Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poproś o więcej zdjęć auta z zewnątrz i sprawdź historię serwisową na http://www.bmw-check.com

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBANS71040CP29489

Type code: NS71

Model: 530D (EUR)

E-F-R series: E61

Series: 5

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M57/T2

Displacement: 3.00

Power: 170 (231 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 416 - CARBONSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: LCRH - LEDER DAKOTA/ROS

Prod.date: 2005-11-11

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2NP BMW alloy wheel, M double spoke 135

S5AC High-beam assistant

S6AA BMW TeleServices

S8SA Navigation access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S9AA Outer skin protection

S205 Automatic transmission

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S322 Comfort access

P337 M Sports package

S354 Green windscreen, green shade band

S386 Roof railing

S402 Panorama glass roof

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S435 Fine wood trim

S441 Smoker package

S442 Drink holder

S481 Sports seat

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S612 BMW Assist

S616 BMW Online

S620 Voice control

S633 Preparation, mobile phone, Business

S676 HiFi speaker system

S698 Area-Code 2 for DVD

S704 M Sports suspension

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S761 Individual sunshade glazing

S775 Headlining anthracite

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S818 Battery master switch

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A więc zakupiłem raport w bmw check i ogladałem tez auto na żywo.

Samochód w super stanie.

Lakier ori na całym aucie oprócz przedniej maski która była prze lakierowania. Grubość lakieru 180-190u.

- automat po remoncie poł roku temu na co jest faktura

- środek niezniszczony. Nic nie powycierane, nie zniszczone. Normalne ślady użytkowania ale naprawdę znikome. Żaden przycisk pokrętło itd.

-wszystkie szybi ori

- Silnik pracuje idealnie. Korekty wtrysków bardzo bliskie 0. Zalany syntetykiem i wymienianym co 10tyś km

Na aucie są prawie nowe opony juz zimówki.

- Wywalony DPF usunięte klapki z kolektora

-Zawieszenie sztywne zwarte nic nie puka i nie stuka

Mankamenty

- sterownik świec żarowych

- lewe lusterko jest uszkodzone i otwiera się nie o 90 a 180st. i trzeba go ręcznie poprawic

- zderzak przód do polakierowania bo zahaczony o krawężnik i pęknięty lakier

- panorama tylna czasami szwankuje.

- kluczyki czasami nie działa samo otwieranie auta. Zamykanie działa i otwieranie samego bagażnika tez działa.

- przebieg na ogłoszeniu 290tys w raporcie bmw check w 2015 początkiem roku jak auto trafilo do polski mialo 340. Właściciel pokazał mi foty jak kupował auto i był nieświadomy tego ze licznik jest cofnięty o 70 tyś . Ja dopiero uświadomiłem człowieka że był kręcony z raportu.

Mam straszny dylemat gdyż ten samochód jako jedyny z nastu egzemplarzy które oglądałem jest w tak dobrym stanie. Nie ktore auta miały po 220 tys km udokumentowane i były tak zmęczone że otwarcie drzwi już skreślało auto z dalszych oględzin. Tu naprawde nie ma się do czego przyczepić poza wymienionymi mankamentami.

Opublikowano
My za Ciebie decyzji nie podejmiemy ;-) Jeżeli auto jest godne uwagi i mankamenty go nie skreślają to brać. Pytanie na ile właściciel faktycznie nie był świadomy, a na ile grał :norty:
Opublikowano (edytowane)
Auto zarezerwowane już dla mnie. Utwierdziłem się tylko w przekonaniu że przebieg nie skreśla auta w żaden sposób jak auto jest zadbane. Byłem dziś jeszcze oglądać kolejna igłę. Przebieg niby240tys. Pewno tyle było 5 lat temu. Do roboty masa rzeczy. Auto lakierowane dookoła bez drzwi. Nawet dach lakierowali. Rdza wychodzaca, łyse opony szarpiaca skrzynia i wiele innych rzeczy. Dramat to mało powiedziane. Kolejny zajezdzony trup. Cena wcale nie zależała do niskich. Edytowane przez ruti
Opublikowano

A po co rezerwować? Auto byłoby dostępne jeszcze długo. :D

Oni wszyscy są "nieświadomi" co kupują. Jak na diesla 70tys to bardzo dużo. Zainwestuj w dokładne oględziny auta, przynajmniej tyle.

