Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ja tu z kilkoma pytaniami. Moje bmw e39 2.2 170KM

Mianowicie ostatnio lapalem się z E46 2.0 143KM i bardzo dużo mi odskoczylo, czy to możliwe że waga aż tak bardzo wpływa? No oczywiście przełożenia też dużo dają, ale to nawet ze startu nie mam żadnego podjazdu.

Czy normalna nawigację da się przerobić na taką z androidem?

uszkodzona wiskoza wpływa jakoś na samochód? Strasznie wyje i działa nawet przed zagrzaniem silnika.

Opublikowano
Zacięte wisko dużo mocy z motoru zabiera. Wymień - poczujesz różnicę.

 

Możesz wyjaśnić?

 

Rozwalona wiskoza najczęściej skutkuje zagotowaniem silnika- nie polecam oszczędzać na wymianie.

 

Jeśli chcesz mieć nawigację z androidem możesz kupić produkt dynavin, kosztuje coś koło 1tys zł

 

Tutaj masz zdjęcie poglądowe

https://www.google.pl/search?q=dynavin+e39&client=opera&hs=rlH&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwihu5-u9K_PAhXKCywKHfqiCNsQ_AUICCgB&biw=1242&bih=574#imgrc=OmxDzj_CLc1qrM%3A

Opublikowano
Samochód się nie grzeje, tylko strasznie wyje, niby fajny głos, ale to taka wieś, bo nie ma za bardzo czym szaleć. A jedyny minus, że załącza się przed 90 stopniami.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Możesz wyjaśnić?

 

Rozwalona wiskoza najczęściej skutkuje zagotowaniem silnika- nie polecam oszczędzać na wymianie.

 

 

 

W jaki sposób może się zagotować silnik, od czego, od zbyt dużego chłodzenia?

 

Chyba, że mówisz o innej awari wisko. U mnie się poprostu zacięło i było spięte na stałe. To skutkowało spadkiem mocy silnika.

Zacięte wisko pracuje cały czas i wymusza przepływ powietrza przez chłodnicę i wokół silnika. Prawidłowo powinno być wysprzęglone dopóki silnik nie osiągnie temperatury, która częściowo je zablokuje. Im wyższa temperatura tym mniej wysprzęglone wisko.

Opublikowano

 

Możesz wyjaśnić?

 

Rozwalona wiskoza najczęściej skutkuje zagotowaniem silnika- nie polecam oszczędzać na wymianie.

 

 

 

W jaki sposób może się zagotować silnik, od czego, od zbyt dużego chłodzenia?

 

Chyba, że mówisz o innej awari wisko. U mnie się poprostu zacięło i było spięte na stałe. To skutkowało spadkiem mocy silnika.

Zacięte wisko pracuje cały czas i wymusza przepływ powietrza przez chłodnicę i wokół silnika. Prawidłowo powinno być wysprzęglone dopóki silnik nie osiągnie temperatury, która częściowo je zablokuje. Im wyższa temperatura tym mniej wysprzęglone wisko.

 

 

 

Czyli słaba moc wiąże się z wiskozą.

Opublikowano
Jak łatwo pójdzie nakrętka {lewy gwint) to masz wszystko jak, na dłoni. Kilka śrub imbusowych by odkręcić wisko od wiatraka i przykrecasz nowe wiskoxdo wiatraka i wiatrak spowrotem przykrecasz do pompy. Można zrobić to w pół h. A na spokojnie z czyszczeniem wiatraka z godzinę przy piwku
Opublikowano

 

Możesz wyjaśnić?

 

Rozwalona wiskoza najczęściej skutkuje zagotowaniem silnika- nie polecam oszczędzać na wymianie.

 

 

 

W jaki sposób może się zagotować silnik, od czego, od zbyt dużego chłodzenia?

 

Chyba, że mówisz o innej awari wisko. U mnie się poprostu zacięło i było spięte na stałe. To skutkowało spadkiem mocy silnika.

Zacięte wisko pracuje cały czas i wymusza przepływ powietrza przez chłodnicę i wokół silnika. Prawidłowo powinno być wysprzęglone dopóki silnik nie osiągnie temperatury, która częściowo je zablokuje. Im wyższa temperatura tym mniej wysprzęglone wisko.

 

Kolega który napisał post nie określił dokładnie swojego problemu, mówił, że wisko pracuje nawet jak silnik jest zimny czyli jak każde wisko, dlatego odpowiedziałem mu jaka awarja jest najczęstsza i jakie ma skutki.

 

A Ciebie pytałem o wyjaśnienie bo byłem ciekaw Twojego przypadku, nigdy bym nie przypuszczał, że zacięte wisko kradnie moc.

Opublikowano

 

Możesz wyjaśnić?

 

Rozwalona wiskoza najczęściej skutkuje zagotowaniem silnika- nie polecam oszczędzać na wymianie.

 

 

 

W jaki sposób może się zagotować silnik, od czego, od zbyt dużego chłodzenia?

 

Chyba, że mówisz o innej awari wisko. U mnie się poprostu zacięło i było spięte na stałe. To skutkowało spadkiem mocy silnika.

Zacięte wisko pracuje cały czas i wymusza przepływ powietrza przez chłodnicę i wokół silnika. Prawidłowo powinno być wysprzęglone dopóki silnik nie osiągnie temperatury, która częściowo je zablokuje. Im wyższa temperatura tym mniej wysprzęglone wisko.

 

Kolega który napisał post nie określił dokładnie swojego problemu, mówił, że wisko pracuje nawet jak silnik jest zimny czyli jak każde wisko, dlatego odpowiedziałem mu jaka awarja jest najczęstsza i jakie ma skutki.

 

A Ciebie pytałem o wyjaśnienie bo byłem ciekaw Twojego przypadku, nigdy bym nie przypuszczał, że zacięte wisko kradnie moc.

 

Czyli jak wisko pracuje nawet jak silnik jest zimny to jest dobre? Bo ja już się z tym wszystkim pogubiłem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak przy wkręcaniu na obroty na zimnym masz dźwięk odrzutowca to na pewno jest spięte.

 

Czy kradnie moc? U mnie w 3.0i była spora różnica, im większe obroty tym gorzej.

 

Słychać to mniej więcej tak:

 

 

 

A tu masz diagnozę i wymianę. Z tym, takie zachowanie, że można zatrzymać wiatrak na zimnym jest ok, poza tym koleś układ chłodzenia niepotrzebnie rozpina, później dokręca samodokręcające się wisko :roll:

No a na dokładkę sprawdza świeżo zamontowane wisko, które jest "spięte". :mad2: Jak tak wygląda u Ciebie to masz do wymiany. U mnie nowe wisko dopiero po kilku km zaczęło chodzić jak powinno.

Ale sama wymiana jest w miarę spoko zobrazowana ;)

Opublikowano
Dzięki za pomoc, jest dokładnie tak jak na pierwszym filmiku. Czas zamówic i wymienić, bo widzę że dużego zachodu z tym nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.