Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  wehyr napisał(a):
  l.e.s.t.e.r napisał(a):
I co następne? Też mam auto do Grudnia i zaczynam powoli myśleć jakie następne auto.

 

G20 miało być m340i, lecz przy sytuacji chorej grypy będzie zapewne 330i rwd plus szpera ale na dobrym wypasie i od razu do modów.

 

No ciekawe jak ze sprzedażą teraz auta będzie.

  • Odpowiedzi 346
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  l.e.s.t.e.r napisał(a):
  wehyr napisał(a):
  l.e.s.t.e.r napisał(a):
I co następne? Też mam auto do Grudnia i zaczynam powoli myśleć jakie następne auto.

 

G20 miało być m340i, lecz przy sytuacji chorej grypy będzie zapewne 330i rwd plus szpera ale na dobrym wypasie i od razu do modów.

 

No ciekawe jak ze sprzedażą teraz auta będzie.

 

Nie sprzedam to nie zmienię, zero ciśnienia a za grosze fajnego, zadbanego auta nie oddam, gdyż nie sprzedaje z powodu braku środków do życia.

male-bmw-2.png
Opublikowano

Ale od roku jak nie półtora piszesz na forach i fb że brakuje mocy a dalej mimo to w 330i 2litrowe sie chcesz pchac, po co skoro oczekujesz wiekszej adrenaliny i mocy nie czaje... zycze zeby jednak udało się 340 ogarnąc

Daje 40k wywoławczo w takim razie i jestem rano bo (zamieniam sie w typowego sebixa z olx) Panie....mała navi i fotele bez elektryki ? Uuuuu :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  Vaporr napisał(a):
Ale od roku jak nie półtora piszesz na forach i fb że brakuje mocy a dalej mimo to w 330i 2litrowe sie chcesz pchac, po co skoro oczekujesz wiekszej adrenaliny i mocy nie czaje... zycze zeby jednak udało się 340 ogarnąc

Daje 40k wywoławczo w takim razie i jestem rano bo (zamieniam sie w typowego sebixa z olx) Panie....mała navi i fotele bez elektryki ? Uuuuu :D

 


Nie będę płacił 70k więcej za motor, nie jest mi potrzebna większą moc, aczkolwiek zawsze jest tak że człowiek się przyzwyczaja i mu mało, kolega ma m5 competition i cały czas dłubał bo było mało aż stanęło na 900+ i 1000+nm tak to już jest...

Za 2-3 lata może wezme lci 340i, a jak się nie sprzeda f30 to będę nią jeździł do czasu lci i wtedy będzie 340i

male-bmw-2.png
Opublikowano
Teraz będzię ciężko sprzedać auto za normalne pieniądze. Wystarczy przejżeć ofety "odstąpie leasing" ogłoszeń jest zatrzeńsienie, dwa miesiące i już pseudo biznesamny na raty nie mają, do końca roku ta tendencja będzie się tylko pogłębiać a co za tym idzie ceny będą spadać.
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziś auto po dużym serwisie:

-olej plus filtr

-filtr powietrza i kabinowy

-świece

-tarcze + klocki + czujnik przod ori

-Obejma wydechu

-odbojniki amortyzatorów tył.


Zero innych błędów, spokój na kolejny czas.

Z autem zero problemów jeździ, jak się sprzeda to sprzeda a jak nie to poczekam na m340i lci.

Ogłoszenia jeszcze nie wrzuciłem.

male-bmw-2.png
Opublikowano

Z takim układem kierowniczym to będzię ciężko o nabywce z forum ....

S216 Hydro Steering-Servotronic :duh:


Jak można konfigurować Bmw i nie zaznaczyć 2VL....


Po co moc , jak nie skręca


Podczas konfigurowania nowego auta, zacznij od odchaczenia tego :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  Senor5150 napisał(a):
Z takim układem kierowniczym to będzię ciężko o nabywce z forum ....

S216 Hydro Steering-Servotronic :duh:


Jak można konfigurować Bmw i nie zaznaczyć 2VL....


