Skocz do zawartości

<t>Ile oczekiwałeś/aś na nowe BMW serii 3 od złożenia zamówienia do odbioru u dealera?</t>  

55 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako że w zeszłym tygodniu zamówiłem moją wymarzoną 335d to się podłączę do tematu, oficjalnie odbiór niby do 28 marca ale mój sprzedawca mówi że powinna być w lutym do odbioru. Rabat jaki wywalczyłem to 24% ale to wyspy więc trochę inny rynek.Z tego co się dowiedziałem to oni tam/tu przy rabacie dostają jakiś £4000 "support" od bmw .

No i danina w wysokości 18% nie obowiązuje co czyni cenę końcową śmiesznie niską w porównaniu do tego co mamy w kraju, już nie mogę się doczekać z racji tego że długo zwlekałem z zakupem :twisted: .

p44ahXld_o.jpg
  • Odpowiedzi 154
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Piękności <3

 

Dzięki, nie powiem Twoja galeria pomogła podjąć decyzję ale żona jeszcze tęskni za białym... chyba pogoda nie sprzyja więc czekam na trochę lepszą, kiedy to niebieski kolor pokarze pazury... i jeszcze mówi że jej do białego Land Rovera na podjeździe to niebieskie nie pasuje... za to mi pasuje do niebieskiej Subarki :twisted:

 

Auto niby ten sam model ale w tej wersji zupełnie inne, nowy system jest genialny, masa nowych funkcji, działa jak błyskawica, tapicerka super, tylko te srebrne wstawki z niebieskim jakieś takie lekko tandetne. Czarne lakierowane z czerwonym paskiem były bardziej eleganckie do tego wnętrze przez czarną podsufitkę wydaje się mniejsze niż w białasie.

 

Silnik... bajka, czekamy aż się trochę dotrze aby sprawdzić prawdziwy potencjał ale praktycznie z takim momentem można ze spokojem do 2.000rpm sobie ze spokojem sunąć i to całkiem dynamicznie, jednak ta druga, mała turbina robi super robotę. Dziwne uczucie mocy znikąd a to Panie momentu od cholery :shock:

 

Dziwna jest różnica w zawiasie, niby to samo adaptacyjne ale samochód jeździ inaczej, białas był ostry jak brzytwa a niebieski bardziej limuzynowaty, no zobaczymy jak będzie.

 

Sporym zaskoczeniem był rozmiar opon, przód 225 a tył 255 nie zauważyłem wcześniej że jest różnica na osiach, szersze opony wyglądają obłędnie.

 

 

W weekend dłuższa trasa/wycieczka więc się lepiej poznamy. :D

Opublikowano
A jaki to silnik ? 330i ?

 

325d :8)

 

Spora niewiadoma, nikt nic nie wie, w salonie mówią że takiej wersji nie sprzedawali jeszcze, w necie cisza, na youtube cisza ale nasze pierwsze wrażenia bardzo pozytywne więc zobaczymy. :D

 

Ludzie biorą albo 320d albo 330d ze względu na ceną bądź Xdrive, który w 325d jest niedostępny a my się uparliśmy że ma być RWD i diesel.

 

330i ma 5,9s do setki a 325d 6,1s, 325d ma też 100Nm więcej momentu i to od 1500Rpm.

 

Powinno być ciekawie.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Bardzo fajny i ciekawy silnik, brałem go również pod uwagę ale był tylko na zamówienie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Super wygląda!! Ja jeszcze muszę czekać....

Też myślałem o tym motorze, ale przy jeździe 85% miasto do 5 km to bez sensu przez dpf...

Cena też wyższa o 6 k.

Ale jak ktoś robi większe przeloty to super kompromis.

I niestety brzmienie też nie jak benzyna z performance.

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
A jaki to silnik ? 330i ?

 

325d :8)

 

Spora niewiadoma, nikt nic nie wie, w salonie mówią że takiej wersji nie sprzedawali jeszcze, w necie cisza, na youtube cisza ale nasze pierwsze wrażenia bardzo pozytywne więc zobaczymy. :D

 

Ludzie biorą albo 320d albo 330d ze względu na ceną bądź Xdrive, który w 325d jest niedostępny a my się uparliśmy że ma być RWD i diesel.

 

330i ma 5,9s do setki a 325d 6,1s, 325d ma też 100Nm więcej momentu i to od 1500Rpm.

 

Powinno być ciekawie.

 

Jeżdżę F34 325d z 10.2014 - naprawdę dobry motor, mega ekonomia a zarazem jest power i większe szybkości już go tak nie wyhamowują jak 320d. Małe turbo sobie pracuje w samym dole, później razem a przy wyższych rpm duże turbo przejmuje robotę i w całym zakresie auto sobie sprawnie jeździ. Nawet przy 1200-1300 rpm nie ma drgań spowodowanych brakiem mocy a to tylko 2 litry a nie jakieś V6 ;-)

Opublikowano

Fajne autko, gratuluję wyboru , z tego co widzę to środek jasny czyli moim skromnym zdaniem najfajniejsza konfiguracja z tym Estorilem, szczerze taka była moja pierwsza opcja ale po namowach żony (hehe) padło na biały i czerwony środek, wyszło "patriotycznie " :wink: .

