Skocz do zawartości

M62b44tu wyciek plynu , z tylu silnika , valley pan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

I jeszcze jeden problem z plynem ... Wyciek byl juz od dluzszego czasu(raczej miesiecy) i byly dni ze nie cieklo a potem znowu powoli sobie kapalo ale nie robilem sobie z tego powodu problemu bo ubytki nei bylu duze. Dopiero teraz kapie caly czas jak silnik jest rozgrzany.

-Oczywiscie wyciek za silnikiem

- plama jest na wysokosci przedniej osi , miedzy silnikiem a skrzynia. Cieknie gdzies z gory , nie da sie tego zlokalizowac , nawet lusterkiem :(

 

Z tego co slyszalem typowe problem m62 czyli uszczelka pokrywy "v". Moze to byc cos innego ? Podobno roboty na caly dzien. Sa jakies poradniki na polskich forach ? na angielskich sa ale szukam czegos dla mojego mechanika.

 

chodzi o ta czesc , widze z uszczelka jest razem z ta pokrywa.

 

11141742042

Edytowane przez maciej123
Opublikowano
Warto najpierw podłączyć auto pod urządzenie które robi ciśnienie w układzie. Wkreca się korek zamiast oryginalnego i nabija ciśnienie w układzie kilka bar. Wtedy widać skąd leci i nie trzeba odpalać auta. Warto robić u mechanika co ma taki sprzęt bo jak widziałem na filmie roboty jest full
Opublikowano

wg autora tego filmu roboty na 5 godzin jest wiec az tak zle nie jest. Ta oslone z uszczelka znalazlem Febi za 190zl.

 

Ja rozumiem ale to jest takie miejsce ze tego raczej sie nie zobaczy , to miejsce jest dosyc dobrze schowane niestety i nie ma tam dojscia . A wyciek byl widoczny podczas sprawdzania dzisiaj ale tylko krople kapiace z gory silnika ,tzn za silnikiem , gdzies na wysokosci laczenia skrzyni i silnika , dokladne miejsce ani z dolu ani z gory jest niewidoczne :(

Opublikowano
Ale jak rozbierze 1/3 silnika bez rozszczelniania układu i będzie dostęp do króćców, połączeń i podłączy takie urządzenie nie dość że będziesz miał pewnosc że to jest ten wyciek to możesz znaleźć inny wyciek.
Opublikowano

Masz racje , bede sie staral zalatwic to urzadzenie przed naprawa w nast tygodniu. NA forum e53 dostalem odpowiedz ze czasami sa problemu z magistrala wody i ona tez cieknie. Ona jest tez z tylu silnika praktycznie przy tej pokrywie w ktorej uszczelka pada.

 

Chodzi mi o cos takiego , tzw ,,coolant accumulator' ':

 

nr: 11531437493

 

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/accumulator/11531437493/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

uszczelka tzw ,,valley pan'' po rozebraniu cieknie czyli tak jak sie spodziewalem.

 

-tyl silnika: Okazalo sie ze dodatkowo ze byl przetarty waz ktory idzie do magistrali wody z tylu silnika i byl do wymiany .

 

-dodatkowo 4 weze do tej odmy(CCV albo CVV) czy jak to sie tam nazywa ktora jest na tylach silnika - te weze byly w oplakanym stanie i powoli ciekl olej. Niestety ale te weze od odmy tylko w aso dostepne i sie robia koszty. Jutro odbieram auto i

 

Niestety z 400zl na czesci ..... przez te weze zrobilo sie 1000 zl :duh: dodatkowo robocizna i mamy lacznie 1500zl za wydawalo sie glupia naprawe :( Naprawde trudno mi sobie wyobrazic kogos kto kupuje taki samochod z zaniedbanym silnikiem i ukladem chlodzenia bo tutaj mysle ze lekka reka mozna wywalic ponad 5000zl na dosycc proste naprawy

 

sama naprawa valley pan jest dosyc prosta i w 5 godzin mozna to zrobic wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.