Po co moc , jak nie skręca


Podczas konfigurowania nowego auta, zacznij od odchaczenia tego :cool2:

 

Haha... Tak tak i wezmę z x drive jak większość radzi... ten sportowy układ nie daje lepszego czucia, wręcz odwrotnie ale dzięki za drogocenna radę, może jeszcze jakas porada ze mam pić Szkocka a nie irlandzka lub whiskey???

male-bmw-2.png
Opublikowano
  wehyr napisał(a):


Haha... Tak tak i wezmę z x drive jak większość radzi... ten sportowy układ nie daje lepszego czucia, wręcz odwrotnie ale dzięki za drogocenna radę, może jeszcze jakas porada ze mam pić Szkocka a nie irlandzka lub whiskey???

 

Pij czystą !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  Triczaj napisał(a):


Pij czystą !

 

Ok, przy dobrej zakasce zgoda :mrgreen: :cool2:


Link do ogłoszenia

Wystawiłem na miesiac.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-polska-jeden-wlasciciel-bmw-330i-m-sport-estoril-blue-idealny-ID6D8eBH.html?isPreview=1

male-bmw-2.png
Opublikowano

Daj znać jak idzie sprzedaż. Moim skromnym zdaniem 139k za 2litrowe 330i salon polska to sporo, kolega kupił 340i dwa msc temu za 127tys salon polska 25tys przebiegu bezwypadek i to na FV w leasing

W ogłoszeniu sprzedazy napisales "Auto sprzedaję na umowę kupna-sprzedaży z powodu zakupu m340i g20"- troche kloci sie to z tym co w tej galerii gdzie raz pisales ze je kupujesz a raz ze nie bedziesz doplacal 70k do motoru...a z tresci ogloszenia moznaby wnioskowac ze juz je kupiles ,idzie sie pogubic w tym :mrgreen:

Opublikowano

Pij co chcesz ...



Ale Bmw z seryjnym układem kierowniczym nie skręcają (Mercedes i Audi ma o wiele lepsze SERYJNE układy kierownicze)

Tak samo jak seryjne zawieszenie (Buja jak na łodzi) Ale tu wybrałeś zawias M


Nie chodzi o czucie układu ,tylko o przełożenie

W 2VL masz 2,1 obrotu kierownicy od skrajnych położeń czyli przejeżdżasz przez rondo bez odrywania rąk od kierownicy

W servotroniku musisz robić przeplatankę

Poza tym w 2VL jest trochę zmieniona geometria z przodu

Dzięki temu Auto jeszcze lepiej w chodzi w Zakręt


Wiele osób kupuje Bmw bo fantastycznie skręca

Konkurencja szybciej pojedzie na wprost ,ale co z tego....


Wiadomo że najlepsze czucie miały układy hydrauliczne ale to dawne czasy począdki serii E


xDrive to też nie problem można go wyłączyć przy użyciu aplikacji na smartfona

Dlatego wybrałem 340ix zamiast M3

W lato mam rwd ,zima i deszcz mam xDrive czyli odpowiednią trakcie w stosunku do mocy

Jedyną wadą napędu xDrive jest to że nie można wybrać zawieszenie M I trzeba brać adaptacyjne

Oczywiście wymiana sprężyn


Również zastanawiasz się nad 340 i jestem przekonany że gdy się przyjedziesz ze sportowym układem kierowniczym wybierzesz właśnie ten

Oczywiście układ hamulcowy minimum M również zaznacz a za 2-3 lata auto sprzeda się bez problemu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  Vaporr napisał(a):
Daj znać jak idzie sprzedaż. Moim skromnym zdaniem 139k za 2litrowe 330i salon polska to sporo, kolega kupił 340i dwa msc temu za 127tys salon polska 25tys przebiegu bezwypadek i to na FV w leasing

W ogłoszeniu sprzedazy napisales "Auto sprzedaję na umowę kupna-sprzedaży z powodu zakupu m340i g20"- troche kloci sie to z tym co w tej galerii gdzie raz pisales ze je kupujesz a raz ze nie bedziesz doplacal 70k do motoru...a z tresci ogloszenia moznaby wnioskowac ze juz je kupiles ,idzie sie pogubic w tym :mrgreen:

 

Kupuje, czyli jak sprzedam to kupię a jak nie sprzedam to kupię później...

A jak idzie sprzedaż twojej perełki w stanie idealnym w cudownym konfigu, kolorze i do tego szybsza od rs3....

