Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

 

Generalnie pokutuje jedna opinia, przy xdrive nie ma nic innego jak H&R. :? Pytałem już kiedyś czy można zastosować sprężyny BMW z zawieszenia m-pakietowego, są trochę krótsze niż seryjne ale dłuższe od H&R. Można czy nie?

 

Jak nie to pozostaje H&R, znalazłem w necie że są dwie wersje 29146-1 - benzyna i 29146-3 - diesel. Pozostaje kwestia ceny. U nas - 1300-1400zł :duh: Ebay od 900 w górę. Ktoś zamawiał z ebaya i może ewentualnie kogoś polecić? /praktycznie od ręki w kilku miejscach/

 

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z ebay możesz spokojnie zamawiać. To nie allegro. Wystarczy że ma kilkaset sprzedanych rzeczy i możesz być pewny, ja jeszcze nigdy nie trafiłem na nieuczciwego sprzedawcę a zamawiam dużo i z całego świata jak wychodzi taniej. Poza tym płacąc przez PayPal masz ich "ochronę "

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Pytałem już kiedyś czy można zastosować sprężyny BMW z zawieszenia m-pakietowego, są trochę krótsze niż seryjne ale dłuższe od H&R. Można czy nie?

 

Tył tak... przód nie. Jednak ja mam pewien pomysł do sprawdzenia ale niektórzy mogą powiedzieć że to będzie drut etc ;)

 

Pozostaje kwestia ceny. U nas - 1300-1400zł

 

Ja brałem od nich (absolutnie nie robię reklamy)

 

http://www.inter-rally.pl/product-pol-30673-Sprezyny-obnizajace-H-R-BMW-5er-E60-.html

 

Jednak po roku sprzedałem i wróciłem do serii.

 

W tym momencie myśle nad:

> "drutem" o którym narazie nie pisze dopóki nie sprawdzę i wcale nie myślę tu o cięciu spręzyn :cool2:

> gwintem >> http://www.ebay.com/itm/Godspeed-40way-Suspension-Coilover-MonoMAX-for-BMW-E60-528-530-535-xDrive-04-10-/182219821996?hash=item2a6d25d3ac:g:ECkAAOSwaB5XlrQH&vxp=mtr

> air ridem >> custom... nie mam pojęcia jak się na tym jeździ z prędkościami 180-200 km/h... cena pewnie też zabije ale za to jaki bajer :mrgreen:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytałem już kiedyś czy można zastosować sprężyny BMW z zawieszenia m-pakietowego, są trochę krótsze niż seryjne ale dłuższe od H&R. Można czy nie?

 

Tył tak... przód nie.

 

Dlaczego tak? I dlaczego wróciłeś do serii?

 

Generalnie do szczęścia mi ten H&R nie potrzebny ale czeka mnie wymiana amorów z tyłu to tak przy jednej robocie... :?

Opublikowano

Tył pasuje i nawet mam takie dwa amorki kompletne ze spręzynami z M pakietu ;) Wsadzałem.. pasują i obniżenie jest :cool2:

 

Przód... porównaj sobie "talerzyki" na amortyzatorach z xdriva i z RWD. Zobaczysz że sprezyna całkiem inaczej jest wyprofilowana. A całe amorki tez nie wejdą bo w RWD są kompletnie inne. Może by i nawet weszły w piastę... ale musiałbyś się pozbyć półosi napędowych :mrgreen:

 

 

Wróciłem do serii bo HR był dla mnie za twardy (kwestia gustu... może Tobie się będzie podobać) i tego samego boję się przy gwincie, ale znów jest w nim regulacja siły tłumienia. Z tym że nigdy nie miałem do czynienia z tego typu gwintami i nie wiem jak by wyglądała jazda w pozycji "komfort" :mrgreen: Bo w pozycji "beton" to pewnie będzie jak na HR :D

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to w końcu ktoś konkretnie napisał gdzie jest problem ze sprężynami od mpakietu, po prostu nie pasują mechanicznie do amortyzatorów od xdriva. Do tej pory to najczęstsza odpowiedź, że będzie to miało wpływ na napęd. :shock:

 

Dużo niżej jest buda na tych sprężynach H&R? Nie chce robić z auta odśnieżarki, podają niby w specyfikacji -35mm co na linijce wygląda niewiele ale na aucie może zrobić dużą różnicę.

 

I dzięki za linka, ta cena już jest akceptowalna.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Poszukuje sprężyn ciut niż od oryginałów...535d :)

 

Trochę wysoko stoi na 18 calowych kołach, ogółem nie wiem w co uderzyć, chciałbym amortyzatory swoje zachować, mam nowe Sachsy, głównie chodzi mi o obniżenie samego skoku wysokości pomiędzy oponą a błotnikiem, np. ok 20mm, a komfort siły twardości tłumienia zachować, patrząc na stan naszych dróg.

 

Ciężko z informacją na ten temat :

- "M-technik" 20 mm niższe ( podobno )

- "Sport" nie mam informacji, ale słyszałem że strasznie twarde, każdy odradza

- dodatkowo kropeczki na sprężynach, gdzie nie ma żadnej informacji.

 

Chciałbym dobrać np. m-technik 20mm, niższe, a amortyzatory zatrzymać, jest taka możliwość ?

Może ktoś doradzi jak rozpoznać sprężyny ze zdjęcia, jaka i z jakiej serii jest...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.