Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat jest chyba znany (bimmerpost.com) - w F30/31 jest montowany przeinteligentny system wentylacji, który żyje własnym życiem. Niestety, to życie bywa oderwane od rzeczywistości ;)

 

Bywa np. tak, że przy temperaturach otoczenia ok. 15st. C nagle włącza się kompresor klimatyzacji mimo, że klima jest wyłączona ('AUTO' wyłączone, klimatyzacja wyłączona przyciskiem po prawej, ogólnie panel sterowania ciemny). Efekt jest taki, że z górnych nawiewów co 2-3 minuty wali chłodem. Ustawianie temperatury na panelu bez znaczenia. Położenie górnego pokrętła bez znaczenia.

Przy tym wszystkim nawiew ma niską wydajność, powodującą zaduch we wnętrzu :roll: Oczywiście po włączeniu dmuchawy na max. robi się lepiej.

 

Całość, po kilku godzinach podróży, najdelikatniej mówiąc jest mocno denerwująca :twisted:

 

Ktoś przerabiał? Komuś udało się problem rozwiącać?

 

Myślałem, że może filtr kabinowy się zatkał. Ale jest dość duży i po 13kkm (tyle samochód ma przejechane) to raczej niemożliwe.

 

Pozdrowienia!

Opublikowano

Ja mam tylko jakiś dziwny dzwiek jakby drugiej wentylacji, tutaj opisalem:

viewtopic.php?f=163&t=297657&start=15

 

jak u Ciebie tak szaleje to bym stawial na update softu.. bo co innego? chyba ze czujnik jakis walniety temp. wewn. auta.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Może komuś się przyda: wygląda na to, że pomogło wgranie nowego softu. Nie ma już ruletki temperaturowej, wentylacja ma większą wydajność.

Będę testował dalej ale na razie wygląda obiecująco.

 

Przy okazji; znikęło szarpanie podczas przyśpieszania (update jest globalny, z ECU włącznie).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

Przy okazji; znikęło szarpanie podczas przyśpieszania (update jest globalny, z ECU włącznie).

Masz na myśli szarpanie przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę?

Opublikowano (edytowane)

Pytanie pewnie podstawowe - update softu (ogólnie, nie tylko w kontekście Twoich perturbacji z klima/nawiewem) można zrobić samemu czy trzeba w ASO?

 

EDIT: Dobra, bije się w pierś za nieodpowiednie pytanie, sprawdziłem już stronę BMW Update i wszystko jasne :roll:

Edytowane przez houdini01
Opublikowano
Masz na myśli szarpanie przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę?

Nie, mam na myśli szarpanie po odjęciu gazu (hamowaniu silnikiem) a następnie przyśpieszaniu.

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.