Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiekszosc

 

ps: gorszego koloru nie bylo ? :D i jeszcze te czujniki parkowania z przodu i z tylu ktore ktos sobie dokladal - troche to szpeci auto. One powiny byc ,,zamaskowane'' w oryginale .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogłoszenie :

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-3-0i-aut-zadbany-prywatnie-ew-zamiana-ID6y4ATZ.html

 

Przebieg wygląda ciekawie. Czy serwis w Europie ma dostęp do pojazdów z rynku amerykańskiego? Nie wiem czy jest sens dzwonić i pytać.

 

Panowie co sądzicie o tym egzemplarzu?

 

Ja wyjdę przed szereg. Na litość boską - szukaj uczciwej sztuki a napis na liczniku traktuj jako odbicie portretu psychologicznego sprzedającego.

Bo jak auto jest tanie i ma niskie wskazania drogomierza to zwykle to najgorsze sztuki.

Jak niskie wskazania drogomierza i cena wysoka / najwyższa to owszem - może będzie OK.

Przy takich autach w Polsce szukaj wskazań drogomierza powyżej 3oo.ooo / 4oo.ooo km - najczęściej są bardziej zadbane niż te, które tu wybrałeś.

Zresztą popatrz:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-m-sport-pakiet-3-0d-ID6yyHEX.html

Dokumentacja jakaś jest, opis problemów jest, dobra wersja silnikowa, opłaty do zrobienia, potrzeba wielu inwestycji, przebieg normalny 44o.ooo km...

I cena ostateczna 19.500 ...

 

A Ty chcesz porządną, opłaconą, bezwypadkową X5 za 30.000 zł X5 z PRZEBIEGIEM 196.ooo km?

A ja się spytam, czy jest potwierdzenie tego przebiegu w ogłoszeniu, bo nie widzę... może zadzwoń i poproś o zdjęcia i skany...

To bardzo drogie auto było... w czasach swojej młodości...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Nie chce diesla. Szukam benzyny. Owszem dzwoniłem. Będę miał papiery potwierdzające przbieg.

Kolor hmmm kwestia gustu. Mi przypadł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie chce diesla. Szukam benzyny. Owszem dzwoniłem. Będę miał papiery potwierdzające przbieg.

Kolor hmmm kwestia gustu. Mi przypadł.

Wiem, wiem, nagonka eko-terrorystów.

Diesle są beeee. Ale nie 3.0d w BMW. Jak trafisz dobrą sztukę - będziesz zachwycony. AMEN.

 

A czy wiesz, że w 3.0i jest kłopot z olejem silnikowym, a konkretniej z jego DUŻYMI ubytkami?

A dostanie LPG - będzie jeszcze "fajniej".

No i ta nieszczęsna skrzynia automatyczna mady by GM.

Ani to nie jedzie, ani nie jest trwałe, ani oszczędne...

I jak to potem sprzedasz? Się grzecznie pytam...

Przypadłości się powiększą, a zalet ubędzie... Oj będzie spoooora utrata...

A zresztą co tam będę pisał... - napisali inni swoją historię o eksploatacji wersji X5 3.0i automat 2002r. -klik-klik-

Warto przeczytać...

Jak już koniecznie benzynowca, to może jednak V8? - choć też ma swoje fochy..., ale mniejsze i chociaż pojedzie...

 

 

Poniżej rozkodowany VIN :

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-3-0i-aut-zadbany-prywatnie-ew-zamiana-ID6y4ATZ.html

VIN 5UXFA53543LV98137

Prod. Date 2003-06-27

Type code FA53

Type X5 3.0I (USA)

Series E53 (X Series)

Body Type GEFZG

Steering LHD

Engine M54

Displacement 3.00

Power 170kw / 231hp

Drive ALLR

Transmission Automatic

Colour PEARLBEIGE METALLIC (411)

Upholstery LEDER DAKOTAHELLBEIGE 2 (LCHC)

S205A Automatic transmission

S248A Steering wheel heater

S321A Exterior parts in vehicle color

S386A Roof railing

S403A Glass roof, electrical

S417A Roller sun vizor, rear door

S438A Fine wood trim

S441A Smoker package

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S461A Electric seat backrest adjustment, rear