Opublikowano

Auto ładne..jak wiadomo duży normalny przebieg...a ile km zrobił teraz w Polsce?

a jak z ceną dużo opuścil?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
Oglądałem to auto z każdej strony. Od spodu również. Wszystkie osłony są, motor suchy, skrzynia sucha i przepięknie zmienia biegi. Elektronika cała działa. Nic.nie stuka nie puka na szarpakach nic nie widać.auto sztywne zwarte trzymające się kupy. Vin zgodny co do joty więc co mam jeszcze sprawdzić. Szukam e60/e61 od 3 miesięcy i to jest jedyne auto które jest w dobrym stanie i godne uwagi. Wcale nie wybierałem tanich aut do oględzin bo wiadomo że to trupy. Handlarze też są już cwani i nie ujawniają się przez telefon. Na miejscu okazuje się że to handlarz jak zaczna czarować
Opublikowano
W Polsce też nie stało. Jest w posiadaniu gościa od maja 2015r i przez ten czas zrobiło około 30tys. Z ceny trochę zszedł i jeszcze dorzucił opony letnie i jakieś gadżety
Opublikowano

Jak nie sprzeda, cofnie i sprzeda jak obecny własciciel :D

A na poważnie (chociaż to też było całkiem poważnie) osiągnąłeś już pełną wiedzę, więc przejdź do czynu.

Opublikowano (edytowane)
Uczciwie w przyszłości tego nie sprzedaż, chyba że za grosze.

400.000 km to dla 98% ludzi bariera nie do przejścia.

Pewnie masz rację. Może nadszedł czas, żeby zacząć nazywać rzeczy po imieniu i przyznać, czym większość jeździ - albo autami po przejściach, albo z dużym przebiegiem. To byłby praktyczny wymiar Waszej krucjaty przeciwko nieuczciwy handlarzom. Przecież prawda musi zwyciężyć :)

Edytowane przez begoodmikey
Opublikowano

W naszym kraju wciąż panuje mit o przebieu 200tyś km jak za czasów PRL. Wiadomo że auto autu nierówne i tak samo z użytkującymi je osobami. DREY ma racje że potem bedzie ciężko je sprzedać ale my Polacy chcemy być sami oszukiwani.

Kolega sprzedawał passata z przebiegem 378tys km. Auto w super stanie. Wszystko robione w ASO. latało tylko po trasach. Nikt nie zadzwonił przez 3 tygodnie. Wkurzył się pojechał do typa skręcił licznik na 178tys w dwa dni auta nie było. Gość kupił i notabene ma go już 3 rok i auto nie stygnie nadal. Przypadkiem kilka dni temu zobaczyłem to auto na stacji benzynowej i zaczepiłem gościa.W tej chwili ma na liczniku 290 tyś czyli realne 490 i lata nadal bezproblemowo z tego co mówił.Gość zadowolony i powiedział że tak bezproblemowego auta nigdy nie miał a silnik 2.0 tdi ten co ma opinie najgorszego. AUto wygląda tak samo jak wyglądało.

Panowie zrobiłem ponad 2 tys km w poszukiwaniu auta które mi się podoba i które byłoby warte uwagi. Oglądnąłem w sumie 16 aut z róznymi przebiegami. Od 170-340 tyś km. To jest po prostu dramat co ludzie mają i co sprzedają. Jak nie bite to po powodzi, albo gradobiciu i całe w szpachli to środek tak zniszczony jakby stado małp przez nie przeszło. Przebieg dalo rady sprawdzić w aso tylko w 3 przypadkach ale zawsze ostatni odczyt z kluczyka był około 1-2 lat temu i nie wiemy ile km jeszcze auto zrobiło ale przynajmniej sie w miare pokrywa ze stanem licznika. Na zdjęciach piękne i ładne a w rzeczywistości czar pryska. Najgorsi są handlarze. To jest dramat jakie oni cuda opowiadają. Z moich obserwacji zagranicznych aukcji i rozmowy z kilkoma osobami które sa poza krajem to u naszych sąsiadów też kręcą liczniki. Tylko robią to umiejętnie a nie od razu 200 kkm. Jeśli natomiast jest auto faktycznie takie jak ma być w super stanie i wszystko gra to cena tego auta jest czasami 2 razy wyższa niż u nas. Tak to wygląda.