A sam motor ciekawy, miałem okazję się tym przejechać, tylko, no właśnie brałem pod uwagę jedynie 4x4, więc siłą rzeczy go odpuściłem .

p44ahXld_o.jpg
Opublikowano
A jaki to silnik ? 330i ?

 

325d :8)

 

Spora niewiadoma, nikt nic nie wie, w salonie mówią że takiej wersji nie sprzedawali jeszcze, w necie cisza, na youtube cisza ale nasze pierwsze wrażenia bardzo pozytywne więc zobaczymy. :D

 

Ludzie biorą albo 320d albo 330d ze względu na ceną bądź Xdrive, który w 325d jest niedostępny a my się uparliśmy że ma być RWD i diesel.

 

330i ma 5,9s do setki a 325d 6,1s, 325d ma też 100Nm więcej momentu i to od 1500Rpm.

 

Powinno być ciekawie.

 

Jeżdżę F34 325d z 10.2014 - naprawdę dobry motor, mega ekonomia a zarazem jest power i większe szybkości już go tak nie wyhamowują jak 320d. Małe turbo sobie pracuje w samym dole, później razem a przy wyższych rpm duże turbo przejmuje robotę i w całym zakresie auto sobie sprawnie jeździ. Nawet przy 1200-1300 rpm nie ma drgań spowodowanych brakiem mocy a to tylko 2 litry a nie jakieś V6 ;-)

 

Dobre opinie o poprzedniej wersji nas skusiły i choć nowy model ma porównywalne parametry to osiągi są zdecydowanie lepsze, poprawa 0-100km/h o 0,7sekundy. :shock:

 

Właśnie ten dół i mała pierwsza turbina pozwalają na bardzo płynną i w sumie cichą jazdę. :D

Opublikowano
Fajne autko, gratuluję wyboru , z tego co widzę to środek jasny czyli moim skromnym zdaniem najfajniejsza konfiguracja z tym Estorilem, szczerze taka była moja pierwsza opcja ale po namowach żony (hehe) padło na biały i czerwony środek, wyszło "patriotycznie " :wink: .

A sam motor ciekawy, miałem okazję się tym przejechać, tylko, no właśnie brałem pod uwagę jedynie 4x4, więc siłą rzeczy go odpuściłem .

 

 

Środek jest Mpakietowy czyli taki szary z alcantarą, plus czarna podsufitka i wnętrze wydaje się być dużo ciemniejsze nić w białasie gdzie była czarna tapicerka z czerwonymi wstawkami i jasną podsufitką. Myślę że to kwestia przyzwyczajenia.

 

Wspominałem żonie że może jednak X-drive ale nie chciała o tym słyszeć, chciała RWD i koniec :twisted:

Opublikowano (edytowane)
Środek jest Mpakietowy czyli taki szary z alcantarą
aha, ja myslałem o środku Dakota Oyster ale alcantara z racji swojej uniwersalności też daje radę :8) Edytowane przez rabbit72
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano
Środek jest Mpakietowy czyli taki szary z alcantarą
aha, ja myslałem o środku Dakota Oyster ale alcantara z racji swojej uniwersalności też daję radę :8)

 

Faktura boczków drzwi podświetlone na bursztynowo wyglądają obłędnie, do reszty się przyzwyczajamy, mam wrażenie że te fotele są szersze niż standardowe sportowe. :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chojny a nie chciałeś zamiast tych niebieskich " brzydkich " listew srebrnych z czarnym ( były bez dopłaty a efekt chyba lepszy)

Jak będziesz miał chwilę wrzuć więcej fot, masz navi?

Felgi to m pakowy standard?

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Chojny a nie chciałeś zamiast tych niebieskich " brzydkich " listew srebrnych z czarnym ( były bez dopłaty a efekt chyba lepszy)

Jak będziesz miał chwilę wrzuć więcej fot, masz navi?

Felgi to m pakowy standard?

Pozdrawiam

 

Nie pomyśleliśmy o tym.

 

Jak będzie pogoda toś zrobię. Duża navi professional plus ConnectedDrive, z concierge. Przy odbiorze sobie zadzwoniliśmy czy to faktycznie działa :D

 

Felgi w Mpakiecie 18-calowe są standardem ale szersze opony z tyłu mnie zdziwiły. Felgi Double Spoke 442 w białasie były jednak fajniejsze.

 

O takie.

