Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Na prośbę wrzucam zdjęcia setupu letniego. Auto cały czas sprawuje się bez zarzutu, niedawno przeszło kompleksowy przegląd: wymiana oleju, filtrów, świec żarowych, sterownika świec oraz pozostałych płynów. Matuoczęści jak zawsze się spisało choć terminy odstraszają... Obecnie zapisują na wrzesień.

 

Kabriolet do miasta i na krótkie wyjazdy podmiejskie sprawuje się idealnie.

Samochód niedługo będzie na sprzedaż, najpóźniej na wiosnę. Czas zrealizować swoje marzenie jakim jest M3 E92. Gdyby ktoś był zainteresowany zakupem samochodu wcześniej to zapraszam do kontaktu - termin wiosenny to z rozsądku bo jak zwykle dopieszczam auto i je sprzedaję...

 

Miałem okazję ostatnio przetestować też nowe M4 i M2.

M4 Competition - samochód świetny, szybki, głośny i bardzo dobrze wykonany w środku ale pomimo to nie zachwyciło mnie specjalnie.

M2 - w środku surowy, ale poza tym to świetny wóz, dużo bardziej mi się spodobał niż M4.

 

c930715c978c.jpg

ac3ebf8ed5ef.jpg

089117da4a50.jpg

20eb20eeb8d0.jpg

a1cb29969902.jpg

fa506cff80ce.jpg

e0a7ecea0ae6.jpg

  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Stało się - po długim okresie całkowicie bezawaryjnej jazdy wczoraj przy prędkości około 60 km/h i gazi wciśniętym do połowy zgasł silnik. Po zatrzymaniu spod auta wyciekł płyn chłodniczy.

Pierwsza diagnoza na słuch w Hypertech Warszawa - zerwany rozrząd. Czekam na ostateczną diagnozę ale prawdopodobnie będzie potrzebny drugi silnik....

Opublikowano
193 tysiące - prawdziwe. Auto zadbane i było porządnie serwisowane przeze mnie jak i przez mojego poprzednika znanego tu na forum. Serwis powiedział, że generalnie w tych silnikach zdarza się - czysta loteria. Na programie już trochę jeździ, chyba około 70tys. ale nie sądzę że miało to wpływ.
Opublikowano (edytowane)
193 tysiące - prawdziwe. Auto zadbane i było porządnie serwisowane przeze mnie jak i przez mojego poprzednika znanego tu na forum. Serwis powiedział, że generalnie w tych silnikach zdarza się - czysta loteria. Na programie już trochę jeździ, chyba około 70tys. ale nie sądzę że miało to wpływ.

Mam teorię, autko pokazało charakter, bo napisałeś całkiem niedawno, że ją sprzedasz to pokazała Ci kto rządzi :twisted:

Edytowane przez wazi
Opublikowano
193 tysiące - prawdziwe. Auto zadbane i było porządnie serwisowane przeze mnie jak i przez mojego poprzednika znanego tu na forum. Serwis powiedział, że generalnie w tych silnikach zdarza się - czysta loteria. Na programie już trochę jeździ, chyba około 70tys. ale nie sądzę że miało to wpływ.

Mam teorię, autko pokazało charakter, bo napisałeś całkiem niedawno, że ją sprzedasz to pokazało Ci kto rządzi :twisted:

 

Dokładnie to samo pomyślałem. Jak to kobieta... chcesz ją wymienić to pokazuje charakter :twisted:

Opublikowano

Jeśli faktycznie 193 prawdziwe tyś km to strasznie kiepski wynik niestety, bmw już nie robi takich silników jak kiedyś.. :duh: strach pomyśleć co się będzie działo w seri F

Nie będę czekać czas na wymianę rozrzadu...

 

Ps. co ile zmieniales olej....

Opublikowano
Jeśli faktycznie 193 prawdziwe tyś km to strasznie kiepski wynik niestety, bmw już nie robi takich silników jak kiedyś.. :duh: strach pomyśleć co się będzie działo w seri F

Nie będę czekać czas na wymianę rozrzadu...

 

Ps. co ile zmieniales olej....

 

 

I ja i poprzednik co 15 tys max.

Opublikowano
To po prostu pech... :? Szukasz silnika ?

 

Czekam na oficjalną diagnozę i zacznę szukanie. Nic innego nie pozostaje.

  • Moderatorzy
Opublikowano

O fuck... :shock:

90k na chipie to nie jest dużo...

Opublikowano
ja wymieniałem olej max co 10 tys plus dodatki ,na koksie przejechałem ponad 30 tys (albo i więcej).rozrząd ,kolektor i wiele innych elementów wymieniałem z automatu żeby zapobiec ewentualnej awarii .
  • Moderatorzy
Opublikowano
Co ma chip do rzeczy ? Jak ma strzelić to i tak strzeli.
Opublikowano
Co ma chip do rzeczy ? Jak ma strzelić to i tak strzeli.

 

Dokładnie to samo usłyszałem - po prostu pech, brak reguły.

Opublikowano

Chyba jednak jest coś na rzeczy, wszystko co jest dlubniete to jednak generuje większa moc a co za tym idzie większe przeciążenia i zmęczenie materiału które ma wpływ na żywotność

Nie mówię że to przyczyna ale jakiś tam wpływ na trwałość na pewno ma

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ale z tego co tutaj debatowano zwiększenie mocy nie obciąża pracy samego łańcucha..
Opublikowano
tu chodzi o rozna rozszerzalnosc temperaturowa.... problemy z rozrzadami sa w kazdym M57 z alu blokiem... czyli 231KM w gore.... wczesniej nic takiego nie ma miejsca... o kolo 150kkm wypada ten rozrzad wymienic.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Dzisiaj silnik przyjechał - Hypertech ocenił go sensownie. Póki na stole zobaczymy co powymieniać i będzie powoli montowany do auta.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Usłyszałem w kilku miejscach ze chip jak najbardziej przyspiesza wyciaganie sie łańcucha.

A panowie, starzy wyjadacze forum i wielkie zdziwienie ze w 3.0d lancuch strzelił? Hmmm, to zadna loteria, niestety trzeba wymieniac i koniec...

Opublikowano
Hmm no ja tylko slyszalem o 2l... a tu prosze. Czy to jednak przypadłość wszystkich diesli? czy tylko jakiegos konkretnego modelu bo zastanawiam sie czy moj M57D30T2 jest na liscie zagrożonych gatunków :D

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Hmm no ja tylko slyszalem o 2l... a tu prosze. Czy to jednak przypadłość wszystkich diesli? czy tylko jakiegos konkretnego modelu bo zastanawiam sie czy moj M57D30T2 jest na liscie zagrożonych gatunków :D

 

Trudno uznacjeden przypadek jako regule. zawsze masz lepsze lub gorsze partie produkcyjne, nie wlaczajac w to chipowi innych zmian ktore mogly byc dokonane. Moze akurat zbieg kilku okolicznosci sprawilze sie zerwal.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Patrząc na osobny wątek dotyczący właśnie M57 D306 to chyba nie jest to odosobniony przypadek.

Różne opinie krążą, ciężko wyciągnąć jakieś wnioski. Gdybym poczytał wcześniej trochę o łańcuchu w tym silniku to pewnie wymieniłbym profilaktycznie.

 

Teraz mleko się rozlało - w nowym silniku od razu wymienię :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takie roboty najlepiej robić u braci fąfara, ale chyba juz zleciles komuś w Wawie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.