Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnie pamiątkowe zdjęcie na numerach Wlodiego.

 

6a144011c693.jpg

 

No i wpadły nowe felgi na zimę Styling 397. Wygląda całkiem nieźle :D

 

8939b4db51ff.jpg

  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zachorowałem na te lampy, ale jak rzucili kwotę w OSS 2500$ to się wyleczyłem:D

Kwote mozna obnizyc jak wysylasz im lampy i swoje czesci do modyfikacji (brewy z f01, elementy lamp z e90 - dostepne na allegro za grosze)

Co do przesylki - polecam korzystac z brokera kurierskiego jak np apaczka.pl - ceny przesylek wychodza duzo lepsze.

Przy okazji wysyłki dobrze też ogarnąć temat uszlachetnienia biernego aby nie zapłacić cła przy odbiorze lamp ze stanów.

 

Dokładnie te. M Performance z F30.

Po Warszawie jeździ E93 z naklejkami M Performance na progach jak w serii F. Wygląda to świetnie tylko nie wiem gdzie je dostać. W salonie powiedzieli mi, że do serii E nie można ich kupić. Ktoś ma jakiś pomysł czy mogą to być dopasowane w jakiś sposób od serii F?

 

Wydaje mi sie ze naklejki sa z serii F (F10 albo F30) i poprostu nakleili je na progi e93 :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Podjechałem dzisiaj na hamownię w ramach Dyno day i jakie było moje zaskoczenie, kiedy auto wypluło tylko 240 koni z wykresem wskazującym na dziurę w doładowaniu.

 

1b394d618623.jpg

 

Podłączyli na szybko komputer i faktycznie, turbo na starcie dmucha 1,6 bara po czym przy mniej więcej 2600 obrotów jest zbijane doładowanie i wchodzi na 1,3 bara - ponoć takie parametry ma zadane. Najgorsze jest to, że nie czułem tego w czasie jazdy. Dopiero jak się o tym dowiedziałem pojechałem na pustą drogę i z pół godziny krążyłem. Nie wiem czy wyczułem ten spadek czy po prostu chciałem żeby go wyczuć ale coś jest na rzeczy.

Udało mi się złapać Witka w warsztacie (pod telefonem standardowo się nie da :D) i zobaczymy, ma przedzwonić żeby umówić się na hamowanie u niego bo narazie nie jest przekonany, że coś jest nie tak z programem.

Człowiek chciał poprawić sobie nastrój a tylko go pogorszył w sobotę :evil: :evil: :evil:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odebrałem samochód z małych zabiegów kosmetycznych. Zadanie jakie mieli to pomalowanie listw dookoła samochodu, pomalowanie nerek oraz pakiet zima czyli deironizacja, dekontaminacja, glinkowanie i porządny wosk. Nerki oraz lakier były tak matowe gdyż jeszcze u Wlodiego dostały jakąś chemią, która nie najlepiej współgrała z lakierem.

Listwy były zniszczone zarówno od chemii jak i tylna listwa od cieków wody. Teraz wszystko wygląda jak należy.

3dc26fa1d66c.jpg

017e158c082e.jpg

1381a5a2ff2f.jpg

1be58e640e0b.jpg97d8025445aa.jpg

c770692bf6de.jpg

5bc962b9c1d2.jpg

11970dcc694a.jpg

2474800b47d0.jpg

Opublikowano
Zachorowałem na te lampy, ale jak rzucili kwotę w OSS 2500$ to się wyleczyłem:D

 

Masakra ;) z tego co wiem to kolega @Rivasi robił rowniez cos "ala" OSS u siebie tylko we własnym zakresie i na bank wyszlo go to taniej. Musialbys pogrzebac po jego galerii :P

 

To zalezy jak liczysz tom3K. Jezeli liczysz tylko koszty to moje lampy kosztowaly mw 2500 zl ale jezeli liczysz czas ktory spedzilem aby to zalatwic to koszt moich roboczo godzin przekroczyl cene OSS design z nawiazka. A wiec OSS design jak wielu zalatwia za ciebie problemy za pewny koszt to normalne. Pytanie jest czy koszt jest adekwatny do poziomu uslugi. Biorac pod uwage satysfakcje klientow OSS to sadze ze tak a nie jest to stalka, jest kilku tunerow lamp w usa i europie i czesto wyniki ich pracy sa malo atrakcyjne.

 

Dodatkowo to nie ta sama praca bo ja tylko malowalem (ale z odcieciem czego OSS nie robi bo to sliskie). Tutaj masz dodatkowo wlozone ringi ledowe co jest prostym zabiegiem jezeli lampy sa stale ale bardzo skomplikowanym jezeli sa to lampy typu dynamic (nie wiem jakie tutaj sa czy sa dynamic czy nie). U mnie jest dynamic i odpuscilem bo po pierwsze jest trudno bo nie masz mocowania ale glowny problem to brak ringow ledowych okraglych. U wiarygodnych dostawcow znalazlem wtedy tylko typu DTC (jak White Lady) a chcialem zachowac klasyczne okragle.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Te konkretne lampy to Dynamic i wszystko jest zrobione tak, że to działa. Mi osobiście kształt ringów się podoba, zwłaszcza kiedy funkcjonują jako światła do jazdy dziennej lub świecą same na postoju kiedy jest ciemno. Nadają swojego rodzaju agresji z przodu.

Generalnie co do jakości wykonania lamp w środku, malowania itd to nie mam zastrzeżeń. Zastrzeżenia mam do sposobu sklejenia reflektorów - zero estetyki, tona kleju i to wszystko.

