Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pierwszy mój temat, więc z góry proszę o wyrozumiałość, a w razie błędów proszę krytykować - szybko się uczę :)

 

Co do huku, faktycznie był, nie znalazłem na forum żadnego takiego wybuchowego tematu więc zakładam nowy.

 

Od ponad roku próbuję postawić do pionu mój zakupiony samochód, z większym powodzeniem dzięki informacjom z forum. Następną i w sumie ostatnia sprawa był błąd "dokładanego" haka który walił mi błędy na skrzynie i DSC. Nie jest mi potrzebny hak, szczególnie nieoryginalny więc zdemontowalem (rozłączyłem) instalacje i jak wyczytałem na forum, zaktualizować skrzynie i DSC. Zakodowalem już wiele modułów i aktualizowalem z powodzeniem, jednak skrzynia i dme przyprawial o ciary. Jednak pewny swojego kabla i oprogramowania przelamalem sie, uzbrojony w prostownik podniosłem aktualizacje skrzyni, błąd haka zginą - kamień z serca, skrzynia żyje. Błąd wisiał jeszcze przy DSC. WinKfp standardowo ZB i Vin, Update, parę procent, huk i błąd.. Ciężko powiedziec skąd ten huk doszedł, ale buda trochę wstrzasnelo. Ponowna próba, bez rezultatu. Po kilkunastu próbach doszło nawet do 75% pełen nadzieji - niestety zonk. Pojawia się błąd ifh-0003 i brak komunikacji. Teraz tak:

 

1. Bezpieczniki sprawdzone (wszystkie o których wiem sprawne chyba, że jeszcze jakieś są)

2. NFS nie podnosi - ten sam błąd

3. Kabel OBD podmieniony - to samo

4. Nie sprawdzałem na innym oprogramowaniu

 

Stąd pytanie: skąd huk i dlaczego ładuje program do różnych wartości? Liczę na waszą pomoc chłopaki, bo strach jechać i stoi w garażu nie ruszana.

Opublikowano
Nie jest to bezpośrednia odpowiedź na twoje pytanie, ale przypomina mi się jedna rzecz. Kiedy kilka lat temu wymieniałem w swojej buni zwykłe fotele półelektryki na komforty, zleciłem tym gościom, którzy robili wymianę i programowanie, również zakodowanie fabrycznego vin mojego samochodu w modułach nowych komfortów (swój miały inny), zostałem wówczas uprzedzony, że przy tym zabiegu 50:50 mogą zostać spalone jakieś tam czujnik/moduł wewnątrz foteli (nie pamiętam dokładnie, chyba zajętości foteli), i jeśli coś pójdzie nie tak to będą one do wymiany. Może, właśnie podczas twojego zabiegu poszedł któryś czujnik/moduł odpowiadający za DSC (pewnie ulokowany w bagażniku)?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakieś błędy w pamięci poza tym z dsc?

Spróbuj tez na innym kablu.

Co do błędu znalazłem też coś takiego

Zmien ustawienie w OmiPTConfig32.exe na k-line

musisz też sprawdzić całą linie k-line czyli wtyczki kable itd. Sprawdzę później skąd wychodzi.

Wtyczka obd sprawdź czy piny są dobrze zcisniete

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.