Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Napisze tak u siebie wywaliłem cały dpf i wstawiłem downpipe po czym okazało się ,że uciekło 50 koni więc spowrotem wstawiłem dpf a downpipe leży w pudle , moc wróciła ale było czuć spaliny w kabinie co się okazało była nieszczelność miedzy turbina a całą pucha dpf i katalizatorem uszczelka za 20zl zrobiła swoje ,jeżeli miałeś robione turbo sprawdź czy nie masz w tej okolicy nieszczelności.
  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Napisze tak u siebie wywaliłem cały dpf i wstawiłem downpipe po czym okazało się ,że uciekło 50 koni więc spowrotem wstawiłem dpf a downpipe leży w pudle , moc wróciła ale było czuć spaliny w kabinie co się okazało była nieszczelność miedzy turbina a całą pucha dpf i katalizatorem uszczelka za 20zl zrobiła swoje ,jeżeli miałeś robione turbo sprawdź czy nie masz w tej okolicy nieszczelności.

 

Piszesz ze wywaliłes cały dpf, dymila Ci wtedy? Masz 3.0d?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, to znowu ja, pisze z takim pytaniem, czy w moim silniku sa wtryski piezoelektryczne? a druga sprawa, chcialbym zrobic test przelewowy wtryskow, czy ktos powie mi jak to zrobic ? mam wrazenie ze moj silnik pracuje raz glosniej raz ciszej, tzn. klekocze raz glosniej a czasem ciszej nie slychac tak tego klekotu.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
stoi w miejscu, widocznie to rzadki przypadek ;/ ciezko mi uwiezyc w to ze w calej polsce jest kilka osobo ktore posiada bmw e91 na przelocie ktore dymi tak jak moje i nie wie co jest grane. spodziewalem sie rowniez postow od ludzi ktorzy sami robili przelot i ktorym nie dymi bmw, a moze one tak maja? ja juz wyczerpalem fundusz odnosnie wylaczania dpf, wgrywania nowych programow itd, sranie w banie, mam tego dosc, bede jezdzil takim lumpem dymiacym, skoro to jest zagwozdka na ktora nikt nie ma rady to ja to pierdziele, zmienilem zdanie na temat bmw. Najgorsze jest to ze wiekszosc znawcow wie co jest przyczyna , ale trzeba zaplacic, a pozniej okazuje sie ze chu" w dupe, a pieniadze poszly w sina dal, kazdy garnie tylko do siebie kase a inni sie nie licza, chcialbym zeby ktos dal mi kontretna diagnoze a nie typu a moze wtryski, a moze tak jest gdy nie ma kata, w dupie mam taka pomoc, a za wszystko chca hajs, czy jest tu ktos taki kto powie mi co mam zrobic zeby auto przestalo dymic? wiadomo ze gdy zaloze dpf to przestanie, tylko cholera wi na jak dlugo, dlatego szukam kogos kto sie na tym zna, i mi pomoze a pozniej za to wezmie pieniadze. bo jak nie ma tu takich ludzi to taniej bedzie kupic 5L benzyny i poodpalic to smierdzace gowno.
Opublikowano
może faktyczne tak ma być że dymi ,nie masz kata,dpf co odpowiada za czystość spalin , jeżeli wtryski dobre turbo ok, to może jesteś przewrażliwiony i szukasz dziury w całym ,faktycznie trudno znaleźć mechanika który postawi dobrą diagnozę i naprawi, moim zdaniem każdy mechanik powinien brać kasę za naprawę która przynosi pożądane efekty a nie teorie
Opublikowano

ja mam wycięty dpf i też mi kopci, jednak troche mniej niż na załączonych filmach, moze dlatego że zostawiłem kat.

 

Nie wiem czego oczekujecie? 3.0 na przelocie powinno kopcić bardziej od 20 letniego golfa tdi.

 

Troche się boje tego dymu, żeby kiedyś nie dostać od tego jakiegoś raka bo dym z diesla w uj szkodliwy podobno. Zawsze stawiam auto tak żeby po odpaleniu odjechać do przodu i uciec z tego dymu. Zastanawiam sie czy nie wrzucic pełnowymiarowy kat - tak jak ktoś tu juz wcześniej napisał.

Opublikowano
Kolego zapewne DPF został wycięty bo został zatkany ? Według mnie , a przerabiałem to u siebie i dokładnie tak samo sprawa wyglądała , leją Ci wtryski lub turbina puszcza olej . U mnie okazało się że też tak mocno śmierdziało po wywaleniu DPF . Ale u mnie dpf był dobry jak się okazało , wystarczyło go wyczyścić . A problemem była już pocąca się turbina i przed wszystkim wtryski już lekko lały i stąd był problem . DPF bez powodu się nigdy nie zapycha .
Opublikowano

+1 jesli Ci dymi to masz powod wyzej. Ewentualnie problem z swiecami lub sterownikiem. Dpf bedzie Ci filtrowal ale nie wyleczy problemu.

 

Popatrz tez czy to nie jest zwykla sadza. Ja musze przedmuchac caly przelot raz na jakis czas by przestac poddymiac.

E92 335d Stage H
Opublikowano

Witam, turbina się poci wydaje mi się nawet ze za bardzo ale na wolnych obrotach nie wali olejem, być może to wtryski,a druga sprawa gdybym wsadził tam taki kat http://allegro.pl/kat-katalizator-opel-bmw-audi-honda-vw-euro-3-i5958315451.html?reco_id=831328dc-cc36-11e6-8cb7-6c3be5b959d8&ars_rule_id=201 zdało by to egzamin w jakimś stopniu chociaż? Pozdrawiam

Ps; świece po odpaleniu grzeją dalej? Na kompie pokazuje ze raz są spalone dwie a raz ze cztery, nie miałem jeszcze czasu do tego zobaczyć.