Opublikowano
no tak, to taki delikatny punkt to klejenie lamp ale oni tak robia pewnie dlatego ze w usa nie zwracaja na to uwagi bo to w komorze silnika. Jak by kiedys zaczely ci przemakac to daj znac.Uszczelnienie z klejeniem na LADNIE to jakies 300/350 zl od lampy.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
no tak, to taki delikatny punkt to klejenie lamp ale oni tak robia pewnie dlatego ze w usa nie zwracaja na to uwagi bo to w komorze silnika. Jak by kiedys zaczely ci przemakac to daj znac.Uszczelnienie z klejeniem na LADNIE to jakies 300/350 zl od lampy.

 

Jestem estetą ale zawsze wychodziłem z założenia, że akurat pod maską może być brudno więc i to klejenie przeboleję. Grunt, że z zewnątrz lampy wyglądają obłędnie a razem ze zderzakiem Priora zmieniają auto nie do poznania.

 

Zrobiłem w końcu porządek z mocą i przebiegiem wykresu. Przeładowywała turbina a winowajcą były nieszczelności w dolocie. Rozebrano cały układ dolotowy razem z kolektorem ssącyc, wymieniono wszelkie uszczelki i teraz wykres ma normalny przebieg. Minimalnie skorygowano jeszcze program. Moc finalna 285 koni - program w pełni bezpieczny i co najważniejsze przy cabrio całkowicie bezdymny. Można było podejść wyżej ale założenie było takie, aby nie było dymków.

 

1515d500c92d.jpg

Opublikowano

I to jest uwarzam dobry tuning. Masz juz nadmiar mocy aby przemieszczac sie wygodnie nawet E93. Jednoczesnie nie bijesz 1K NM na caly osprzet mosty itd. Jestes 60 NM ponizej wytrzymalosci standardowej skrzyni i wziales pod uwage ze jest to Cabrio.

 

Masz DPF nota bene ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
I to jest uwarzam dobry tuning. Masz juz nadmiar mocy aby przemieszczac sie wygodnie nawet E93. Jednoczesnie nie bijesz 1K NM na caly osprzet mosty itd. Jestes 60 NM ponizej wytrzymalosci standardowej skrzyni i wziales pod uwage ze jest to Cabrio.

 

Masz DPF nota bene ?

 

Nie mam. Dlatego tak ważny był bezdymny program.

Opublikowano
Cabrio w dizlu bez DPF to sie zdrowotnie nie kalkuluje :/

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Cabrio w dizlu bez DPF to sie zdrowotnie nie kalkuluje :/

 

Nie zgodzę się. Jazda cabrio z otwartym dachem w mieście nie kalkuluje się zdrowotnie. Za to daje ogrom frajdy.

Opublikowano
no w sumie masz racje jak w polsce polowa nie ma DPFA to czy masz dpfa czy nie przy cabrio duzo nie zmienia w miescie. Trujesz sie sam tylko poza miastem.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
no w sumie masz racje jak w polsce polowa nie ma DPFA to czy masz dpfa czy nie przy cabrio duzo nie zmienia w miescie. Trujesz sie sam tylko poza miastem.

 

Jezdzilem dlugo roadsterem top down (bo tylko tak jest slusznie), i tez jakos nie wyobrazam sobie jazdy bez DPF w przypadku diesla :) Tom3k pamietaj, ze w KRK to mozna nozem ciac czasem to powietrze :D - swego czasu w centrum mi benzyna gasla na jalowych :D

E92 335d Stage H
Opublikowano

To ma się nijak do tego że na przykład moje E90 fabrycznie nie ma DPF i fakt faktem, czuć to...

 

Tak czy inaczej rozumiem że naprawa droga, wycięcię tańsze, ale pod kątem spalin i ilości samochodów które jeżdżą po naszych drogach, jak tak każdy będzie wycinał, to nie wyobrażam sobie np. Poznania za 50 lat. Nie wspominając od Krakowie

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Mieszkam w KRK od dawna i powiem Ci ze nie przejmowalbym sie samochodami tak bardzo jak piecami ;) Latem jakos powietrze nie jest takie zle ;)

 

Co do spalin, bardziej mi chodzi o to ze po prostu to czuc, zwlaszcza jak zawiewa.

E92 335d Stage H
Opublikowano

Sprawdzałem na postoju pod każdymi kątami od wiatru i nie czuć praktyczni. W mieście w cabrio bardziej czuć wszystkie inne spaliny, najgorzej od autobusów stojących obok na światłach.

Sam zapach spalin sprawdzałem, benzyny bez katalizatora śmierdzą dużo bardziej.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przedsmak najbliższego tygodnia.

 

Wczoraj samochód trafił na korektę lakieru + zabezpieczenie powłoką ceramiczną. Nowe felgi i opony już czekają na koniec prac.

 

0a1f46728d7e.jpg

Opublikowano

Tarcze są ok.

 

Felgi zostaję te same co były latem czyli Styling 313 przemalowane na kolor shadow. Do tego komplet nowych Pirelli P-zero.

Opublikowano

No i w końcu samochód odebrany po jednoetapowej korekcie lakieru + nałożonej powłoce ceramicznej Nanolex. Dodatkowy wszystkie listwy dookoła szyb zostały oklejone czarną folią.

Jutro odbieram z malowania felgi wzór 313 z nowymi oponami Pirelli P-zero także na dniach nowe foto.

 

e8c7b1b45696.jpg

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.