S464A Ski bag

S473A Armrest front

S494A Seat heating driver/passenger

S502A Headlight cleaning system

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S533A Air conditioning, rear

S534A Automatic air conditioning

S555A On-board computer V with remote control

S650A Radio BMW Reverse

S676A HiFi speaker system

S761A Individual sunshade glazing

S926A Spare wheel

S945A Dummy-SALAPA

Standard equipment

S249A Multifunction f steering wheel

S302A Alarm system

S309A BMW LA wheel, star spoke styling

S354A Green windscreen, green shade band

S640A Preparation f tel.installation universal

S645A BMW US Radio

S661A Radio BMW Business (C43)

S692A Preparation, BMW 6-CD changer I-bus

S845A Acoustic belt warning

S853A Language version English

S876A Radio frequency 315 MHz

S992A Control of number-plate attachment

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano (edytowane)
Dokladnie , kolega jak kupil swoja e53 to widzial w niemczech ponad 10 sztuk i np diesle w rocznikach 2001 -2003 byly co mialy przebieg 200 000 czy 210 k km ale ceny w DE byly zaporowe , nikt nie chcial z nim gadac o kwotach nizszych niz 10 000 euro. Tak , 10000 euro za stare x5 ,ale takie sa realia w DE !!! :D Ostatecznie kupil za 7-8000 euro ale z troche wyzszym przebiegiem + akcyza . Jezeli oplacic ta e53 z przebiegiem 400 000 km to wyjdzie 25 tys zl + remont skrzyni z 5000 zl bo pisze ze jest klopot z automatem - czyli mamy na starcie 30 000 zl za auto z duzym przebiegiem :mrgreen: ale i tak zaraz ktos sie odezwie z pytaniem ,, co sadzicie o tej za 30 000 zl i przebiegiem 200 k km ? '' Potem jest placz bo w pierwszych roku wydaja po 10 000 zl na naprawy . Ludzie przeciez zadbane e39 czy e46 chodza po 25000zl a tu ktos chce x5 za prawie takie same pieniadze :duh: Edytowane przez maciej123
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A kogo nazywasz eko-terrorystą. Ja też wolę benzynę, więc też nim jestem? :)

Eko-terrorystami nazywam ludzi, którzy mówią, że diesle są złe...

Benzyna - diesel - to cecha a nie wada / zaleta...

Ja tam lubię samochody naprawdę DOBRE - a jak z wadami to małymi / rozpoznanymi / do opanowania.

W różnych markach, w różnych okresach , w różnych konstrukcjach różnie bywa lub bywało...

Patrz mój podpis - coś znajdziesz i w Pb98, i w Pb95, i w ON...

 

Wracając do starego X5 czyli E53 - zdrowego diesla 3.0d wziąłbym pod uwagę, V8 też, 3.0i niemal na 100% bym nie wziął.

Połączenie - ten silnik 3.0i + ta skrzynia GM - nie pasują do modelu E53.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Prawie 10 lat jeździłem dieslami. Nie mam do nich większych zastrzeżeń. Były to jednak jednostki 1,9 110/115/130km. Teraz mam Focusa MK3 w benzynie i wolę jednak odgłos benzyniaka.

Rozważam również v8 4,4 wszystko kwestia egzemplarza.

Eko terrorysta więc nie jestem.

Opublikowano
Dokladnie , kolega jak kupil swoja e53 to widzial w niemczech ponad 10 sztuk i np diesle w rocznikach 2001 -2003 byly co mialy przebieg 200 000 czy 210 k km ale ceny w DE byly zaporowe , nikt nie chcial z nim gadac o kwotach nizszych niz 10 000 euro. Tak , 10000 euro za stare x5 ,ale takie sa realia w DE !!! :D Ostatecznie kupil za 7-8000 euro ale z troche wyzszym przebiegiem + akcyza . Jezeli oplacic ta e53 z przebiegiem 400 000 km to wyjdzie 25 tys zl + remont skrzyni z 5000 zl bo pisze ze jest klopot z automatem - czyli mamy na starcie 30 000 zl za auto z duzym przebiegiem :mrgreen: ale i tak zaraz ktos sie odezwie z pytaniem ,, co sadzicie o tej za 30 000 zl i przebiegiem 200 k km ? '' Potem jest placz bo w pierwszych roku wydaja po 10 000 zl na naprawy . Ludzie przeciez zadbane e39 czy e46 chodza po 25000zl a tu ktos chce x5 za prawie takie same pieniadze :duh:

Od kilku lat jest w tym temacie dyskusja, od kilku lat bezskutecznie. Znana już oczywista oczywistość jak widzisz do niektórych nie trafia.

