Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
akumulator ok 12v czyscilem rowniez styki i nic. Czas chyba dociagnac na kanal i zobaczyc co pod oslona piszczy :lol:

 

 

12V to bardzo mało - na pograniczu rozładowania

 

ciekawe do ilu spada przy próbie odpalenia

 

w e46 jest cos na wzór zabezpieczenia że poniżej pewnej wartości napięcia rozrusznik nie wystartuje - ma to uchronić elektronikę przed przepięciem

gg5553463
Opublikowano
Jesli aku jest padniety, to rozrusznik bedzie klikac, chyba, ze juz nie zyje to kontrolki beda przygasac. Jesli nie ma zadnego dzwieku, mozliwe, ze kluczyk sie rozsynchronizowal, albo usterka z EWS.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A bezpoeczniki sprawdzone. Dziwne ze nikt o tym nie pisze bo kazda diagnoze od tego sie zaczyna:

- Kable

- Akumulator

- Bezpieczniki

- Napiecie na kablach

 

Moze nie koniecznie w tej kolejnosci :mrgreen:

 

Postukaj tez troche mlotkiem w rozrusznik moze pomoze :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ponawiam odp rozrusznik

 

Tz. Ze jak wtyczka od rozrusznika sie obluzowala to rozrusznik do wymiany?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Twoja rada ..Postukaj młotkiem w rozrusznik może pomoże ..No sorry ale fachowa porada ? A kto napisał że rozrusznik do wymiany ? Szczotki możliwe że się skończyły nie wpadłeś na to ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co mi jescze do glowy przyszlo to immobilizer albo pestka w Twoim kluczu. Sprubuj zapasowym.

Jeszcze moze byc problem ze stacyjka.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
rozrusznik na krotko kreci ale nie pali niby jest jakis blad na immobilajzeze ale nie mozna go wyciac i teraz jest tak ze 50 razy odpali a jak sie zawiesi to nie ma mocy zeby odpalil .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewny jestes ze to immo? Jak by byl walniety to chyba wogole nie byko by sygnalu do odpalaniea a jednak kreci tak jak to opisujesz tylko nie odpala.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
na innym kluczyku tak samo sie dzieje , a co do immo to jest blad to juz "specjalista" robil to kasowal i dalej po tygodniu jazdy jest to samo. Co zrobic z tym immo zeby sie to nie powtarzalo ( podobno nie mozna tego wyciac- tak mi on powiedzial)
Opublikowano
rozrusznik na krotko kreci ale nie pali niby jest jakis blad na immobilajzeze ale nie mozna go wyciac i teraz jest tak ze 50 razy odpali a jak sie zawiesi to nie ma mocy zeby odpalil .

 

Aby wykluczyć funkcjonowanie (zawieszanie) ews, można podmienić ews na inny używany i przerzucić zawartość.

  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam wszystkich!

Mój pierwszy merytoryczny post na tym forum i niestety prośba o pomoc i radę - zakupiłem kilka dni temu swoje pierwsze BMW. E46 318i (wiem, też bym wolał 6 cylindrów, ale niestety nie miałem wyboru) i zauważyłem, że jeden z kluczyków raz działa, a raz nie.

Przykład z dzisiaj: samochód stał sobie grzecznie od wczorajszego popołudnia, a dzisiaj popołudniu wsiadam i odpalam dla testu z kluczyka felernego. Wszystko w porządku, odpaliłem i pojechałem. Zajechałem do teściowej i pokazywałem samochód szwagrowi, odpaliłem felernym kluczykiem bez problemu. Myślę sobie, że może wcześniejsze problemy to był problem z rozładowanym akumulatorkiem w kluczu i wreszcie się naładował. Zrobiliśmy kółko, wysiadłem, zamknąłem. Po jakimś kwadransie wróciłem do auta by udać się w drogę powrotną i niestety - koniec szczęścia. Otworzyłem drzwi z pilota, kluczyk wchodzi bez problem do stacyjki, przekręca się do 1szej pozycji, czekam aż sobie lampki poznikają, przekręcam i w połowie przekręcania kluczyk staje i koniec. Zostaje w 1 pozycji, lampki się świecą normalnie, ale już dalej kluczyka nie przekręcę.

Jakbym się uparł i wkładał, a potem wyjmował, to za którymś razem kluczyk zaskakuje, ale jest to uciążliwe. Sytuację ratuje drugi kluczyk, który na szczęście działa bez zarzutu i odpala za każdym razem. Mógłbym to olać skoro 1 działa, ale wolałbym jednak na wszelki wypadek mieć oba sprawne.

O co chodzi? Akumulatorek w kluczu? Luty? Stacyjka?

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.