Musisz trolowac większość wątków... Nie byłbyś sobą widzę...

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  Senor5150 napisał(a):
Pij co chcesz ...



Ale Bmw z seryjnym układem kierowniczym nie skręcają (Mercedes i Audi ma o wiele lepsze SERYJNE układy kierownicze)

Tak samo jak seryjne zawieszenie (Buja jak na łodzi) Ale tu wybrałeś zawias M


Nie chodzi o czucie układu ,tylko o przełożenie

W 2VL masz 2,1 obrotu kierownicy od skrajnych położeń czyli przejeżdżasz przez rondo bez odrywania rąk od kierownicy

W servotroniku musisz robić przeplatankę

Poza tym w 2VL jest trochę zmieniona geometria z przodu

Dzięki temu Auto jeszcze lepiej w chodzi w Zakręt


Wiele osób kupuje Bmw bo fantastycznie skręca

Konkurencja szybciej pojedzie na wprost ,ale co z tego....


Wiadomo że najlepsze czucie miały układy hydrauliczne ale to dawne czasy począdki serii E


xDrive to też nie problem można go wyłączyć przy użyciu aplikacji na smartfona

Dlatego wybrałem 340ix zamiast M3

W lato mam rwd ,zima i deszcz mam xDrive czyli odpowiednią trakcie w stosunku do mocy

Jedyną wadą napędu xDrive jest to że nie można wybrać zawieszenie M I trzeba brać adaptacyjne

Oczywiście wymiana sprężyn


Również zastanawiasz się nad 340 i jestem przekonany że gdy się przyjedziesz ze sportowym układem kierowniczym wybierzesz właśnie ten

Oczywiście układ hamulcowy minimum M również zaznacz a za 2-3 lata auto sprzeda się bez problemu

 


Pewnie masz rację, dzięki za sensowne wyjaśnienie....

Jeszcze w głowie mam f30 lci rwd 540i pythonic blue cala shadow lampy ciemne czarna felga i szyby no i Lasery Zacnie wygląda :mrgreen:

Znając życie się teraz nie sprzeda to będę zbieral i za dwa lata będzie wtedy lci g20.

Nie ma ciśnienia po kosztach oddać komuś nowe auto...

Konfig był na 220k +, do tego graty xxx..

Najlepiej oddać komuś 3 latka bez przygód i wkładu za 50% ceny...

male-bmw-2.png
Opublikowano

Nic nie troluje, bez przesady :cool2: Po prostu pisze Ci jak znajomy sprzedal salon polska 340i za jaka kwote. Niestety nowe auta przez pierwsze 3lata traca zwykle 50% ceny salonowej. Też pewnie jakbys kupował 3latka wzialbys to pod uwage

Mojej perełki nie sprzedaje, widzisz gdzies ogloszenie ? Obecnie wrzucam do niej heble z m4 a jesli kiedys wystawie to tylko dla beki bo zakochalem sie w tym aucie przy 500+ ,teraz jej tylko dobre heble potrzebne i z czasem jakies dokladki upiekszajace :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No taka prawda nikt za nią kasy dobrej nie da Tobie a wiesz co masz i jsk naprawiałeś, na moim miejscu też bys mojej za grosze nie oddał, poza tym pisałem że 70k różnicy do m340i racja ale po przemyśleniu zmieniać 4 Gary na 4 Gary dziękuję.... Pozostaje m340i lub lci g30 540i rwd...

Twoja zapiera... I szkoda sprzedawać... Aż dziwne tak zrobiłem pompę paliwa teraz i taki przyrost??

Rwd robi robotę 100-200

male-bmw-2.png
Opublikowano

No dokładnie ,nie warto za grosze oddawać dobrego auta może spytaj Randalla za ile swoją pogonił bo on miał tej pl salon zadbaną sztuke i chyba szybko sprzedał wiec moze i Twoja pojdzie, ludzie doceniaja pl salon i pewną przeszłość.

Po pompie w340i masz lepszy przeplyw paliwa i mozesz dac wiecej boostu zamiast 18psi mam 20,5-21 na najmnocniejszej mapce stad 520koni. Na slabszej "daily " jest 17-18psi i +-450-460koni. Przeskok jest ogromny na slabszej mapie 8,7 robi a mocniejszej 7,5 to już serio takie rs3 nie ma czego szukac :) Zmiana mapy trwa 1minute więc mi to pasuje bo 95% czasu i tak jezdze na tej slabszej bo dbam o auto i chce zeby mi posluzyło. Fajna sprawa bo nie trzeba zmieniać turbo zeby była konkret moc.