Chęć posiadania czegos na co kogoś nie stać, jest karmą dla handlarzy szybko przystosowali się do popytu, więc jest podaż. Jaka? Na tym forum doskonale to widać.

Opublikowano

Powiem szczerze że otrzymałem zdjęcia od sprzedającego i jestem zaskoczony. Skóra nie jest zmęczona. Kierownica nie jest wytarta. Auto wygląda ładnie i IMO jest zadbane. Ma swoje mankamenty ale lata także. Nasze się zastanowię nad jego obejrzeniem. Martwi mnie to że tyle stoi i nikt jej nie kupił.

IMG_3251.jpg

IMG_3252.jpg

IMG_3253.jpg

IMG_3256.jpg

IMG_3257.jpg

IMG_3258.jpg

IMG_3259.jpg

Opublikowano
Czy mogę prosić o dalszą ocenę stanu pojazdu na podstawie zdjęć. Uwaga dostałem właśnie rozkodowany VIN auta i historię przebiegu. Auto jest bezwypadkowe, a jego przebieg realny. W 2010, kiedy to został sprowadzony miał 90 780mil, co daje nam 149kk. Obecnie ma 199kk (115 tyś mil) Sprzedający, w rozmowie, mówił, że rocznie przebywa około 7 tyś km. SKładając wszystko do kupy wychodzi właśnie ten przebieg. Może jednak warto pojechać obejrzeć, ew. kupić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli uważasz że skóry nie są zmęczone, to jesteś w błędzie. Fotele wyglądają na 400 tyś +.

Po pierwsze: gdzie potwierdzałeś przebieg? Po drugie: auto z USA nie mogło przyjechać całe - to po prostu nie opłaca się. Po trzecie: przebieg 7 tyś rocznie? Wierzysz w to? Naprawdę jesteś tak naiwny? I po czwarte: po co nas pytasz o zdanie jak nie słuchasz i nie czytasz ze zrozumieniem tego co piszą inni?

Ktoś wcześniej napisał, że fura sprzedaje się od roku. To wystarczający powód aby nie interesować się tym żelastwem.

Opublikowano

Biorąc pod uwagę fakt, że auto stoi rok - nie jest warte uwagi. Z tymi 400 kk trochę Cie poniosło. Wejdź na niemieckie strony, zaznacz sobie benzyna x5 i przebiej powyżej 350kk - wychodzą dwa lub trzy rezultaty. Te auta benzynowe nie mają takich przebiegów. Mam wrażenie, że wypowiadają się wszyscy, którzy śmigają dieslami - te owszem muszą mieć przebieg, bo muszą się zwrócić właścicielom. Co do przebiegu w/w E53 użytkownik DobryWujek rozkodował mi historię. Auto bezwypadkowe - bynamniej brak wzmianki w historii. Druga sprawa 11/2010 miało najechane 145kk - potwierdzone również w serwisie. Osobiście robię rocznie 10kk więc wierzę, że ktoś może robić 7kk (mój tato tyle robi, kolega z pracy to samo). Od praktycznie 2012 najechano 50kk, co daje 5 lat po 10kk. Nie wiem, czemu tak trudno w to uwierzyć. Nie mówmy tutaj o naiwności, ale o realiach. Wiadomo wielu kręci liczniki, ale biorąc pod uwagę fakt, że DE od prywatnych osób raczej kupuje się oryginalny przebieg to można wnioskować, że auta nie mają aż takich przebiegów o jakich tutaj piszemy.

Przebiegi o jakich tutaj piszecie są wręcz niewiarygodne. Diesle owczem, benzyny to wyczyn 400kk i rzadkość, nie mówiąc już o 500kk, o których ktoś wspomniał.

