpachli wcale. Co prawda zapłacisz pewnie ze 300zł więcej niż wziąłby blacharz, ale skoro boisz się szpachli i masz auto idealne to raczej warto.

 

Trochę już odgrzewam, ale może jeszcze nienaprawione :D

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Wyciagnąć PDR i jeździć. Nic nie malować bo potem nie idzie auta sprzedać jak coś będziesz miał lakierowane powtórnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.