Opublikowano (edytowane)
Jak nadmiernie Ci kopci, to zajmij sie przyczyna a nie lecz skutkow. Popacz czy IC nie jest zawalony olejem, zobacz jak sie ma odma, obczaj wtryski itd Edytowane przez BMK
Nie cytuj wypowiedzi, zwłaszcza całości, jeśli odpowiadasz bezpośrednio po niej !!!!!!
E92 335d Stage H
Opublikowano
Jasne jasne, postaw konkretna diagnozę bo ja już mam dość wyrzucania pieniędzy w błoto, znajdź przyczynę fajnie się mówi gorzej zrobić, kata i tak chciałbym założyć może chociaż trochę przestało by smierdziec
Opublikowano
Co do świec to masz pewnie uszkodzony sterownik na silnika od świec . Wtryski można dać do sprawdzenia i nie jest to jakiś kosmiczny koszt , lub zrobić przynajmniej test przelewowy oraz sprawdzić korekty w sterowniku . Turbinę zobacz czy faktycznie IC nie jest zajebany olejem . Tam niema czarów a odmę i tak nalezy wymieniać co jakiś czas a koszt nie jest taki duży :wink:
Opublikowano

Gdzie można sprawdzić wtryski piezoelektryczne?

Tydzień czasu jeździłem z ominięto odma bez zmian dymiły tak samo, nie było widać żeby z niej ciekło. W IC jest olej, nie wiem czy wymienić turbo, ale na wolnych obrotach nie waliło olejem z rury IC

Opublikowano
Jasne jasne, postaw konkretna diagnozę bo ja już mam dość wyrzucania pieniędzy w błoto, znajdź przyczynę fajnie się mówi gorzej zrobić, kata i tak chciałbym założyć może chociaż trochę przestało by smierdziec

 

Nigdzie nie napisalem zamien albo napraw - napisalem bys zbadal poszczegolne elementy. Obawiam sie, ze nikt nie powie Ci co to moze byc bez sprawdzenia konkretnych rzeczy. Chyba ze masz wielka krysztalowa kule. Wtedy ja tez poprosze o taka.

 

Jak w IC jest olej - to wyczysc IC z oleju po primo - potem albo wymien albo odlacz odme i zobacz czy nadal masz ten sam problem. Podejdz do problemu metodycznie - zmienaj tylko jedna zmienna na raz i patrz czy cos sie zmienia. To tylko auto - nie fizyka jadrowa.

E92 335d Stage H
Opublikowano
W jaki sposób najlepiej wyczyścić chłodnice IC ? Napewno ja wyciągnę ale czym ja wyczyścić? Odme już odlaczalem nie puszczała oleju, kilka postów wcześniej pisał tu tez kolega który ma ten sam problem i wymieniał wtryski oraz turbo lecz problem pozostał dlatego wiec chciałem założyć kata tego którego wam pokazywałem bo uznałem ze nie ma sensu szukanie czegoś co ktoś już kiedyś próbował .
Opublikowano
jaczyściłem zwykłą benzyną ekstrakcyjną. Dwie butelki po 0.5 i bardzo dobrze się wyczyściło z tym, że dużo żmudnej roboty. Zatykasz końce icka i go przechylasz na lewo pozniej na prawo az sobie benzyna przeleci i tak dookoła później nim poobracać jak jakimś grillem i bedzie gotowe. Pozostaw później, żeby odparowało to wszystko.
Opublikowano
Wjechałem dzisiaj na kanał, rura która idzie od filtra powietrza i od odmy przy turbinie zalana olejem wisi kropla, gdy zdjąłem rurę IC z egr to z egr wykapalo trochę oleju, w egr ścieżka ułana z oleju, po 6tys km dolalem litr oleju ale mimo to wątpię żeby przez to tak dymiła, w spalinach nie czuć oleju
Opublikowano
kolega ma 3.0d wycięty kat i dpf, moc zrobiona na 260KM, przelot 240tys, na programie zrobione 50 tys i sprzedane koledze z tej samej wioski, drugi kolega użytkuje auto na spółkę z żoną i postanowił wrócić do serii i jeździ tak już od ponad roku (przelot już ponad 300tys), ani na początku nie dymiło ani teraz jak wróciło do serii, może tylko po programie jak leciało się na trasie podczas redukcji czy gwałtownego przyspieszania bardzo delikatna chmurka
Opublikowano
I właśnie tego mi brakowało, teraz wiem ze z moja coś nie tak, ostatnio rozebralem odme, co się okazało, była to tylko sama obudowa nic w środku nie było, ani filtra ani separatora, założyłem filtr, oleju w chłodnicy IC jest mnóstwo , obstawiam tez na turbo ze leje olejem, ale czy możliwe jest żeby przez olej tak dymiła? Nie śmierdzi olejem, w przyszłym tyg zrobię test przelewowy wtrysków
Opublikowano

Wymieniles, wyczysciles olej z IC - pojezdz i zobacz czy cos sie zmienilo. Ewentualnie mozesz pomyslec o tym by nie jezdzic na eko oleju w klasyfikacji C3 (LL04) tylko zmien na cos (LL01).

 

Jak sie upewnisz, ze to nie pomoglo szukaj dalej.

E92 335d Stage H

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.