Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zczytaj błędy :wink:

 

To może być wszystko. Zajrzyj najpierw pod maskę czy kolektor nie ma rysy.

Poza tym to DPF, AGR, LMM , Lambdasonde i wszystko co ze spalinami ma wspólnego. Podgrzewacz paliwa świece i, i, i...

Masz zrobionego chipa

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to przytkany AGR. Wymontuj, wyczyść. Niektórzy czyszczą zamontowany wiedz jak kto woli lub jakiś stlauch od niego łapie lewe powietrze.

 

Mówisz że tylko bateria padła czy coś się posypało i odpalić nie możesz?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Jak odebralem z warsztatu to w drodze przez chwile zapalily sie wszystkie zolte kontrolki. Jezdzilem przez kilka dni ale tylko po miescie i to krotkie odcinki, aku nie mial szansy sie doladowac a wczesniej kompresor ciagle pompowal. Dzisiaj podlaczylem kompa i nagle zaczelo spadac napiecie, kontrolki sie zapalaly, wylaczyl sie monitor i po chwili auto zgaslo
Opublikowano
Do dzisiaj nie bylo zadnego problemu z ladowaniem, zastanawia mnie tylko czy skoro auto bylo odpalone to przy rozladowanym aku moze zgasnac i nie chciec zakrecic?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ale nie masz czym naładować baterie czy jak?

Jeśli masz baterie AMG to potrzebny jest specjalny prostownik.

Ładujesz wyciągając z samochodu lub na klemie pod maską ale jak nie masz ibs-a to i tak obojętne.

Nie używaj funkcji szybkiego ładowania, max 14,8V

 

Proponuję zrobienie porządku z IBS-em aby ci się to nie ppowtórzyło a podłączenie się pod inny samochód może być ryzykowne. Zbyt wysokie napięcie i jakiś moduł może się zjadać.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Nie no mam sprzet do ladowania, akumulator jest zwykly. Niestety musze wyciagnac aku a potem jakos zamknac bagaznik. Moge tak zrobic ze wyciagne baterie, podlacze na kable od przodu i zamkne bagaznik?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba się da, zamykana samochod, wyjmujesz baterie i zatrzaskujesz a później musisz otworzyć drzwi kierowcy, pasażera, i dostać się do zamku klapy. Tam jest zaślepka do awaryjnego otworzenia zamka klapy.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Akumulator sie laduje, klapa sie zamknela, niestety jest luzna bo nie dociagnieta. Sprawdzilem napiecie i bylo 11.48V ale nie wiem jaki amperaz. Jakby bylo dobrze to prostownik by nie ladowal (najprostszy prostownik) a od poltorej godziny sie laduje, jak skonczy to bedzie wiadomo. Ogarne to i kompresor to wezme sie za egr. Zastanawiam sie czy czyscic czy zaslepic ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zaslepisz będzie walić błędami.

Musiał byś go programowo wyłączyć ale jak to nie wiem. To chyba robią tiunerzy.

Sprawdź też czy szlauchy są dobre.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Pokazał się błąd 4501. Podczas sprawdzania bledow spadlo napiecie aku i juz nie moge odpalic :-( dziwne, wykonczy mnie to auto, ciagle jakis problem

 

Mam podobny problem to znaczy czasami wywala mi ten błąd podczas jazdy i po odpaleniu powiedz mi gdzie sczytałeś błąd bo również to muszę zrobić ale nie wiem jak sczytać owy błąd bo w INPA jestem jeszcze zielony.

Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
Opublikowano
W sterowniki silnika. Z ciągnie sobie rheingold. Do diagnostyki jest dużo lepszy.

 

Dzięki za podpowiedź spróbuję :) Wiem, że czynników tego może być wiele ale czy przepływomierz również może wywalać ten błąd ??

Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

EGR/AGR można kompem ograniczyć, z tego co pamiętam, to chyba do 40%. Dziqusek kiedyś mi to zrobił, ale już na drugi dzień wróciłem do normalnych ustawień, bo silnik zaczął głośniej pracować, więc nie polecam. Czyszczenie, to prosta, choć mozolna robota. Wyjąć jest łatwo, proponuję zakupić dużo gumowych rękawiczek, rozpuszczalnik i małą/malutką szczotkę drucianą. Podpowiem jeszcze, że to co zebrało się w Twoim EGR/AGR to kropla w morzu tego, co zebrało się w kolektorze dolotowym. Ja kiedyś z kolektora w dwulitrowym dieslu, wyjąłem około 2kg szlamu.

 

Możesz podłączyć aku pod "klemy" pod maską i wtedy otworzyć klapę, w e39 to działa, więc i w e60 powinno. Sprawdź ładowanie, mogło zniknąć nagle, szczotki mogą się skończyć, to też mnie kiedyś spotkało, a ich wymianę opisałem w dziale "zrób to sam".

Dodam jeszcze, że sprawny i naładowany aku ma napięcie 12,6V, jeśli Twój aku ma mniej, nawet o 0,1 lub 0,2 V mniej, to aku się kończy. Wiem, pomyślisz, że co tam za różnica 0,2V, a jednak to świadczy o kondycji baterii.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
O aku sie nie martwie bo ma dopiero pol roku, stawiam na brak mozliwosci naladowania sie z alternatora przez krotkie przebiegi. Do bagaznika dostalem sie od strony pasazerskiej, na srodku jest otwor i tam sie otwiera klape. Egr ogarne w wolnej chwili, narazie czekam na kompresor bo jest w regeneracji (skonczyl zywot). Wczoraj jak odpalilem to bledu nie bylo, ale i tak wyczyszcze. W inpie sprawdze ladowanie, bo wiem ze jest napiecie na akumulatorze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.