Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Od kilku dni próbuje rozwikłać problem z zasysaniem górnego węża chłodnicy. Auto wcześniej było u mechanika, gdzie została wymieniona chłodnica i sprawdzona szczelność wszystkich połączeń, jednak już wcześniej zasysało wąż.

Poziom płynu chłodzącego nie zmienia się, jest cały czas w normie (płyn Prestone), jednak po wychłodzenia silnika wąż jest mocno zassany. Kupiłem również nowy korek chłodnicy (ori z ASO) i bez różnicy na starym/nowym korku.

 

Podsumowując, nic z układu nie kapie, nie przybywa ani nie ubywa, auto jeździ normalnie, nowy korek niczego nie zmienił, układ odpowietrzony, nie pokazują się żadne bombelki powietrza.

 

Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny, może wymienić ten górny wąż?

Opublikowano

Cześć lysyts,

 

Miałem ten sam problem co Ty. Układ w pełni sprawny, nic się nie dzieje a wąż zasysa. Rozwiązanie jest banalne proste, wymień górny wąż. U mnie to pomogło w 100%.

Opublikowano
Wygląda na to że pomogło. Jednak co warte zaznaczenia, kupiłem zamiennik z Febi, który jest wyraźnie węższy i wykonany z twardszej gumy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.