 

36287147.jpg

Opublikowano
Felgi Double Spoke 442 w białasie były jednak fajniejsze
szczerze też na nie zachorowałem i gdy konfigurowałem auto ta opcja to był "must", a tak z ciekawości zapytam wnioskując że je miałeś, jak wyglądała ich rozmiarówka (przód ,tył) , z tego co wiem to jest 225/40/19 - też przeoczyłem i nie jestem pewien. Zastanawiam się jak szybko guma z nich schodzi przy średnio dynamicznym stylu jazdy i dbaniu o opony, w sumie wydawać na częste zmiany run flatów można tylko czy nie lepiej zamienić je na zwykłe i wydać na coś innego :?:
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano
Oczywiście, że zwykłe i coś innego. Ja specjalnie dobijam moje run flaty, bo nie lubie wyrzucac opon które mają jeszcze bieżnik :)
Opublikowano
Felgi Double Spoke 442 w białasie były jednak fajniejsze
szczerze też na nie zachorowałem i gdy konfigurowałem auto ta opcja to był "must", a tak z ciekawości zapytam wnioskując że je miałeś, jak wyglądała ich rozmiarówka (przód ,tył) , z tego co wiem to jest 225/40/19 - też przeoczyłem i nie jestem pewien. Zastanawiam się jak szybko guma z nich schodzi przy średnio dynamicznym stylu jazdy i dbaniu o opony, w sumie wydawać na częste zmiany run flatów można tylko czy nie lepiej zamienić je na zwykłe i wydać na coś innego :?:

 

2 komplety, lato+zima na około 120tys. i można myśleć o wymianie obu kompletów, przy czym zima jest out na 100% a lato jak się uprzeć to jeszcze można kilka kilometrów zrobić.

Opublikowano
2 komplety, lato+zima na około 120tys. i można myśleć o wymianie obu kompletów, przy czym zima jest out na 100% a lato jak się uprzeć to jeszcze można kilka kilometrów zrobić.

Uważam że to niezły wynik w A5 Quattro od 0 do 100tyś miałem 3 letnie komplety, plus na komplecie zimówek zrobiłem z 10tyś, z tym że jak sprzedawałem to 3-ci letni komplet miał jeszcze z 6-7mm. Jak u mnie będzie podobnie to być może zostanę przy run-flatach bo są bezpieczniejsze, rozumiem że w xDrive zmieniamy opony x4 jak w quattro ?

p44ahXld_o.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aż ponad 100k na dwóch kompletach??

Cieszylbym się jakby mi się udało tyle zrobić, wtedy przez 5 lat zero wymian....

Chociaż ciężko będzie z tymi letnimi hehe...

Chojny wsumie mogłem bardziej się zastanowić nad 325d.... Tylko nie wiem czy dobrze, czy źle, po prostu podobał mi się wydech u Randala m performance no i w końcu benzyna. Żeby spalanie mieściło się w 12 litrach to będzie git....

male-bmw-2.png
Opublikowano

Do zabawy mamy inne auta więc delikatnie się obchodzimy z oponami w dupowozach ;)

 

Zimowki starsze niż 4 lata to i tak śmietnik, bez względu na stan bieżnika.

 

330i testowalismy, auto jedzie ale nie na tyle aby zaakceptować 2xwyższe spalanie a 3,0d się tak fajnie nie prowadził że względu na wyższą masę nad przednia osią więc 2,0d biturbo wydało się ciekawym krokiem do przodu względem 2,0d.

 

 

Rozwazalismy bardzo poważnie 330e, tyle że ma osiągi jak 325d plus nie zawsze, tylko kiedy jest prąd a na trasie spali zawsze więcej niż diesel choć jazda na samym prądzie robiło spore wrażenie.

 

330i z Akrapovicem gadało genialnie ;)

 

 

 

Dzisiaj chwila czasu więc bawimy się connecteddrive i już podstawowe funkcje to ciekawe rozwiązania, najbardziej podoba się nam zdalne uruchamianie klimatyzacji, czyli można włączyć na kilka minut przed wyjściem i w aucie będzie chłodno ;)

 

 

To samo z info w telefonie o stanie ilości paliwa w aucie, ciśnieniu powietrza czy zasięgu czy info czy auto jest zamknięte;)

Opublikowano
Do zabawy mamy inne auta więc delikatnie się obchodzimy z oponami w dupowozach ;)

 

Dzisiaj chwila czasu więc bawimy się connecteddrive i już podstawowe funkcje to ciekawe rozwiązania, najbardziej podoba się nam zdalne uruchamianie klimatyzacji, czyli można włączyć na kilka minut przed wyjściem i w aucie będzie chłodno ;)

 

 

To samo z info w telefonie o stanie ilości paliwa w aucie, ciśnieniu powietrza czy zasięgu czy info czy auto jest zamknięte;)

 

Kłania się Remote Services [6AP].

 

Z tego co się orientuję, zdalnie można aktywować nie klimatyzację a wentylację, co szczególnie pomaga w gorące dni (przewietrzenie auta). :8)

Opublikowano
Kompresor klimy chodzi tylko przy wlaczonym silniku. Mozna jedynie przewietrzyc wnetrze auta

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
3,0d się tak fajnie nie prowadził że względu na wyższą masę nad przednia osią więc 2,0d biturbo wydało się ciekawym krokiem do przodu względem 2,0d

 

Potwierdzam, przy 3.0d wyraznie czuc wieksza mase na przedniej osi. W moim GT z xdrive jest servotronic i auto myszkuje przodem podazajac za kazda koleina. Dopiero przy wyzszych predokosciach i usztywnieniu ukladu kierowniczego auto prowadzi sie z typowa dla BMW stabilnoscia. Wada 325d jest natomiast stosunkowo slaba kultura pracy.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.