Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

możesz spróbować auto przegonić, czyli stała prędkość powyżej 2000 albo 3000 obr/min przez dobre kilkanaście minut.

Ale jeśli dpf jest zapchany na amen może to skończyć się lawetą.

 

Najpierw powoli by auto się zagrzało,a dopiero jak nabierze temperatury to trochę przegazować.

Opublikowano
O ile termostaty sa ok i osiągniesz przynajmniej 75 stopni. Pozatym nie możesz mieć rezerwy paliwa i przydało by sie podpiąć pod kompa bo jesli masz błędy Dpf to nie odpali sie procedura. Jesli z autem jest ok(wtryski,turbo) to nie powinno byc problemu z Dpf. Niestety ale w większości przypadków to niesprawny osprzęt i termostaty powodują problemy z dpf.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.