Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was koledzy zycZe Wam wszystkiego najlepszego w tym nowym roku oby był lepszy od tamtego :)

 

 

Co do mojej BMW, bo założeniu tego filtra do odmy już prawie nie dymi, nie wiem czy jest to spowodowane wysokimi mrozami, ale nawet jak mocno przykazuje to PRAWIE nie ma dymu :)

 

Ps. A jednak dymi dalej , teraz nie wiem czy nie widać tak tego bo jest śnieg i duże mrozy po -20, czy to zależy od mojego stylu jazdy, ze jak mocniej deptak to dymi bardziej hmm

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam to samo w 530d E60 m57n2. Ale moim zdaniem bierze wlasnie olej. Odma (bez separatora i bez filtra nowszy typ) lub turbo. Miedzy wymianami co 12tys km dolewam litr.

Na wiosne dam chyba turbo do regeneracji w MotoRemo.

Ps. Po usunieciu dpf z katem spaliny byly bardzo zrace. Kupilem katalizator z X5 z takim samym silnikiem w bardzo dobrym stanie. Natychmiast po zalozeniu spaliny byly praktycznie nie wyczuwalne i dymienie ustapilo. Niestety teraz po 2 latach chyba kat zawalony tymi spalinami po spalaniu oleju bo nie jest juz tak skuteczny jak na poczatku.

Mialem kupic nowy DPF miesiac temu bo byl w BMW za ok 5800zl niestety ostatnio podniesli cene o 2000zl wiec z dpf nici.

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, trudno mi w to uwierzyć ale naprawiłem swoje auto hehe nie pomogło założenie kata itd.. pomogła wymiana wtrysku, udalo mi się to sprawdzić samemu który wtrysk jest zjebany bez wydawania kasy na sprawdzanie i sranie się z nimi jednak ciężko mi uwierzyć w to ze woziłem auto do człowieka który ze tak powiem zjadł zęby na BMW a zapewniał mnie ze to nie przeZ wtrysk, każdy szuka tylko frajera żeby na kasę naciągnąć. Tym co szczerze chcieli mi pomoc DZIĘKUJE. Jak by ktoś chciał wiedzieć jak to zrobiłem to proszę pisać na priv. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam witam, długo się nie nacieszyłam, znowu zaczęła dymić, stopniowo co raz więcej do tego "co jakaś chwile" słyszę dziwne dźwięki w okolicach pierwszego wtrysku, to napewno inny dźwięk od dźwięku który wydaje pompa vacum gdy jest rozszczelniona, w poniedziałek lub wtorek jadę po wtrysk to się okaże... a tak w ogóle wtrysk który się kończy może wydawać takie różne jak by metaliczne dźwięki? Czy jest to spowodowane np jego zacinaniem się ? Oby to było to bo ja pier****. Pozdrawiam

 

Ps. W tych silnikach 3.0d 231km urywają się klapki w kolektorze ? Zdażyło się komuś?

Opublikowano
Witam witam, długo się nie nacieszyłem, znowu zaczęła dymić, stopniowo co raz więcej do tego "co jakaś chwile" słyszę dziwne dźwięki w okolicach pierwszego wtrysku, to napewno inny dźwięk od dźwięku który wydaje pompa vacum gdy jest rozszczelniona, w poniedziałek lub wtorek jadę po wtrysk to się okaże... a tak w ogóle wtrysk który się kończy może wydawać takie różne jak by metaliczne dźwięki? Czy jest to spowodowane np jego zacinaniem się ? Oby to było to bo ja pier****. Pozdrawiam

 

Ps. W tych silnikach 3.0d 231km urywają się klapki w kolektorze ? Zdażyło się komuś?

 

 

 

Niżej załączam film:

 

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam witam, u mnie problem tkwił w egr, po zdj węża nie dymiła wcale. Sprzedałem już ja koledze, trochę żałuje bo kupiłem e60 i mam więcej problemów co z e90. Pozdrawiam
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
witam mam podobny problem bmw e90 2,0 163km dymi na wolnych na niebiesko (spaliny gryzące )tylko na gorącym silniku dpf i kat usunięty i wprogramowany, odma nowa .najbardziej zauważalne przy ujemnych temperaturach zewnętrznych, erg czysty
Opublikowano
W pewnym stopniu pomoże. Pytanie też czy turbo nie spala oleju.
Opublikowano
Też miałem ten problem. Auto kopcilo na czarno ale tylko przy mocnym bucie, z biegiem czasu czarna zasłona dym a pokazywała się już nie przy mocnym bucie, a przy szybszym ruszaniu. Tylko że u mnie już na 100% jest turbo do wymiany. Silnik to 2.0d 163KM po programie na 200KM i 415Nm (wykres) auto miało usunięty DPF i kat. Po wystawieniu ori kąta z początkowych produkcji i jednoczesnym usunięciu klapek i egr auto już nie dymi nic a turbo czeka na wymianę. Więc gdy tylko się ociepli turbo wyciągam i myślę że wtedy już będzie całkiem ok. Bo teraz turbo już mi zasysa jakiś 1l oleju na 2 miesiace

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.