Skocz do zawartości

318i M43 Czasem nie chce odpalić, czasem gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wydaję mi sie ze jest to najzwyklejszy silnik krokowy i ja nie wiem co w tym wypadku trzeba by adoptowac. Reset DME i to wszystko. A z tymi zjawiskami paranormalnymi ktore mowisz ze wystepuja... Mialem tak w E36 ze zapalal sie olej, brak ladowania, i wiele wiele innych konyrolek, wskazowka od temp latala, od obrotow i paliwa tak samo. Jezdzilem po mechanikach... Wreszcie padł mi w jakieś swieta (a nawet chyba wigilie) aku. Pojechalem na jakis CPN, kupilem (i to mniejszy niz oryginalny) aku. Problem w tej samej minucie zniknął. A nikt nie przypuszczał że przez kiepski aku. I to chyba nie ja jedyny w bmw mialem takie anomalia przez akumulator.
Opublikowano (edytowane)
No właśnie chodzi mi o ten reset jak to zrobić. Zewrzec klemy? Da rade gdzies kupić uszczelke do tego silniczka krokowego ? Szukałem długo ale znaleźć chyba osobno nie idzie. Jeśli nie to jak to samemu dobrze uszczelnic ? Wystarczy wycieta z kartonu. Te anomalie powróciły po zabawie z silniczkiem zobaczymy czy coś da wymiana o ile uzywka będzie dobra. W sumie ja problemów z obrotami to nigdy nie miałem. Ale nie takie cuda się ludzia przez silniczek działy. Edytowane przez jungel19911
Opublikowano
No właśnie chodzi mi o ten reset jak to zrobić. Zewrzec klemy? Da rade gdzies kupić uzczelke do tego silniczka krokowego ? Szukałem długo ale znaleźć chyba osobno nie idzie. Jeśli nie to jak to samemu dobrze uszczelnic ? Wystarczy wycieta z kartonu. Te anomalie powróciły po zabawie z silniczkiem zobaczymy czy coś da wymiana o ile uzywka będzie dobra. W sumie ja problemów z obrotami to nigdy nie miałem. Ale nie takie cuda się ludzia przez silniczek działy.
Opublikowano

Jak wpiszesz w google to znajdziesz kilkanascie tematow jak zrobic reset. Sam to pisalem na tym forum nie raz.

Odpinasz aku, laczysz kable plus z minus jakims przewodem, przekrec kluczyk na zaplon i zostaw na 15 min. Pozniej kluczyk wyciagasz, rozpinasz klemy, i gotowe. Podlaczasz aku i komputer jest czysty. Ja przy lpg robilem reset jesli bylo to mozliwe przy goracym silniku aby komputer zaczynal nauke od razu na lpg.

 

Uszczelke nie z kartonu a z papieru, moze byc troche grubszy jak jakas grubsza okladka z zeszytu. Posmaruj DELIKATNIE silikonem czerwonym obie strony. Uwazaj zeby do srodka nie napchac silikonu.

 

Przyloz do papieru silniczek, odrysuj olowkiem i ladnie wytnij.

Opublikowano

Nie idzie naprawdę kupić nigdzie tej uszczelki ?? nikt nic nie wie?? Nie starczyło by posmarować virco i po sprawie??

 

Udało mi się jednak znaleźć oryginalną uszczelkę trzeba szukać jako "uszczelka zaworu biegu jałowego" tak jakby ktoś kiedyś szukał" Krokowca narazie przykręciłem tak bez uszczelki, jak dostanę to poprawię i zresetuje kompa.

 

Chciałem też spytać mój poprzedni zawór miał nr 0 280 140 561, a ten ma 0 280 140 575?? Co to oznacza że jest nowszy?? Bo z tego co znalazłem zastępuje on ten poprzedni.

Opublikowano
Mysle ze majac czysty silniczek jak i druga strone to sa samym czerwonym silikonie mozna by go przykrecic. Jesli go przykreciles bez uszczelki i zadnego silikonu to bardzo kiepsko. Ja raz go przykrecilem z nowa uszczelka ale widocznie byl jakis paproch i obroty byly o 200 zbyt wysokie i okropnie nie rowno pracowal. Musi byc w 100% szczelny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.