Opublikowano
Chcialbym tylko przypomniec, ze auta takie jak to tutaj to sa juz stare auta. Teraz 10 lat to duzo na takie auto. Z powodu coraz wiekszego poziomu skomplikowanie, latwo zaniedbac auto i duzo trudniej je pozniej wyprowadzic - e39 jeszcze mozna odnowic, e60 juz trudniej, f10 bedzie jeszcze trudniej, a g30 moze sie nie dac. Dlatego procentowo jest coraz mniej ladnych aut w tym wieku. Niestety auta do intensywnej jazdy na co dzien trzeba szukac w salonie, dokupic gwarancje, a po uplywie daty waznosci oddac producentowi na przetopienie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie zrobiłem ponad 2 tys km w poszukiwaniu auta które mi się podoba i które byłoby warte uwagi.
Kolego ja zrobiłem już blisko 5 tyś. w poszukiwaniu "5"i nadal użytkuję "3". 2 razy byłem w DE i nie kupiłem. Natomiast przy okazji znajomemu wynalazłem fajną e46, tyle że z przelotem grubo pomad 300 tyś.

Jednakże czytając to co napisałeś, ja bym odpuścił ten egzemplarz.

 

Chcialbym tylko przypomniec, ze auta takie jak to tutaj to sa juz stare auta.
Owszem, poniekąd masz dużo racji, ale auta o których rozmawiamy są klasy premium , co za tym idzie nie możesz ich porównywać do fur budżetowych. Dajmy na to nowa uboga "3" to 130 tyś, a wypasioną dacie kupisz już za 40 tyś. zł.
Opublikowano
Owszem, poniekąd masz dużo racji, ale auta o których rozmawiamy są klasy premium , co za tym idzie nie możesz ich porównywać do fur budżetowych. Dajmy na to nowa uboga "3" to 130 tyś, a wypasioną dacie kupisz już za 40 tyś. zł.

Nie wiem czy nie przeceniasz znaczenia premium. Premium to na pewno prestiz (pokazujesz ze Cie stac, ze nalezysz do tego procenta), komfort jazdy, silniki o mocach, ktorych nie ma w autach dla ludu, "szlachetne" materialy wykonczeniowe. Ale czy premium oznacza wyzsza trwalosc niz np u opla czy forda? Moze kiedys, ale chyba juz nie. Nie mowie, ze to celowe dzialanie producentow, ale chyba taka nautra duzej ilosci skomplikowanych rozwiazan technicznych, przez ktore ryzyko usterek i awarii moze byc wyzsze niz u takiej daci. Jesli z czasem lista (nawet drobnych) usterek w aucie bedzie rosla i w pore sie tego nie ogranie, to postrzeganie auta tez sie zmieni, kolejne ryski i wgniotki tez przestana przeszkadzac. Pamietaj, ze auta sa robione z mysla o pierwszym kliencie, na kolejnych nie zarabia sie juz prawie wcale.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pamietaj, ze auta sa robione z mysla o pierwszym kliencie, na kolejnych nie zarabia sie juz prawie wcale.
Nie zgodzę się. Nie istniałby pierwotny rynek aut bez wtórnego.

Co do reszty to poniekąd podzielam twoje zdanie. Latem tego roku, na Motoclassic we Wrocławiu, przyglądałem się również nowym furom klasy wyższej porsche, audi, bmw, nowy mustang i byłem załamany. Materiały z jakich były wykonane wnętrza tych samochodów to po prostu śmiech. Najgorzej wypada audi VW (poza mustangiem - totalny plastik) - tani trzeszczący, rysujący się plastik, broniło się bmw - ale bez większego szału. Nawet w porsche, tam gdzie nie było skóry materiał wykończeniowy pozostawiał wiele do życzenia.

Opublikowano

Jednakże czytając to co napisałeś, ja bym odpuścił ten egzemplarz. Owszem, poniekąd masz dużo racji, ale auta o których rozmawiamy są klasy premium , co za tym idzie nie możesz ich porównywać do fur budżetowych. Dajmy na to nowa uboga "3" to 130 tyś, a wypasioną dacie kupisz już za 40 tyś. zł.

Mówisz o czasach sprzed 30 lat. Teraz premium to cena premium, jakość plastików premium, obsługa w salonie, ceny serwisu premium. Nie ma to wpływu na jakość silników i waznych podzespolow i ich wytrzymałość. Citroen robi lepsze diesle niż BMW, Mercedes i Audi.

Dacią zrobisz statystycznie tyle samo kilometrów do końca jej żywota, co MW 7. Tyle, że w gorszych warunkach :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.