Skocz do zawartości

(e39) 2.5 benzyna 170 km Problem z plynem chlodniczym i ogrz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

I znowu mam problem tym razem z plynem chlodniczym i ogrzewaniem.

Zaczelo sie to tak stopniowo robic po tym jak wymienilem altrrnator na mocniejszy ale do rzeczy.

Wczoraj zauwazylem ze bardzo ale bardzo wolno sie nagrzewa w srodku chyba ze mu depne , poczytalem ze malo plynu albo odpowietrzyc a wiec zaczalem odpowietrzac faktycznie bylo troche powietrza ale to wlasciwie nic nie dalo. A i ogolnie to jest tak ze musze nowy zbiorniczek kupic bo tu on byl widac ulamany popdzerabiany te kolanko plastikowe od powrotu ulamane zrobione na jakies opaski dlatego mial prawo sie zapowietrzac ale problem jest inny. Z rana jak go odpalam zimnego perfidnie slychac jakby lozyska jakies z przodu i dzwiek sie zwieksza pod wplywem obrotow/gazu . Gdy cieply silnik to to jest nieslyszalne az mu sie depnie. Do tego zauwaylem ze jak gdzies sie zatrzymuje to krople wody sa. Czy to pompa wody? I ostatnia rzecz nawiazujaca do tego ze wczoraj na odkreconym korku od zbiorniczka zauwaylem ze jak chodzi i sie mu nie gazuje jest wpozadku ale jak mu sie depnie mocno to pomalu do gory plyn ucieka az opada. Nie ma zadnych babelkow nie śmierdzi spalinami auto nie dymi nie ma objawow uszkodzonej uszczelki pod glowica . A i dodam ze mam do wymiany termostat bo jest caly czas otwarty. Blagam o jakies wskazowki ;(

Opublikowano
Dodam ze auto sie nie grzeje temperatura osiaga maxymalnie 1/4 wskaznika i nie rosnie dalej ani nie maleje. Silnik chodzi ladnie rowniutko i cichutko. Odpala czy zimny czy cieply od strzala.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz termotat otwarty to jak możesz oczekiwać, że będzie się nagrzewał szybko, lub że będzie miał temperaturę w pionie. Jazda na niedogrzanym silniku to też nic dobrego.

 

Piszczenie - zdejmij pasek, sprawdź rolki i napinacze, jak nie ma tam problemu to wymień pasek, jak coś jest luźne lub łożyska walnięte to wymień uszkodzone części i pasek. Piszczenie to nic dobrego i po czasie może się zerwać.

Opublikowano
Ja rozumiem z tym dogrzewaniem ale cieknie z dolu plyn jak mu sie da. I tez jak mu sie da a korek odkrecony to do gory wywala plyn pomalutku i opada jak jest na wolnych obrotach jest wpozadku
Opublikowano
chlodnica u gory cieknie i termostat do wymiany a i uklad po zrobieniu wszystkiego do odpowietrzenia. Tyle sie dowiedzialem jak narazie .;) dobry prognostyk
Opublikowano
A tej do rennowacji nie oplaca sie.? Mam takiego magika od chlodnic kiedys juz mi robil chlodnice i bylem zadowolony
Opublikowano
Sprawdź jak wygląda stara czy nie jest już wygieta w banan, w jakim stanie są blaszki czy nie są powyginane i czy dużo by trzeba było zaslepiac. Żebyś później nie miał problemy z grzaniem auta. Twoja decyzja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.