Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kierownica wygląda na 400 + (starte lico) do tego wysmalcowana - masakra. Spr historię serwisową jeżeli takowa jest...

Hamerykańska - kanadyjka z Włoch :mrgreen:

Fotele wymienione na ''elektryki''...

 

Vehicle Information

Type

Value

VIN 5UXFA53533LV85587

Prod. Date 2003-02-11

Mileage Check mileage and service history

Type code FA53

Type X5 3.0I (USA)

Series E53 (X Series)

Body Type GEFZG

Steering LHD

Engine M54

Displacement 3.00

Power 170kw / 231hp

Drive ALLR

Transmission Automatic

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery KUNSTLEDERSCHWARZ (K4SW)

Options

S205A Automatic transmission

S248A Steering wheel heater

S321A Exterior parts in vehicle color

S386A Roof railing

S441A Smoker package

S494A Seat heating driver/passenger

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S650A Radio BMW Reverse

S676A HiFi speaker system

S691A CD holder

S761A Individual sunshade glazing

S818A Battery master switch

L838A National version Canada

S896A Daytime driving light switch

S926A Spare wheel

Standard Equipment

S249A Multifunction f steering wheel

S302A Alarm system

S309A BMW LA wheel, star spoke styling

S354A Green windscreen, green shade band

S640A Preparation f tel.installation universal

S645A BMW US Radio

S661A Radio BMW Business (C43)

S692A Preparation, BMW 6-CD changer I-bus

S845A Acoustic belt warning

S853A Language version English

S876A Radio frequency 315 MHz

S992A Control of number-plate attachment

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
w bmw po kierownicy trudno jest czasami cokolwiek wnioskowac , jeden bedzie jezdzil z sygnetem i po 100 000 km kiera bedzie zniszczona a kolejny samochod bedzie mial 300 000 km i bedzie wygladal podobnie. te pomiary grubosci lakieru to raczej dziel na trzy ;)Jak sie sporowadza na handel auto za min 30 000 zl to sie raczej unika kitowania , po prostu sie bierze ze szrotu blotniki i sie dale lakiernikowi a on robi na tzw ,,oryginal '' i mamy uleczonego rozbitka. NAjlepiej dopytaj sie o szczegoly kiedy auto bylo sprowadzone , czy ma jakies twarde dowody ? bo trudno mi sobie wyobrazic zeby osobie ktora sprowadza auta oplacalo sie sprowadzic auto z tak malym przebiegiem z Wloch . Jezeli osobiscie to sprowadzil to raczej powinien trzymac jakies kwity.
Opublikowano

Jak już pisze co i za ile wymienione to nie jest dobrze. :D Mam nadzieję, że ma to udokumentowane, bo jak na razie jest to "chwyt marketingowy" czyli- dbałem o auto.

Pisać można dużo, papier wszystko przyjmie.

Opublikowano
Juz sam nie wiem. Jedni piszą szukaj auta na miejscu inni nie wierz sprzedającym. Ciężko jest podjąć jakąkolwiek decyzję. Wrzuciłem już cztery auta do oceny każde i każde jest bee. Oglądałem narazie dwa i dwa pozostawiają wiele do życzenia. Cóż trzeba szukać dalej, łatwo nie będzie
Opublikowano
Bo x5 kupuja biedaki ktorych nie staç na takie auto dlatego lepiej w de szukać bo tam Niemiec ktorego nie stac na x5 nie kupi x5 tylko golfa. A u nas to kupuja x5 a potem chinskie zamienniki i opony niangcziangi za 150zl sztuka. Takie są realia szukania drogich aut w naszym kraju
Opublikowano

Zeby kupic takie auto w przyzwoitym stanie troche trzeba poszukac...jesli masz jakies sztuki blisko siebie jedz obejrz...mozesz pojsc droga kupic taniej uszkodzone mechanicznie lub blacharsko i zrobic dla siebie jesli ciekawa sztuka wyplynie

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Na żywo oglądałem dwa i niestety szału nie ma. Miałem dwie audi a6 w tym roczniku i spokojnie można było je kupić z przebiegiem do 200kk. Stan X5 w porównaniu do Audi to tragedia wytarta kierownica fotele zmietolone itp. Silniki pracowały natomiast wzorowo.
Opublikowano
U tescia tak kiera wyglada przy 280tys,boczek fotela jest mocny zarzniety, i schodzi guma z uchwytow drzwi
Opublikowano
Na żywo oglądałem dwa i niestety szału nie ma. Miałem dwie audi a6 w tym roczniku i spokojnie można było je kupić z przebiegiem do 200kk. Stan X5 w porównaniu do Audi to tragedia wytarta kierownica fotele zmietolone itp. Silniki pracowały natomiast wzorowo.