Co do samej skóry - jest brudna - ale imo nie zmęczona. Nie jest wytarta, przełamana. Widziałem sporo aut w skórze z przebiegiem 200-260kk i skóra w nich wyglądała nieco gorzej. (były z de od pierwszego właściciela)

Spójrz na kierownicę - nie jest wytarta - widać na niej jeszcze strukturę, a tego już nie naprawisz. Wytarcie zafarbujesz i zrobisz, ale struktury już nie.

Opublikowano
Wejdź na niemieckie strony, zaznacz sobie benzyna x5 i przebiej powyżej 350kk - wychodzą dwa lub trzy rezultaty. Te auta benzynowe nie mają takich przebiegów.

 

Już w innym temacie Ci pokazałem jak bardzo się mylisz. Nie ma ich na niemieckich stronach, bo handlarze już dawno kupili za grosze i skręcili. Mój znajomy na E38 4.4 V8, realnie ponad 500k, na liczniku wiadomo... Drugi E39 4.4V8 ponad 400k.

 

Auto bezwypadkowe - bynamniej brak wzmianki w historii.

 

To rzeczywiście bezwypadkowy na pewno :mad2:

 

Co do samej skóry - jest brudna - ale imo nie zmęczona. Nie jest wytarta, przełamana. Widziałem sporo aut w skórze z przebiegiem 200-260kk i skóra w nich wyglądała nieco gorzej. (były z de od pierwszego właściciela)

 

W E38 po 500k wyglądała lepiej...

 

Istnieje szansa, że przebieg jest realny, po prostu właściciele niechlujni... Skoro to amerykaniec to może poszukać w bazach po VINie jak wyglądał, gdy do nas płynął?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Kolego nie zamierzam ciebie przekonywać. To ty będziesz jeździł tym sztruclem. Wykup raport w u Draya i będziesz wiedział o ile szafa została cofnięta. Serwis nie jest wyrocznią, a często "legalizuje" zaniżone przebiegi. Samochód na pewno powypadkowy - import z USA.

Co do reszty to nawet nie chce mi się polemizować ponieważ bzdurzysz. Próbujesz się oszukiwać, że trafiła ci się "okazja". Przeszukaj forum - nawet niedawno - był wątek o kosmicznym przebiegu w benzynie.

Sam jeżdżę benzyną z lpg, ale z ostatniego wypadu do DE przytargałem e46 diesla z przebiegiem blisko 290 tyś. i skóry nie są tak "zmęczone" jak w tym co ty pokazałeś. To że w fordzie czy innym VW skóry są zmęczone świadczy tylko o jakości użytych materiałów. Co do kierownicy :duh: jakis czas temu miałem również diesla e460 która miała blisko 400 tyś i kierownica była w podobnym stanie, nawet taka sama kierownica.

Edytowane przez bary_kent
Opublikowano

Z czystej ciekawości poszukam.

Nie próbuje się oszukać. Nie kupuje tego konkretnego egzemplarza. Miałem kilka a6 bezpośrednio od 1 właściciela i z takimi przebiegami się nie spotkałem. Skóra wygląda gorzej a przebieg około 200-250kk.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z czystej ciekawości poszukam.

Nie próbuje się oszukać. Nie kupuje tego konkretnego egzemplarza. Miałem kilka a6 bezpośrednio od 1 właściciela i z takimi przebiegami się nie spotkałem. Skóra wygląda gorzej a przebieg około 200-250kk.

Wystarczy przeczytać Twoje posty z ostatniego tygodnia i pewne jest, że jesteś wyznawcą religii pod tytułem wszystkie diesle = zawsze duży przebieg, wszystkie benzyny = zawsze mały przebieg.

Handlarze lubią takich kupujących..., bo tacy ludzie kupują benzyny w ciemno.

Ale co tam - dam Ci link - tu masz link -klik-klik- do BMW Cabrio benzyna - wskazania drogomierza na all_pl 180.300, ostatni serwis w ASO w 2013 roku przy przebiegu 440.ooo km, a dziś przebieg wg średniej 540.ooo km...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.