Pora teraz na hamulce żeby było czym to wyhamować :)


m340i fajna sprawa bo w serii masz już te 40koni wiecej tylko pytanie czy fajna sprawa miec 4x4i wieksza mase- na kreski miasto pewnie tak ale musialbym pojezdzic taka dluzej zeby wiedziec czy mnie nie znudzi szybko ,w rwd czuc bardziej tego pazura. Mi rwd pasuje, michelin 4s 265 ładnie klei ze startu również a na mokrym...i tak bym nie szalał 4x4 bo praw fizyki nie oszukasz i lepiej jechac spokojnie niz wyladowac w rowie


edit. gadałem z ziomkiem z m340i po mapie na 480koni to ze startu zapierdziela ale 100-200 nie mierzył nie wiedzieć czemu :mrgreen: Mowil tez ze jak pada deszcz/ jest mokro to mimo 4x4 i tak mu zamieli kolami ze startu przy pelnym bucie. Za to wygląd petarda swiatla lasery, fajnie by miec taka na dzien czy dwa potestować i miec porownanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Vapor Ty chocbys wstawil kierownice ze złota to twoja amerykanka po dwoch szkodach calkowitych (a auto 4-letnie :duh: ) nigdy nie będzie "dobrym autem". Jej wartosc to polowa wartosci wehyra. "takie są fakty" i musisz sie z nimi pogodzić :cry:
Opublikowano

ulżyło Ci frustracie z 15letniej 520d? :lol:

Ja auta nie sprzedaje więc co twój post ma niby wnosić ? 2 szkody całkowite to chyba ty miales na głowe , ze tez takie dzbany na forum istnieją...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tzn, szkody całkowite to nie moje zdanie, tylko kazdego kto to widział, ja bynajmniej bałbym się przekraczać twoim 140km/h...
Opublikowano
Jakie 2 szkody całkowite? Z usa auto było kosmetycznie uszkodzone a Ty sie sapiesz że 2 szkody całkowite... nie widziales ale rzucasz takie durne teorie to swiadczy o Tobie i na tym zakończmy bo od zawsze trolowales i trolujesz co tylko sie da na tym forum nawet w gelriach innych użytkownikó, ciekawe czy na zywo tez bylbys taki wyszczekany -watpie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:mrgreen: :cool2:

Ja lubię poczytać hehe... Akurat przy niedzieli...

KAŻDY kupuje co chce, naprawia jak chce i jeździ czym cgce, takie prawo wolnego rynku...

I auto z USA znajdzie kupca i salon pl...

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bedzie chyba bardzo ciezko sprzedac w tych pieniadzach :roll:

Auto w sumie oprocz m-pakietu, ledow i HK jest gole, najbardziej kluje w oczy brak navi (BMW z tym gumowym kolkiem w F30 zrobilo wioche na maxa a zrobili to specjalnie zeby ludzie doplacali 10k za ich navi bo wyglada to okropnie biednie inaczej)


Brak FV, stary model, sporo dodatkow brakuje, na plus na pewno salon PL i mikro przebieg.

Imho jak wyciagniesz 100-110k to bedzie dobrze.


Tak jak ktos pisal wczesniej, auta przez pierwsze 3 lata traca masakrycznie na wartosci, te dobrze wyposazone z Niemiec z PS po roku-poltora stoja po 60-65% ceny katalogowej.


Powodzenia w sprzedazy i nie zamieniaj na nowa 3er 330i, zbieraj na M340i!

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Troszkę też w graty pieniążków włożyłem...

Nie brałem navi że względu że głównie miasto i mikro przebieg. Auto bez wkładu finansowego.

Doskonale zdaje sobie sprawę i jak się nie sprzeda (po negocjacji) do Września, to zostaje ze mną do g20 lci...

W te dwa lata racja że za wiele już nie straci na wartości a utrzymanie wyjdzie grosze.

Żeby tylko w lci m340i miało rwd

male-bmw-2.png
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.