 

Może dlatego, że patrzysz na auta z "wirtualnym przebiegiem" 200k, a z realnym 500k ;-) Nastaw się, że te auta tyle będą miały.

Opublikowano (edytowane)
Trochę przesada 500kk dla silnika benzynowego. Nawet na niemieckich stronach ciężko znaleźć z takimi przebiegami.

;)

 

...bo takie auta sa natychmiast wylawiane po niskiej cenie przez handlarza w europie wschodniej - Polska ,,Litwa, Estonia , lotwa itp

 

Kolega niedawno sprzedawal e70 w dieslu srprowadzona z DE z roku 2008 ,,,, przebiebieg 400 000 km ;) potem mial 220k km ;)

Edytowane przez maciej123
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto ma realnie 200kk o czym właśnie się dowiedziałem - dostałem rozkodowany VIN i historię pojazdu.
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Ten samochód nie ma przebiegu 200 tyś. Tylko ty w to wierzysz.
Opublikowano
sierocki : podales tego linka i dokladnie widac ile na zachodzie kosztuje zadbane e53 przed liftem . benzyny 4.4 z przebiegami bardzo niskimi czyli 180 000-200k km chodza tam po 10 000 euro :D a niektore nawet po 13000euro . Ceny kosmos ale tak juz jest. Dlatego wiele warsztatow od przekladek ma kolejki na 3 miesiace do przodu bo tyle tych bmek z uk jest ;) Smieszne jest to ze ceny bmw w polsce sa podobne do ceny anglika po oplatach celnych i po przekladce , ale to i tak niektorym nie daje to do myslenia . Anglika z roku 2002 kupisz w dobrym stanie za 20tys + oplaty z 5tys + przekladka 5tys czyli mamy jakies 30tys :D . Czy dzwoniles do tego wlasciciela co to auto z wloch sprowadzil , ma jakies dowody ze auto przyjechalo cale bo zrobic lakier na tzw oryginal to potrafi kazdy lakiernik teraz , nie bylo topione itp ? Jezeli on to sprowadzil to musi miec jakies kwity zeby przyszlemu wlascicielowi np wybic z glowy targowanie ceny bo auto jest be ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może ty nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Właśnie podałeś linki które potwierdzają twoją niewiedzę i ogólną beztroskę. Najarałeś się na auto jak szczerbaty na suchary. Kup, jeździj - obyś nie miał poważnego wypadku, bo wówczas na potłuczeniach się nie skończy.
Opublikowano

Spokojnie. Szukam dyskutuje i jak narazie jeszcze nic nie kupiłem. Wkurza mnie tylko to że na forum wszyscy zakładają za przebieg jest od razu 400-500kk

Co do linka to już za 7 tys można coś znaleźć

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wynika to z doświadczenia i wiedzy. Pytasz o sztrucla to każdy ci mówi, że auto zmęczone, a ty dalej swoje.

Zakładając że za 7 tyś. euro trafisz na cud-miód egzemplarz (a takie trafiają się jak 6 w lotto) to zakup wyniesie ponad 30 tyś. zł. Dolicz transport, rejestrację, akcyzę, 1 serwis i robi się już 35-38 tyś. zł, a sprowadzający musi zarobić swoje. Więc jakby nie liczył, najmarniej 40 tyś złotych.

Opublikowano
Spokojnie. Szukam dyskutuje i jak narazie jeszcze nic nie kupiłem. Wkurza mnie tylko to że na forum wszyscy zakładają za przebieg jest od razu 400-500kk

Co do linka to już za 7 tys można coś znaleźć

 

Sa goscie z ktorymi mozna pojechac do DE i tam juz kupic auto i wcale kosmicznych pieniedzy nie chca - wpisz sobie na youtube ,,auta z niemiec'' czy jakos tak.

wez pod uwage ze te za 7000euro to najnizsza liga i raczej trudno spodziewac sie ze beda zadbane ;)Niemiec potrafi dobrze liczyc pieniadze ;) na alegro tez sa po 25000zl ;_ ale sam wiesz ... odnosnie tego z wloch pozostaje tylko dzwonic do wlasciciela i pytac o twarde dowody , jak zacznie krecic to wiadomo...

