Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witajcie, mam problem. Po nocy, albo kilkunastogodzinnym postoju długo kręci przed zapaleniem. Gdzie szukać przyczyny. W kompie zero błędów. Samochód chodzi normalnie. Wiem, że przyczyny najpopularniejsze to cofające się paliwo i zanik ciśnienia. Lub czujnik położenia wału. Jak to zdiagnozować.
Opublikowano
Oprócz paliwa dwa pozostale przypadki generują błędy kolego.Pisząć o tym,ze nie ma błędów skąd masz takie info ??
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Oprócz paliwa dwa pozostale przypadki generują błędy kolego.Pisząć o tym,ze nie ma błędów skąd masz takie info ??

 

Błędy sprawdzam kiedy chcę, Posiadam skaner do BMW. Wszystkie parametry w normie i niema żadnych błędów.

Opublikowano
Mam pytanie . Na czym polega problem cofającego się paliwa i czy można mu jakoś zaradzić? U mnie przy odpalaniu na zimnym silniku czasami muszę dwukrotnie zakręcić rozrusznikiem . Dzięki za pomoc .
Opublikowano
Co do cofającego się paliwa, to kiedyś stosowało się zaworek zwrotny, ale w dieslach starego typu. Pompa nie trzymała właśnie paliwa w sobie. Była już wysłużona, dłużej trzeba było kręcić, aby paliwo na powrót dotarło ze zbiornika do pompy. W celu tego wyeliminowanie przed pompą na wężu paliwowym zakładało się zaworek zwrotny który utrzymywał paliwo w pompie. Tylko w benzynie z wtryskiem, to raczej po podaniu zapłonu zaczyna pracować pompa w celu wytworzenia odpowiedniego ciśnienia paliwa. Spróbuj może najpierw włączyć zapłon i poczekaj chwilkę. Jak zapali inaczej niż poprzednio, znaczy że może coś nie tak na trasie paliwa. Może właśnie gdzieś nie trzyma jakiś zawór ciśnieniowy.
Opublikowano
Pojawił się nowy problem, kuleje na biegu jałowym bez wrzuconego biegu. Co jakiś czas lrzej lub mocniej nim zatrzęsie. Zatelepie, jakby wypdła zapłon i to nie na jednym cylindrze. Brak błędów, nic nie wychodzi. Dzieje się tak na benzynie i silniej na gazie. pliss hlp.
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Nie zaglądałem tu jakiś czas ale pragnę opisać efekt moich prac. Samochód działa jak ta lala. Wyjąłem kolektor dolotowy, wyjąłem zawory Vanos, wyjąłem filtry vanosów, obie disy z kolektora, odpinałem czujnik położenia wału, oczywiście jako, że mam gaz to wtryski gazowe, powyjmowane. Wszystko umyte, wysuszone i skręcone od nowa. Odplił od strzała i zero falowania, szarpania i jakichkolwiek problemów od strony silnika. Za to wczoraj pojawił się kolejny problem z nawiewami:) Przestały działać nawiewy do środka. Pojawił się błąd czujnika temperatury w trzecim rzędzie foteli. KOlega z forum miał taki problem, ale może Wy wiecie czy ten czujnik może mieć wpływ na nawiew z przodu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.