Opublikowano
Z czystej ciekawości można zadzwonić. Co do importu auta to mogę zrobić to samodzielnie. Nie jest wielkim problemem zadzwonić do właściciela porozmawiać, zabrać lawete i auto przywieźć do pl. Płacić komuś za to 2-3 tyś to jest głupota.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z czystej ciekawości można zadzwonić. Co do importu auta to mogę zrobić to samodzielnie. Nie jest wielkim problemem zadzwonić do właściciela porozmawiać, zabrać lawete i auto przywieźć do pl. Płacić komuś za to 2-3 tyś to jest głupota.

Na pierwszy plan wysuwa się inna głupota, ale widzę, że trudno Ci to przyjąć do wiadomości.

Kupuj Chłopie kochany E53 3.0i automat GM, które tam Ci pasuje..., tylko po co pytasz o naszą opinię, skoro wiesz LEPIEJ.

Ja przestałem odpowiadać w wątkach zakupowych Twoich wybranek w nadwoziu E53 , bo mam wrażenie że wyszukując i pytając stroisz sobie z nas żarty.

A wszystko motywujesz wyświechtanym stereotypem, że benzyny maja mało przejechane, a diesle dużo.

Do tego wybierasz same "najlepsze" wersje i

, więc jest spora szansa, że będzie "fajnie"...

Zobaczysz - jak nie dasz sobie powiedzieć to przekonasz się co to znaczy "jest fajnie"...

 

Właśnie podałeś linki które potwierdzają twoją niewiedzę i ogólną beztroskę. Najarałeś się na auto jak szczerbaty na suchary. Kup, jeździj - obyś nie miał poważnego wypadku, bo wówczas na potłuczeniach się nie skończy.
Wynika to z doświadczenia i wiedzy. Pytasz o sztrucla to każdy ci mówi, że auto zmęczone, a ty dalej swoje...

Święta PRAWDA Barry...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Uważasz, że głupotą jest pojechać samemu po auto do DE? Nie stroję sobie z nikogo żarów. Jeśli stałbym przed wyborem A6 już dawno stałoby pod domem - tutaj wiem na co patrzeć i czym się kierować. Możesz wierzyć lub nie ale przez wszystkie lata kiedy jeździłem Audi jedyną awarią jaka mi się zdarzyła było uszkodzenie siłownika tylnego zamka. Diesle o przebiegach:

A6 C5 serwis do samego końca z francji - 168kk na starcie - padł siłownik autem jeździłem do 240kk, teraz nadal śmiga bez awarii.

A4 B7 - serwis do samego końca w DE przebieg 240kk

A6 C5 kombi - 360kk serwis do 2003r - wyszła dwumasa, ale to może się skończyć w każdym aucie.

W każdym na start wymieniony rozrząd, filtry, oleje.

Uważam, że samemu też można coś rozsądnego kupić.

Aukcje, które podaję tutaj i pytam co sądzicie są zasadne, bo jeśli uzyskam odpowiedź, że warto pojechać obejrzeć zrobię to na pewno. A i żeby było jasne, to że może, czy jest przekręcony jest mało istotne. Patrzę na pojazdy, które przykuwają moją uwagę. Twierdzicie, że auto ma skórę na 400kk - oglądałem dwa na żywo i skóra była w znacznie gorszej kondycji, ile zatem auto przejechało 800kk. Ciężko jest to IMO ocenić jaki przebieg ma skóra. Ten rodzaj obicia jest specifinczy, bo jeśli było dbane pięlęgnowane to będzie wyglądało dobrze, jeśli nie efekt jest wiadomy. Druga sprawa przebiegi autostradowe, a przebiegi przeciętnego Kowalskiego - tutaj skóra zmęczy się o wiele więcej (wsiadanie, wysiadanie, a przebieg o wiele mniejszy). Pewnie się mylę, bo odkąd się zalogowałem na forum ciągle się mylę :P

 

Co do przebiegów benzyn owszem zgadzam, się, ale w większości są one znacznie mniejsze od diesli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.